ya da

21 1 0
                                    

    Bende bir yaşanamamışlık bırakan her şeyin esiri oluyorum. Ustaca umursamazlık rolü yapabilmem aldatmasın sizi. Ben umursamadıkça yaşayamadıklarım karşılarına çıkan ilk fotoğraf karesinde yahut  ona ait tek bir detayda karşıma çıkıp hesap soruyor benden.
    Haftalardır bastırdığım ihtiraslar ben hala burdayım deme cesaretini bulabiliyor kendilerinde. Tıpkı benim onları umursamadığım gibi onlar da benim üzülüp üzülmememi umursamadan depreşiyorlar içimde bir yerlerde. Geçmesi için birçok şey deniyorum. Müzik dinliyorum mesela. Yetmiyor. Eşlik etmeye başlıyorum. Yine yetmiyor. Düşünce odağımı başka bir şeye çevirmek için ne yaparsam yapayım başaramayacağımı bilmeme ramen deniyorum. Israrla deniyorum. Biraz önce gördüğüm o resim beni saatlerce belki de günlerce etkisi altında tutacak biliyorum. Bu kadar abartmaya gerek yok. Aslında unutmak en iyisi olur diyorum kendimi kandırmak için. Ama bastırdığım duygular intikam için butona bastılar bir kere. Ben onları yok etmeye çalıştım. Şimdi onlar varlıklarını bana kabul ettirmek için ellerinden ne geliyorsa yapacaklar. Fazlasıyla hakettiğim kanısındalar eminim ki. Belki haklılardır.

  Sahi neden bastırmışım onca hissi bunca zaman içinde, içimde? Bir şeylerden korktuğum için mi? Ya da birini kaybetmek istemediğim için mi? Yoksa, kazanma şansımın zaten sıfır olduğu birini konum ayırt etmeksizin hayatımda biraz daha uzun süre tutabilmek için mi?

    Kendimle hesaplaşmaktan nefret ediyorum. Bir yanım öylesine haklı çıkıyor ki, kendime mahcubiyetimden ne yapacağımı bilemiyorum. Haksız çıkan tarafımsa hala sinirli. Anlaşılamadığını bahane gösterip yakınıyor. İkisi de birbirini dinlemiyor ve ikisi de birbirine düşman artık.

    Elinde imkan varken denemeliydin diyor biri diğerine. O ise denememek için kendince haklı olan sebebini hatırlayıp susmayı tercih ediyor. O kadar anlaşılmamışlık var ki mazisinde... artık yenilgilere isyan etmek yerine zaman geçirmeden kabullenmek gerektiğini savunuyor. Diğeriyse bir kere daha denemenin gerektiğini biliyor. Sizce bu savaştan hangisi galip çıkacak? Bu savaşın galip çıkanı yok. Ağır basanı ve pasif kalanı var. Hangisi ele geçirirse kontrolü istediğini yaptırır bu et parçasına.

SustuklarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin