11. Ders: Seni Seviyorum

517 78 44
                                    

Saat sekiz olmak üzereydi. Park Chanyeol yerinden kalktı ve hızla Jeong Hyun'un karşısına dikildi. "Artık itiraf et! Biri daha ölsün istemiyoruz!" Jeong Hyun başını aşağı eğdi. Söylemek istemiyordu. Yoksa ailesi ölecekti.

Saat sekize on dakika kala sınıfa Kim Namjoon girdi. "Evet! Yerlerinize geçin benim biricik çocuklarım!" Jeong Hyun yutkundu. Park Chanyeol sinirle sırasını itti ve yerine geçti.

"Evet Jeong Hyun. Söyle bakalım video montajını kim yaptı." Jeong Hyun elini sıraya vurdu. "Sana ben yaptım dedim ya!" Kim Namjoon alkış tuttu. "Pekâlâ bu sefer ki on kişiyi açıklıyorum o zaman-" Jeong Hyu sırasından kalktı. "Teke tek kavga edeceğiz. Eğer sen kazanırsan söyleyeceğim. Ama eğer ben kazanırsam hepimiz buradan gideceğiz." Kim Namjoon gömleğinin kollarını sıvazladı. "Pekâlâ, ilk hamleni bana göster Jeong Hyun!"

Jeong Hyun hızla hocasına yaklaştı. Bir yumruk atacağı vakit Kim Namjoon eğilerek yumruktan kurtuldu ve Jeong Hyun'un yumruk atmak için uzattığını kolunu yakalayıp ters çevirdi. "Söyle!" Onlar kavga ederken Nayeon dün gece Bang Chan'in öldüğünü düşündüğünden ağlarken alt katta duyduğu tanıdık seslerden şüphelenmişti ve bu kavgayı fırsat bilerek sınıftan çıkıp hocasının odasına doğru gitti.

O sırada Bang Chan merdivenlerden çıkarak arşiv odasındakilere yemek ve su getirmeye öğretmenin kişisel odasına çıktı. Kim Namjoon'a ait iki oda vardı. Biri sanat odası ya da onun odası olarak biliniyordu ve bu odaya rahatça girebiliyordun. Ancak kişisel odasına sadece kendisi ya da rehineleri giriyordu. Sanat odasının içerisinde bulunan kişisel odançya girmek için eliyle kapı kolunu tuttuğu vakitte eline elektrik çarptı. Nayeon acıyla çığlık attığı anda Bang Chan onu sesinden tanıdı ve elindeki su şişelerini masaya bırakıp kapıya yaklaştı. "Bir daha dokunma o kapı koluna."

Nayeon gözlerini büyülttü. Kekeledi. "Bang Chan?" Bang Chan konuştu bu sefer. "Her dokunuşunda eline elektrik çarpacak. Lütfen dokunma. Canın acıyacak." Nayeon şaşkınlığı gizleyemedi. "Ama sen, yaşıyorsun!" Bang Chan güldü. "Hepimiz yaşıyoruz. Hiçbirimiz ölmedik. Kim Namjoon hepsini bizim için yapıyor. Şimdi lütfen sınıfa git." Bang Chan masanın üzerindeki sulara uzandı. Tam merdivenin yanına yaklaşmıştı ki Nayeon konuştu. "Seni seviyorum."

Bang Chan durdu ve sırıttı. "Ben de seni seviyorum, Im Nayeon."

Our Psycho Teacher ↪ bang chan + nayeon ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin