Kim Namjoon saat sekize on kala sınıfa girdi ve telefonunu çıkardı cebinden. Ardından sınıfta yankılanan tuş sesleri sonrası arama sesleri duyuldu sınıftan. Amir açtı telefonu. "Alo?" Kim Namjoon güldü. "Bulabildiniz mi kim olduğunu?" Amirin gergin nefesi sınıfı korkutmaya yetmişti. "Elimizde iki şüpheli var." Kim Namjoon kafa salladı. "Pekâlâ size şans veriyorum, lütfen şimdi bana elinizdeki şüphelileri söyleyin amir bey." Amir konuştu. "Şüpheliler, Kim Jongin ve Son Seungwan." Tüm sınıf 'ne' diye sayıkladı.
Son Seungwan ve Jongin birbirlerine bakarken sınıfın şüpheleri daha çok arttı. Kim Jongin konuştu. "Hocam, yok öyle bir şey." Seungwan atladı bu sefer. "Evet, bizim bir suçumuz yok hocam!" Amirin sesiyle tüm sınıf sustu. "Şüpheliler sizlersiniz!" Kim Namjoon güldü. "Ama Seungwan ve Jongin doğru söylüyor." Ardından amirin konuşmasını beklemeden çağrıyı sonlandırdı. Sonrasında sınıfa döndü. "Bu videoyu çeken kişi Oh Sehun!"
Bütün sınıf tekrar aynı şaşırtı nidalarıyla Sehun'a döndü. "Evet Sehun, bize nedenini anlatmak ister misin?" Sehun yutkundu ve hiçbir şry söylemedi. "Pekâlâ o zaman ben anlatıyorum."
Namjoon tahtaya geçti. "Bunların hepsini intihar ettiği gün Jeongyeon anlattı. Sehun Jeongyeon'u sevdiğinden ötürü ona açılmış. Ancak Jeongyeon'un duyguları bir olmadığı için Sehun'u reddetmiş. Ardından birkaç gün sonra Jeongyeon, Sehun'u kızlar giyinme odasında görmüş. Neden burada olduğunu sorduğunda şse cevap bile vermeden gitmiş. İşte bu olaylardan sonra doping videosu ortaya çıktı. Meğer Sehun, o gün kızlar giyinme odasında Jeongyeon'un panik atakları için kullandığı hapının videosunu çekiyormuş." Sehun başını eğdi.
"Evet, Jeongyeon o gün hap kullandı. Ama panik ataklarından ötürü kullanmıştı. Yani Jeongyeon'un sahte doping videosunun başında kullandığı hap doping hapı değil, panik atak hapıydı."
Bütün sınıf üzülerek başını eğdi. Ardından Kim Namjoon ellerini cebine sokup konuştu. "Şimdi söylediğim isimler tahtaya çıksın! Taehyung, Jongin, Seungwan, Bang chan, Miyeon!" Bang Chan ismini duyduğu anda Nayeon'un başından aşağı kaynar sular indi. Bang Chan'i hala sevdiğini söyleyeceği planlarını yaparken şimdi çok sevdiği hocasından böyle bir atak beklemiyordu. Gözleri dolmaya başladı. Kim Namjoon elindeki silahla tahtaya çıkan bu beş kişiyi sınıftan çıkarmaya çalıştı.
Bu beş kişilik minik sürünün en arkasında duran Bang Chan son kez Nayeon'a baktı. Ardından başını eğdi ve sınıftan çıktı. Nayeon ağlayarak ve sinirle hocasına baktı. Ardından Kim Namjoon sınıfın kapısını kapattı. Ardından bu beş kişi ile kendi odasına girdi. Kolilerden çıkardığı yapa el ve kolları bir bir odanın camının önüne koydu. Ardından bu beş kişiye döndü. "Hemen şu kapıdan içeri girin. "Burası kimseyi sokmadığı kendi özel odasıydı. Ardından kendiside bu odaya girdi ve az önce kolları koyduğu odanın bombasını patlattı.
Kendi odasında duran büyük bir kutunun kapağını açtı ve aşağıdaki arşiv odasına uzanan merdiveni indirdi aşağıya. "Hemen aşağıya inin." Her biri tek tek aşağıya indi. Ardından Kim Namjoon'da bu merdivenlerden indi. Jongin, Seungwan, Miyeon, Bang Chan ve Taehyung sınıf arkadaşları Park Jimin'i görmenin sevinciyle gülümsediler. Kim Namjoon ellerini cebine soktu. "Bunların hepsini sizler ve kendim için yapıyorum. Burada sesinizi çıkarmayın. Hepinizi şu an sevdiklerinizden ayırdığımın farkındayım. Ancak bir müddet böyle kalmalısınız. Çünkü ben sizleri seviyorum."
Bang Chan felsefe hocasına sarıldı. "Ben özür dilerim." Ardından tüm öğrenciler hocalarına sarıldı. "Dikkat edin, karnınız acıkırsa şuradaki tuşa basın. Telefonuma bildirimi gelecek."
İçeride olanları gördük. Bir de dışarıda olanlara bakalım. Bütün sınıf duydukları bomba sesiyle sınıfından çıktı. Ardından camın önünde gördükleri yığılı koliler altında duran ellerle gözlerini yumarak ağlamaya başladılar. Nayeon yere yığılarak ağlamaya başladı. Nayeon, bütün sınıf gibi Bang Chan ve diğerlerinin öldüğü düşüncesindeydi.
Olaylar iyice karışıyor. Ama merak etmeyin çok güzel sonuçlara varacağız. Sizleri seviyorum. Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin! 💙💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Psycho Teacher ↪ bang chan + nayeon ✔
FanfictionBang Chan ve sınıf arkadaşları; ölen sınıf arkadaşları Jeongyeon'un ölümüne neden olan kişiyi bulmak için kendi sınıflarında öğretmenleri Kim Namjoon tarafından tutsak kalırlar. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk BangYeon kitabıdır.