{9}

124 23 29
                                    

Merhaba benim küçük nekolarım~ xkdnjxjd

Nasılsınız görüşmeyeli?

Biliyorum kitaplara sık sık bölüm atamıyorum,

Başıma neler neler geldi Allah kahretsin xjdnxjdj

Özrümü kabul edip, bölüme oy veren ve yorum yapan tüm okurları mıncırcam.

Medya: Tori Iwata & Yukiteru Akari (ve yazar-chan in editi fjdjdkd)

***

Sınıf olarak, hepimiz birbirimizden aşırı uzak kişilerdik.

1 ay olmasına rağmen, birbirimizin adlarını bile bilmiyor olabilirdik.

Ve aldığımız garip ödev için gruplaşmayı beceremediğimiz gibi, kimse öğretmenle konuşmaya tenezzül bile etmiyordu.

Ama ben akıllıydım.

Sınıftaki tek akıllı olarak, anneme gitmeyi akıl eden, daha doğrusu bir büyükten tavsiye almayı düşünen tek kişi bendim.

Haliyle, bir çözüm bulan ve hepimizi birleştirecek olan kişi de bendim.

Reinhardt'ın bi şekilde başlamalıyız temalı konuşmasından sonra olaylar şu şekilde ilerledi.

Tori; Dubois, Reinhardt ve benimle birlikte olmak isterken, aynı zamanda Leanna da grubumuza dahil olmak istedi.

"Hem kardeşimle aynı grupta olmam ikimiz için de rahat olur"

Dubois bu iki kızın aramızda olmasına her hangi bir itirazda bulunmasa da, Reinhardt Michi ile aynı grupta olmak istediğini açık bir dil ile belirtmişti.

"Tamam, Michi ve ben olunca 2 kız oluyor zaten."

Leanna anladığını belirtince Tori lafa atladı.

"Ama! Ben de ReiRei ile aynı grupta olmak istiyorum!"

"Neden?"

"Çünkü... çünkü istiyorum işte! Sen başka gruba git."

Sonrasında da Leanna ve Tori tartışmaya başladı.

"Neden ben gidiyorum? Sen defol?"

"Bu gruba ilk girmek isteyen bendim!"

"Ama kalmak için geçerli bir sebebin de yok."

"Eh.. senin var mı?!"

"Kardeşimle aynı grupta olmak istiyorum. Grup çalışmaları için üyelerin yakın olması gerekir."

"Leanna, Tori. Sakin olun, ikinizde bizim grubumuzda olursunuz."

Kavgayı bitirmek amacıyla, sakin bir şekilde çözüm üretsem de, Leanna aynı sinir ve her zaman ki tersliği cevap verdi bana.

"Üzgünüm kardeşim ama ben beyni olup olmadığına dair şüphe duyduğum insan görünümlü bir varlık ile aynı grupta olmak istememe hakkım olduğunu düşünüyor ve bunu sonuna kadar kullanmak istiyorum."

Leanna her zaman yaptığı gibi kibar bir şekilde Tori'ye laf soktuğunda, Reinhardt benimkinden bin kat daha iyi bir çözüm bulup dile getirdi.

"İkinizde başka gruplara gidin o zaman ve biz de başka kişiler bulalım."

Bence mantıklıydı. Ama Tori ve Leanna'nın kabul etmeye niyeti var gibi görünmüyordu.

"Üstelik ben sizin gibi huysuz insanlarla geçinmekte zorlanacağımı düşünüyorum."

Little Lover~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin