Ahoj ahoj! :D tak si říkám, že nadešel čas vrátit se k PL i HDS :) doufejme, že díly budou přibývat často ;) ENJOY!
Faith:
,,Protože tě miluju." zašeptal, a já na okamžik přestala dýchat. Když jsem se konečně vzpamatovala, neměla jsem tušení, co mu mám říct. ,,Harry, já..." - ,,Necítíš to stejně, chápu, to je v pořádku." skočil mi do řeči a sklopil pohled do země. Tak moc jsem mu na to chtěla něco říct. Ale nemohla jsem. Po chvíli ticha si Hazza odkašlal. ,,No, tak co kdybychom teď uklidili ten svinčík tady? Jo a za dvě hodiny máme schůzku s managementem, vzhledem k okolnostem máš možnost vypovědět smlouvu." Mlčky jsem přikývla a začala uklízet.
Po hodině uklízení jsem usoudila, že je na čase začít se připravovat. Harryho jsem poslala dolů za tátou a šla jsem se osprchovat. Pořád jsem sama sobě nadávala, že jsem Harrymu neodpověděla.Jenže jsem si nebyla jistá, jestli ho neovlivnila situace, ve které teď jsem, nebo jestli neuvěřil tomu, co my spolu předstíráme. Ale věděla jsem, co mu řeknu.
Připravená jsem byla dřív, než jsem očekávala. To znamenalo, že máme s Harrym hafo času před schůzkou s managementem. Přišla jsem do kuchyně a Harry si něco vesele vyprávěl s tátou. Tykali si. Zajímalo by mě, kolikrát tu Harry byl, když jsem k sobě nechtěla nikoho pustit. ,,Harry? Můžeme jít. Chci jít pěšky, nevadí?" ,,Jasně, chápu. Půjdeme pěšky." Usmál se. ,,V kolik se vrátíš?" zeptal se táta. ,,Nevím, nečekej na mě." mrkla jsem na něj a zabouchla za námi dveře. Pořád jsme na veřejnosti vystupovali jako pár, takže Harry propletl jeho prsty s těmi mými a vyrazili jsme na cestu.
,,Harry, k tomu, o čem jsme mluvili..." ,,Kašli na to, Faith, nemusíme se k tomu vracet." ,,No, já jsem chtěla jen říct, žes mě tím vážně zaskočil. A bojím se, že to není tak, že bys mě miloval, ale že ses nechal oklamat tím falešným vztahem...Hazz, myslím, že mě nemiluješ, ty mě jenom CHCEŠ milovat, a to je rozdíl." povzdechla jsem si a snažila se očima vyhýbat těm jeho. ,,Tak to není..." ,,Mám z toho strach. Ztratila jsem mámu a ségru a nesnesla bych, kdybych měla ztratit tebe, Harry. Jsi můj nejbližší přítel a věř mi, že nikdo pro mě neznamená to, co ty. V tuhle chvíli je ale jedno co cítíme, protože spolu nemůžeme být. Teď jsme ukázkovej pár, protože nejsme pár, chápeš? Teď nešílím kvůli tomu, že jsi celou noc v pochybným klubu, neřeším každou hovadinu, ale Hazz, to je proto, že NEJSME pár. Kdybychom byli, všechno by se změnilo." ,,Faith. Moje city k tobě jsou skutečný. Miluju tě, protože jsi tu pro mě byla i když jsem dělal hlouposti. Miluju tě, protože když se podívám do tvých očí, mám pocit, že se dívám na zázrak. Miluju tě, protože jsi nejupřímnější a nejkrásnější holka, kterou jsem kdy poznal; a i ty znáš mě, znáš mě víc než kdokoli jiný! Faith, kdybych měl si měl vybrat, co bude moje poslední věta před smrtí, řekl bych, že tě miluju!" Úplně mi vyrazil dech. ,,Harry, prosím. Teď nejsem připravená. Možná někdy... Dej mi čas a pokud to budeš cítit stejně, možná že budeme mít šanci. Ale teď, teď tě potřebuju jako nejlepšího kamaráda, dobře?" ,,Budu to respektovat,a doufám, že brzo přijde doba, kdy se rozhodneš dát tomu šanci. Protože bez tebe nejsem nic." Chtěla jsem mu na to ještě něco říct, ale už jsme byli u budovy managementu a ochranka nás zavedla dovnitř.
Harry:
Strávili jsme tam asi hodinu a půl. Faith nechtěla vypovědět smlouvu a mně spadl kámen ze srdce. Dnes večer jdeme do televize dělat interview a Faith má jít se mnou, poprvé jako moje oficiální přítelkyně. Mrzelo mě, že mi nedala reálnou šanci, ale aspoň jsem měl naději, že někdy v budoucnu budeme spolu. Opravdu jsem nebyl ovlivněn naším falešným vztahem, cítil jsem to doopravdy. Miloval jsem jí a představa toho, že by nebyla po mém boku, mě ničila.Faith:
Celý den jsem strávila s Harrym. Byli jsme se podívat na trhy a Hazza mi koupil krásný náramek infinity. Nadešel večer, kluků rozhovor pro televizi. Byly tam všechny jejich přítelkyně, včetně mě. Kluci zodpověděli všechny otázky a byla řada na mně. Odpovídala jsem tak, jak bylo předem domluveno.
,,A teď tu máme novou přítelkyni Harryho! Faith, mám na tebe pár otázek. Jak jste se s Harrym seznámili?" ,,Víte, známe se hodně dlouho, byli jsme nejlepší kamarádi a pak najednou boom, začali jsme spolu chodit." Reportérka se zasmála. ,,Prozradíš nám, jak ti Harry vyznal city?" mrkla na mě a já s úsměvem zavrtěla hlavou. ,,Je mi líto, to je naše tajemství. Ale bylo to opravdu romantické." ,,Jak jsem se dozvěděla, je ti teprve patnáct. To musí být složité, stíhat školu a ještě si najít společný čas s Harrym. Hlavně se tě ale zeptám, jak to vidíš do budoucna? Co máte v plánu?" Tahle otázka nebyla v plánu. Harry vycítili moji nervozitu a jemně mi stiskl ruku. Vzpomněla jsem si, že říkal, ať improvizuju, pokud mě něco zaskočí. Reportétům stačí jakákoliv odpověď. Pousmála jsem se. ,,Jsem rozhodnutá školu si dodělat, ty čtyři roky utečou jako voda a s Harrym se dá perfektně domluvit, takže náš vztah nestrádá. Do budoucna chci Hazzu hlavně podporovat v tom, co dělá, víc už nemůžu říct jistě." Harry na mě spokojeně mrkl. Reportérka položila poslední otázku. ,,Harry, ještě se zeptám tebe." Oooops, další otázka co nebyla v plánu. ,,Máš v plánu si Faith vzít, nebo je to jenom další úlet?" Hazz se zamračil. ,,Faith rozhodně není žádný úlet. Nemůžu říct, co bude za pár let, ale miluju jí a rozhodně bych jí rád požádal o ruku." V publiku to zašumělo a já musela zakrývat svoje překvapení. ,,Děkujeme za rozhovor, to byli One Direction, dámy a pánové! Také děkujeme jejich úžasným přítelkyním a vítáme v tomto světě Harryho miláčka, Faith Donovan!" Všichni začali nadšeně tleskat a my odešli do zákulisí.
,,Ta ženská byla divná." poznamenal Niall a oba jsme se zasmáli. ,,Zvládla jsi to dobře." usmál se a objal mě. Poočku jsem sledovala Harryho, který měl ne moc šťastný výraz. Pustila jsem se Nialla a zamířila k němu. Protože ani kluci nesměli vědět, že spolu nechodíme, i před nimi jsme se museli přetvařovat. Ale stejně jsem měla nutkání ho obejmout. Schovala jsem se v jeho náručí a on mi dal pusu do vlasů. ,,Bylas úžasná." zašeptal a ještě pevněji mě objal.
Harry mě odvezl domů. Kvůli paparazzi jsem mu dala letmou pusu a pak sledovala jeho auto mizející v dálce.
Táta už spal. Byla skoro půlnoc a mně zbývala poslední věc, kterou jsem měla v hlavě celý den. Slova, která mě tížila na srdci, jsem napsala na papír. Hudbu jsem měla v hlavě, ale prozatím mi byla k ničemu. Slova jsem naťukala do notebooku a poslala Harrymu. Doufám, že to pochopí správně.
Summer comes and Winter fades
Here we are just the same
We don't need pressure, we don't need change
Let's not give the game away
I used to be an empty space
A photograph without a face
But with your presence with your grace
Everything falls into place
Please don't say you love me
'cause I might not say it back
Doesn't mean my heart stopped skipping
when you look at me like that
Theres no need to worry
when you see just where we're at
Just please don't say you love me
'cause I might not say it back
Heavy words are hard to take,
Under pressre things will break
How we feel is hard to fake
So lets not give the game away
Please don't say you love me
'cause I might not say it back
Doesn't mean my heart stopped skipping
when you look at me like that
Theres no need to worry
when you see just where we're at
Just please don't say you love me
'cause I might not say it back....Milovala jsem Harryho. Ale nebyla jsem si jistá pravdivostí jeho slov.
Wohooooo dalo mi to dost zabrat, vyšla jsem ze cviku :D Ale pokračovat v psaní budu jen, když si budu jistá, že někdo ještě čte :P :P takže zanechte VOTE nebo KOMENT :) Děkujii -Pezz