Söylediğim tüm isimleri aynı yaşta gibi hayal ederseniz sevinirim. Çünkü Chan normalde Nayeon'dan iki yaş küçük. Ama hayal etmek serbest.
***
Kim Namjoon yazdığı soru ardından tahtaya iki tane fotoğraf astı. Bu fotoğraftakiler Jeongyeon'un babası ve erkek kardeşiydi. Nayeon bu kişileri tanıdığı için gözlerini yumarak başını eğdi. Kim Namjoon, Nayeon'un bu hareketini gördü ve güldü. "Evet, tahtadaki bu kişileri tanımayanlar var mı?"
Nayeon sesini çıkarmadı. Chan bağırdı. "Bırakta gidelim işte! Boşuna bekliyoruz hepimiz burada!" Kim Namjoon güldü. "Sen kaşındın Chan." Kol saatini kapatan kazağının kolunu çekti. Ve dokunmatik saatine bastı. Ardından bomba diyebileceğimiz bir madde patlayışına tanık oldu bütün sınıf. Korkuyla sıraların yanına çöktü hepsi. Chan sessizce "Manyak" diye söylendi.
Kim Namjoon kendi sandalyesine çıktı ve alkış tutmaya başladı. Sınıf büyük bir sessizlikle felsefe hocalarına bakıyordu. Kim Namjoon korkudan nefes nefese kalmış öğrencilerine bakarak güldü. "Az önce bir bomba patlattım. Artık bir müddet buradasınız." Sandalyesinden inip kilitli kapıyı açtı. Chan'e döndü. "Artık çıkabilirsin Chan." Bütün sınıf bu durumdan yararlanıp dışarı çıktılar ve gördükleri manzara gerçekten korkutucuydu.
Çünkü bombanın patladığı bölge merdivenlerin üstündeki tavandaydı ve bombanın etkisiyle tüm tavan düşmüş 12-A öğrencilerinin tümünü okula hapsetmişti. Artık uğrayabilecekleri tuvaletler ve felsefe hocalarının odası olmuştu. Tüm 12-A sınıfı sınıfa geri döndü. Sınıfa en son Nayeon girmişti ve kapıyı kapatmıştı. "Ne olacak şimdi?" Jimin'in sorusu ile Kim Namjoon beyaz tahtayı kenara çekip akıllı tahtayı açtı. Ekrandaki görüntü okulun krokisiydi. İşaret parmağıyla tahtaya dokunmasıyla krokinin üzerinde kırmızı noktalar oluşmaya başladı. Tam 50 tane nokta vardı ve 10 tanesi 12-A sınıfının üzerindeydi. Sınıfın en sessiz öğrencisi Nayeon tekrar soru sordu. "Bunlar nedir hocam?"
Kim Namjoon güldü. "Bunlar bombaların olduğu bölgeler Nayeon." Bütün sınıf korkuyla yutkunurken Kim Namjoon konuştu. "Saat akşam sekize kadar zamanınız var. Bu cinayete kimin vesile olduğunu bulamazsanız bir bomba daha patlar. Ortak bir karar verin. Bana cevabı..." bir süre durdu ve gözlerini Nayeon'da durdurdu. "...Nayeon verecek." Nayeon korkuyla gözlerini hocasına kaldırırken Chan endişeyle Nayeon'a baktı. Nayeon için endişeleniyordu, sınıfta onun başına bir şey gelmesini istemeyecek ilk ve son kişiydi Chan. Nayeon sınıfında sevilen bir kız değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Psycho Teacher ↪ bang chan + nayeon ✔
FanfictionBang Chan ve sınıf arkadaşları; ölen sınıf arkadaşları Jeongyeon'un ölümüne neden olan kişiyi bulmak için kendi sınıflarında öğretmenleri Kim Namjoon tarafından tutsak kalırlar. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk BangYeon kitabıdır.