Önceki bölümde sadece 2 tane yorum var. Lütfen yorumlarınızı eksiltmeyin :D
***
Sınıfta çok büyük bir sessizlik vardı. Kim Namjoon elindeki torbayla sınıfa geri girdi ve torbayı ön sıralardan pencere tarafındakinin üzerine yerleştirdi. "Birer tane kek ve kraker var. Bununla atıştırın. Nayeon, hadi bunları sınıf arkadaşlarına dağıt." Nayeon kafa sallamanın ardından ayağa kalktı ve ön sıradaki torbayı açıp tek tek her sıraya dağıtmaya başladı.
"Sizler katil değilsiniz çocuklar. Çünkü Jeongyeon kendisi bu okulun çatısından atlayarak intihar etti." Nayeon gözlerini yumdu. Çünkü Jeongyeon çatıdan atlamaya çalışırken Nayeon buna tanık olmuştu ve Jeongyeon'u bir müddet kolundan asılı tutmuştu düşmemesi için. Ancak Jeongyeon, Nayeon'un ellerinden kayıp gitmişti.
Kimse kendi elleriyle bir dostunu dördüncü kattan aşağı atmak istemez değil mi?
Nayeon torbada kalan son paket kraker ve keki kendi sırasının üzerine koydu ve boş torbayı katlayıp kendi sırasının altına koydu. Kim Namjoon kaşlarını çattı. "Ben düşündüm ki tam kafanızın üzerindeki bombayı patlatıp hepinizi öldürmek yerine birini seçmeliyim." Sınıf gergince geri çekilirken Chan çatılmış kaşlarıyla hocayı dinliyordu. İşi çözmeye çalışıyordu.
"Jeongyeon'un neden öldüğünü bilen var mı?" Kim Namjoon'un sorusuyla Nayeon yutkundu. Nayeon, Jeongyeon'un en yakın arkadaşı olduğu için neden öldüğünüde biliyordu. "O zaman bize ölümün nedenini Nayeon anlatabilir." Nayeon öğretmeni Kim Namjoon yüzünden korkuyla bakışlarını öğretmenine çevirirken Kim Namjoon güldü. "Hadi Nayeon."
Nayeon aklına gelen hatıralar ile dolu gözleriyle bir müddet sessizce bekledi. Ancak meraklı ve sabırsız sınıfın çıkardığı yaygarayı susturmak için konuştu. "Jeongyeon Kore'nin gençlik koşularında birinci olmuştu. Milli bir başarısı vardı ve o yarışmadan aldığı dereceden dolayı kıskanıldı. Bir müddet bütün okulun gözdesi olmuştu ancak daha sonra sosyal medyada onun doping kullandığı videoları yayıldı. Ama yalan, Jeongyeon hiçbir zaman kullanmadı."
Sooyoung sinirle bağırdı. "Saçmalamayı kes Nayeon! O video gerçek!" Sooyoung'un hemen ardından Seulgi bağırdı. "Bu kadar eminsen o videoyu sen çektin diyebiliriz, değil mi?"
Kim Namjoon sınıftaki yaygarayı susturmak adına konuştu. "Jeongyeon kendi ağzıyla o videonun gerçek olmadığını söylemişti. Bunun doğruluğunu bilemeyiz değil mi? Her neyse konudan kopmayalım. Jeongyeon'un ölüm sebebi o video. Şimdi ben dinlenmek için kendi odama geçeceğim. Tam üç saatiniz kaldı. Bu olayı çözmeniz lazım. Çözemezseniz aranızdan biri ölecek. Unutmayın yanlış cevap verirseniz aranızdan biri ölecek. Birbirinize sadık kalın gençler."
Kim Namjoon odadan çıkacakken Park Jimin öne çıkıp konuştu. "Peki videoyu çeken kişi itiraf ederse o kişiye ne olacak?" Güldü Kim Namjoon. "İşte o kişiye hiçbir şey olmayacak. Ama endişelenme aranızdan kimse suçunu itiraf edecek kadar cesaretli değil. İyi şanslar gençler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Psycho Teacher ↪ bang chan + nayeon ✔
FanfictionBang Chan ve sınıf arkadaşları; ölen sınıf arkadaşları Jeongyeon'un ölümüne neden olan kişiyi bulmak için kendi sınıflarında öğretmenleri Kim Namjoon tarafından tutsak kalırlar. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk BangYeon kitabıdır.