la media, Nectarie Ogrea, credit to the owner of the photo
7 ani mai tarziu...
-Trebuie sa ajungem mai repede la Copou! strig si acum dupa ea. Poti sa te grabesti o data? Din cauza ta vom intarzia!
O vad si acum cum alearga in stanga si in dreapta, ca o disperata.
-Ce tot cauti? o intreb iritat. Si imi trec mana prin parul blond.
-Cheile de la masina.
-Tocmai ce ti-am zis ca-s la mine. Te misti intr-una in reluare. Nu obosesti si tu? Vad cum se opreste in fata mea si cum zambeste obosita.
-Scuze, dragul meu.
-Ce sa mai auzi? Il visezi numai pe tata. Ma mir ca mai stii sa si mergi, fara sa pici in vreo groapa. tun distant si ii inmanez cheile mamei. Tu conduci, eu inca nu imi permit luxul.
-Desigur, dragule.
Si discutia noastra, la fel ca altele de pana acum lua sfarsit.
***
-Nu imi vine sa cred ca e fix pe un deal. Si numele cartierului sa se numeasca insa asa? bomban de zor, fara sa ma pot opri. Mama sta si acum cu ochii pe semafor. Mama, e inca rosu.
-Stiu, mereu insa, pornesc mai greoi.
-Cand te si pornesti insa, nu te mai opresti. bomban si imi dau ochii peste cap. O vad cum roseste brusc.
-Draga, sper ca nu te-ai referit la prostii. Ma uit lung spre ea.
-Tu la asta, te-ai gandit, mama? ranjesc diabolic spre Laura si o vad cum isi duce mana la cap depasita.
-Esti exact el, tatal tau. ofta scurt si zambesc atunci mandru.
-Ma bucur ca ai constatat asta abia dupa 17 ani. adaug sec si privesc atunci inaintea noastra. O coloana de masini se formase deja. Trafic, minunat.
Imi scot atunci o pereche de casti. Si incep sa ascult muzica.
-Ii dai si lui mami, o casca?
-Mama, conduci. Vrei sa facem accident? Si-asa tata, se credea expert, dar a nimerit in prima masina din calea lui pe vreme de ploaie.
-Mereu judeci fara oprire.
-Fiindca nu inghit prostia. Si din nefericire familia noastra nu duce lipsa de ea. Incerc sa nu ma gandesc la tatal meu care se zbate acum intre viata si moarta la spital. Sa nu imi amintesc insa, ca se afla in stare grava la o saptamana aproape de la accident. Privesc cerul insorit de iulie si oftez prelung.
-Crezi ca va fi si matusa Lili, acolo? Nu sunt sigur daca va reusi sa reziste presiunii.
-Va fi, mai ales ca astazi e una din cele mai speciale zile din viata lor. Mai ales a ei.
CITEȘTI
Umbra unui deceniu de iubire
Fiction généraleDorim mereu sa apartinem unui loc, unei persoane, unui grup. Astazi, privesc in urma, si vad o umbra. Si ma intristez. Fiindca imi amintesc de ea. Si de ei. De o viata demult apusa, a unui student cu numele Apostol. Un student care acum zambeste s...