Kim Namjoon konuşmaya başladı. "Evet gençler. Dün size olayların bir kısmını anlatmıştım. Şimdi ise tümünü anlatacağım." Bütün sınıf pür dikkat hocalarını dinlemeye başladılar.
"Öncelikle ben bir felsefe öğretmeni değilim. Gerçek mesleğim polislik. Ben bir polisim ve sırf bu olayları çözebilmek için bu okula sahte bir diplomayla atandım. Zaten bu yüzden hiçbirinize yazılı sınav yapmıyordum." Bütün sınıf şaşkınlıkla dinlemeye başladılar. Ardından devam etti Kim Namjoon. "Altı ay önce bir araba çarpması sonucu nişanlım Jisoo üç ay hastanede yattı. Ancak verdiği yaşam mücadelesi işe yaramayınca öldü."
Nefesini verdi dışarı. "Ben de o üç ay boyunca amirim ile bir plan yaptım. Bir ay önceden okula bombaları yerleştirdim ve camları tasarladım. Her şey plana uydu. Aşağıda ki polislerin tümü suçluları biliyorlar. Bilerek öğretmenleri dışarı salmadılar. Kaçmamaları için."
Güldü. "Siz de bana yardım ettiniz teşekkürler." Seulgi konuştu. "Peki madem her şeyi biliyorlardı, bizi neden tutsak ettiniz." Kim Namjoon fısıldadı. "Anlayın diye! Bir yere kısılmak nedir anlamınızı istedim. Tıpkı sizin Jeongyeon'u kısıtladığınız gibi sizi kısıtladım. Bu okulun dışına çıktığınızda hiçbiriniz insan olmayacaktınız. Ben sizin bu günlerde insan olmanızı sağladım!"
Taehyung konuştu. "Ne yani bunların hepsini nişanlınız ve Jeongyeon için mi yaptınız?" Başını olumsuzca salladı Kim Namjoon. "Bunların hepsini sizin için yaptım."
"Bu okulun etrafında kaç tane öğrenciye zarar verdiler farkında değilsiniz. Ben siz de zarar görmeyin istedim. Öğrencilere zarar verdikçe para kazanıyorlardı. Müdür Kim Woo Bin daha fazla kazanabilmek için girdi bu çeteye. Kim bilir, siz de belki aynısını yapacaktınız. Ama ben sizi yetiştirdim."
Kim Namjoon konuştu. "Altı ay ömrümün kaldığını söyleyen doktorlar haklılar. Ölüme adım adım yaklaşıyorum. Kanser hastasıyım ve ben öleceğim. Belki de bunlar son günlerim. Ancak sizden bir gün daha beklemenizi istiyorum. Tüm suçlular yakalandıktan sonra dışarı çıkarsanız, zarar görmezsiniz." Fısıldadı. "Bunu benim için yapar mısınız?"
Bütün sınıf kafa salladı. Kim Namjoon pencereye yaklaştı ve dışarısını izlemeye başladı. "Kim Woo Bin hala orada, elleri serbest. Bu polislerin oyunculukları gerçekten harika."
Ardından sınıfa döndü. "Birkaç gün sonra öldüğümde nişanlımın yanına ulaşmış olacağım ve sizler bu okuldan insan olarak çıkacaksınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Psycho Teacher ↪ bang chan + nayeon ✔
FanficBang Chan ve sınıf arkadaşları; ölen sınıf arkadaşları Jeongyeon'un ölümüne neden olan kişiyi bulmak için kendi sınıflarında öğretmenleri Kim Namjoon tarafından tutsak kalırlar. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk BangYeon kitabıdır.