6. Ders: Alone_45

566 92 22
                                    

Kim Namjoon sınıfa girdi elindeki torbalarla. İçinde yine yemekler vardı. Nayeon bu görevi üstlenerek syağa kalktı ve torbayı eline alıp tüm sınıfa içindeki kraker ve kekleri dağıtmaya başladı. "Bugün çok güzel bir sürprizim var sizlere!"

Seulgi hariç tüm sınıf gözlerini hocaya dikti. Seulgi, -öncedem yanında oturduğu için- ölü sandığı sevgilisinin hatrına orurduğu sıranın yanına bakıyordu. Dün gece hiç uyumamış sabahlara kadar tuvalette ağlamıştı. Nitekim felsefe hocaları Kim Namjoon, onun bu hallerine gece boyu gülmüştü.

Nayeon torbadaki son paketlere uzanıp kendi sıra arkadaşı Jihyo'ya ve kendi sırasına koydu. Ardından torbayı buruşturup kendi sırasının altına sıkıştırdı. Kim Namjoon kendisini sessizce dinleyen sınıfa karşılık başını eğerek sırıttı. "Akıllanmışsınız..."

Çantasından çıkardığı ince uzun kağıtları bir bir mıknatısla tahtaya sabitledi. "Bugün ki göreviniz, alone_45'i bulmanız." Bütün sınıf yazıları okumaya çalıştığından Kim Namjoon üzerine düşen görevi yerine getirmesi için Si Ho'yu çağırdı. "Si Ho, tahtaya gel ve bu kullanıcının Chatling'e çok öncelerde yazdığı yazıları oku."

Si Ho yutkunarak ayağa kalktı ve katil sandığı öğretmenine çok yanaşmadan tahtadaki yazıları okumaya başladı.

"Umarım bir gün ölürsün."

"Bugün en değerli ayakkabıları sırf sana şans getirmemesi için ben suya tuttum."

"Bugün şans getirdiğini düşündüğün formanı ben kestim. Bu sana ders olsun."

"Dün gece odanın penceresine taş atan bendim. Nasıl korkmuştun ama..."

"Çok çirkinsin."

"Ölmeni her şeyden çok isterdim."

"Sen çok yalancı ve kötü birisin."

Okuduklarını kaldıramayan Si Ho'nun gözleri dolmaya başladı. Ardından Kim Namjoon konuştu. "Si Ho, yerine geçebilirsin." Si Ho yerine geçti. Ardından Kim Namjoon çantasını toparlayıp boğazını temizledi. "Saat akşam sekize kadar vaktiniz var. Eğer bulamazsanız bu sefer büyük bir bombayı patlatacağım ve hepiniz öleceksiniz. Sadık kalın gençler. Hadi düşünün."

Our Psycho Teacher ↪ bang chan + nayeon ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin