{11}

126 20 9
                                    

Medya: Alice Christie

Her vote ve yorum siktirip giden ve aylarca gelmeye tenezzül etmeyen o ilham perilerine bir tokat.

İyi okumalar ^^

***




"En sonunda, Sirius gökyüzünden düşüyor ve dünyaya gelip sevdiği kişiyi bulmaya çalışıyor."

Michi tüm hikayeyi yeniden yazıp, özetledikten sonra bunu her cümlenin üstünde durarak sesli bir şekilde okumaya başladı.

Ben elimdeki Kaede-sensei'nin verdiği defterden eksik ya da yanlış var mı diye kontrol ediyor, önemli olduğunu düşündüğüm cümleleri onun ardından okuyup hatırlatıyor, Michi de bunu yeniden not alıyordu.

Dubois dikkatle bizi dinliyorken, Tori ise Reinhardt ile konuşmaya çalışıyor, kafasını arada bir masaya vuruyor, sonra yeniden kalkıp "ben sıkıldım ama! Ne zaman gizem çözmeye geçeceğiz?!" Diye isyan ediyordu.

Reinhardt da haliyle Tori'yi susturma görevini, daha doğrusu bakıcılığı üstlenmişti.

Bu ödev kesinlikle ve kesinlikle hepimiz için fazlasıyla zor olacaktı.

"Her şeyin üstünden geçtiğimize göre.. nereden başlamalıyız?"

Reinhardt bıkkınlıkla konuştuğunda, masanın üstüne kafasını koymuş olan kızın saçlarını okşuyordu isteksizce.

"Tori, artık bırakabilir miyim? Kolum ağrıdı resmen."

"Hikayeyi artık ezberlediğimize göre, devamını getirmemiz gerekiyor."

Dubois Reinhardt'ın Tori'ye homurdanmasını bastırarak konuştuğunda, Reinhardt göz devirmiş, Tori biraz daha huysuzlanmıştı.

"O halde, her hangi bir fikrin var mı Dubois?"

Michi nazikçe sorduğunda Dubois bir dakika kadar düşündü. Ardından cevabı onun gibi resmi ve kibar olmaya çalışarak cevapladı.

"Biraz detaylara takılıp, fazlasıyla basit olan çıkarımlarda bulunarak başlamayı teklif ediyorum."

"Ne demek istiyorsun tam olarak?"

Reinhardt, Tori ile ilgilenmekten bıktığını belli ettikten sonra defteri vermemi işaret eden Dubois üstünde sabitledi gözlerini.

"İlk olarak, hikaye hakkında bize verilenler dışında da bilgilerimizin olması gerekiyor."

"Bilmediklerimizin cevabını bulabilmek için bilebileceğimiz her şeyi bilmek zorundayız."

"En basitinden.. bulmamız gereken şey ne? Sirius'un kim olduğu. Sirius'un kim olduğunu bulabilmek için, Sirius hakkındaki tüm özellikleri bilmemiz gerek."

"Ben anladım."

Michi başıyla ve sözleri ile Dubois'i onayladığında, Reinhardt da mantıklı dercesine bakıyor, Tori ilgisini tam olarak çekmeyen Dubois'i masaya yatarak izlemeyi tercih ediyordu.

"Örnek verebilir misin?"

"Tabii... en basitinden, ben Sirius'un bir kadın bedeninde olduğunu düşünüyorum."

"Çünkü defterde Sirius'dan Sopdet'in Kızı olarak da bahsedilmişti."

"Michi, söylediklerimi yazabilir misin? Unutmamak adına. Sonra üstünde tartışabiliriz."

Michi onu onaylayıp eline başka bir A4 kağıdı ve kalem aldıktan sonra Dubois defterde yazanlara göz gezdirmeye başladı.

"Yarı Tanrıça Yarı Yıldız... Tori, yıldızlar nasıldır?"

Little Lover~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin