7. Ders: "Kurtuldunuz"

522 89 24
                                    

Bütün sınıf sessizlikle hocasını beklemişti. Kim Namjoon bu öğrencilerin bu hallerine alışık değildi ve bu yüzden kaşlarını çattı sınıf kapısının penceresinden bakarken. Ardından kapıyı açıp içeri girdiğinde bütün sınıf ayaklandı. "Oturabilirsiniz."

Güldü. "Saat sekiz oldu. Hadi, kimse söylesin." Sınıftan ses çıkmayınca Kim Namjoon gülerek en arka sıralara doğru ilerledi. "Hepiniz tahtaya çıkın!"

Bütün sınıf korkarak tahtaya çıktı. Ardından Kim Namjoon kol saatini açtı. "Şimdi en büyük bombayı patlatacağım ve kafanız dahil uçabilir. Ne yapsam, bu manzaraya katlanılmaz. Dışarı mı çıksam?" Sınıf bağırışmaya başlamıştı. "Hocam yapmayın!" Kim Taehyung'un bağırışı tüm sınıfı sessize bürüdü. Tüm bakışlar Tae'ye döndüğü anda bu sefer konuşan kişi Chan oldu. "Neden? Alone_45 sen misin?" Başını olumsuzca salladı Taehyung. Chan tek kaşını kaldırdı. "Bakın kim yaptıysa söyleyin, zamanımız daralıyor!"

Kim Namjoon kolundaki saati açtı ve bombaya bağlı tuşu açtı. Ardından güldü. "10... 9... 8... 7... 6... 5-"

"Durun!" Nayeon kaldırdığı eliyle bağırdığı anda yine tüm sınıf şaşkınlıkla Nayeon'a baktı. Felsefe hocaları güldü. "Pekâlâ, o zaman hesabın şifresini şimdi bana ver Nayeon."

Nayeon arkadaşlarını kurtarmak için yaptığı bu atakta böyle bir şey isteneceğini bilmiyordu. Yutkundu. Alone_45 o değildi. "Hadi Nayeon." Kim Namjoon sırıttı. Seulgi konuştu. "Yine senin yüzünden biri mi ölsün? Aptal! Neden yalan söylüyorsun?" Chan bağırdı. "Kapa çeneni Seulgi!" Kim Namjoon ciddileşti. "Evet, nerede kalmıştık? 5... 4... 3... 2... 1-"

"Tamam, dur artık!" Sooyoung'un sesiyle tüm bakışlarını Nayeon'dan çekti. "Şifre, 1j2e3o4n5gyeon" Kim Namjoon şifreyi Chatling sitesine girdi ve Alone_45 hesabındaydı artık. "Çok zor bir şifreymiş Bayan Park."

Nayeon kaşlarını acı içinde indirdi. "Bunu neden yaptın?" Sooyoung bağırdı. "Çünkü bir zamanlar Jeongyeon'un en yakın arkadaşı bendim! Sonra sen geldin her şeyi batırdın Nayeon. O beni yarı yolda bırakıp seninle dost oldu. Biz sen gelmeden önce çok yakındık." Chan konuştu. "Bunun için Nayeon'u mu suçluyorsun? Aptal." Sooyung bağırdı. "Evet! Nayeon Jeongyeon'u elimden aldığı zaman Jeongyeon'dan beni yarı yolda bırakmanın hesabını vermeliyim diye düşündüm. Tamam çocukça. Ama ben dostlarına sadık biriyim." Kim Taehyung konuştu. "Sen dostlarına sadık bir kız değilsin."

"Ben intikam almak istedim Jeongyeon'dan." Kim Namjoon konuştu. "Tamamdır yerlerinize geçin. Acıtasyonun sırası değil. Kurtuldunuz." Bütün sınıf gülerek ve sevinç nidalarıyla sıralarına geçti. Ardından Kim Namjoon derin bir nefes alarak sınıfa döndü. "Chatling uygulamasına doping videosunu Alone_45 yani Park Sooyoung yüklemişti. Ancak bir sorum var. "O videoyu sen mi çektin Sooyoung?"

Sooyoung başını olumsuzca salladı. "Hayır, ben sadece çantamda bana ait olmayan bir usb buldum ve karıştırdım. İçinde bu videoyu bulunca da intikam amaçlı o hesapta paylaştım." Kim Namjoon alkış tuttu. "Çok güzel iyi akşamlar çocuklar!"

Our Psycho Teacher ↪ bang chan + nayeon ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin