12. Ders: Bermuzu

472 73 17
                                    

Nayeon sanat odasından çıktı ve sınıf kapısında bir müddet bekledi. Konuşmaları dinliyordu. Jeong Hyun konuşmasına şahit oldu. "Söylersem ailemi koruyamam." Ardından Kim Namjoon'un sesini duydu. "Bana güvenebilirsin Jeong Hyun. Aileni koruyabilirim."

Jeong Hyun'un sesini duydu ardından. "Sana neden güveneyim ki? Sende onlar gibi katilsin." Nayeon hocasını korumak için sınıfa girdi. "Ona güvenebilirsin! Kimse ölmemiş!"

Bütün sınıf Nayeon'un yanına koştu. "Nasıl yani?" Seulgi sevgilisi Park Jimin'in ölmemiş ihtimaline sevinçle ağlamaya başladı. Nayeom kafa salladı. "Az önce Bang Chan hocanın kişisel odasındaydı. Onunla konuşmuştum!"

Kim Namjoon bağırdı. "Tamamdır! Daha sonra anlatacağım, şimdi yerlerinize geçin!" Jeong Hyun sırtını tahtaya yasladığından Kim Namjoon gözünü korkutmak için Jeong Hyun'un kafasının yanına -tahtaya- elini çarptırdı. "Annen felçli. Gün boyunca ona bakmak zorunda olduğun için dans kurslarına devam edemedin! Jeongyeon hayallerini gerçekleştirebildiği için onu kıskandın ve o doping videosunu yaptırarak hem Jeongyeon'un canını yakacaktın hem de Oh Sehun zafer elde edecekti! Değil mi!"

Jeong Hyun başını eğdi. "Ne kadar çocukça!" Kim Namjoon sınıfa farkettirmeden amiri aradı ve hoparlöre aldı. Amir sesini çıkarmadan merakla Kim Namjoon'un ses çıkarmasını bekliyordu.

"Jeongyeon'un sahte video montajını kime yaptırdın, söyle!" Jeong Hyun derin bir nefes aldı. "Ailemi koruyacak mısın?" Kim Namjoon derin bir nefes aldı. "Annenin evi görevlilerle koruma altında. Kimse bir şey yapamaz. Şimdi söyle! Bunlar kim?"

Jeong Hyun yutkundu. "Bermuzu. Bermuzu adında bir suç örgütü var. Onlara yaptırdım." Kim Namjoon kaşlarını kaldırdı. "Peki bunların yeri neresi?" Jeong Hyun tekrar yutkundu. "Onların yeri şehrin dışındaki The K adında bir barda. Barın içindeki gizli odalarda duruyorlar."

Kim Namjoon gülerek telefonu hoparlörden aldı ve amir ile konuştu. "Barın nerede olduğunu da, bu suç örgütünü de öğrendiniz amirim. Telefonu hoparlöre aldığım vakit sesinizi çıkarmadığınız için teşekkür ederim." Kim Namjoon telefonu amirin suratına kapattı. "Yerine geç Jeong Hyun."

Ardından Kang Seulgi konuştu. "Hocam hala açıklama yapmanızı bekliyoruz!"

Kim Namjoon kafa salladı. "Pekâlâ, şimdi her şeyi anlatacağım." Ardından sınıf kapısı çalındı. "Girin!" İçeri öldü sanılan altı kişi girdi. Bang Chan gülümseyerek Nayeon'a baktı. Nayeon gülerek başını eğdi.

Nayeon'un yan sırası -sevilmediği için- boştu. "Yerlerinize geçin çocuklar." Rehineler bir bir yerlerine geçerken Bang Chan Nayeon'un yanına oturdu. Park Jimin sevgilisi Kang Seulgi'nin yanına geçerken Kim Taehyung'ta sevgilisi Jung Eunji'nin yanına geçti.

Eunji gülümseyerek Taehyung'un elini tuttu. Kim Namjoon derin bir nefes aldı. "Hazırsanız, başlıyorum."

Hyunjin × Yeji yazsam okur musunuz?

Our Psycho Teacher ↪ bang chan + nayeon ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin