14. Ders: Bay Kim Woo Bin

445 77 26
                                    

Hocaları odadan çıkar çıkmaz herkes Chan'in sırasının önüne uçuştu. Bang Chan elindeki bilgisayara boş boş bakarken Taehyung konuştu. "Eğer bu bilgisayarı emanet ettiyse içinde illa bir şey olmalıdır. Dosyalar kısmına gir."

Chan anında dosyalar kısmına girdi. Tek bir dosya vardı ve üzerinde 'HUNTER' yazıyordu, büyük harflerle. Anında o dosyaya girdi. Bir ses kaydı ve iki tane de görüntü vardı. Önce ses kaydını açtı. Bütün sınıf sessizliğe bürünüp dinlemeye başladı. "Merhaba, Jeongyeon'un doping videosunu paylaşmanızı istiyorum."

Bu ses okul müdürü Kim Woo Bin'e aitti. Bütün sınıf şaşkınlıkla ağzını açarken bir altta duran görüntüye tıkladılar. Görüntüde doping videosunun istek listesi vardı. En başta yine büyük harflerle yazılı 'HUNTER' yazısı ile sınıf ağzı açık bir şekilde izlemeye devam ettiler her şeyi.

Dışarıya da yansıyan ses hoparlörlerde yankılanmaya başladı. Kim Namjoon konuşuyordu. "Tebrikler çocuklar. Nişanlım Kim Jisoo ve ithar eden koşucumuz Jeongyeon'un suç ortaklarından biri olan Kim Woo Bin'i buldunuz."

Okul dışında, bahçedeki polisler Kim Woo Bin'e baktılar. Çok geçmeden Chan sınıfta gülerek konuştu. "Sanırım suç ortağını da bulduk." Ardından en alttaki son görüntüyü açtılar. İzledikleri video Jeongyeon'un videosuydu. Bu videoda Kim Namjoon ile konuşuyordu.

Videoda: Jeongyeon ayağa kalkıyordu. Bunu gören öğretmen Kim Namjoon kaşlarını çatarak konuştu. "Nereye Jeongyeon?" Jeongyeon cevap verdi ardından. "Doping videosunun istekçisiyle konuşmaya hocam." Ardından video kesilmişti. Birkaç saniye siyah ekrana bakan sınıf ardından videonun devamında okul müdürü Kim Woo Bin ile doping videosu hakkında konuştuklarını gördüler.

Jimin bağırdı. "Bunları hemen Chatling'te paylaş!" Nayeon konuştu. "Olmaz. Bence biraz düşünmeliyiz." Hoparlörden tekrar konuştu Kim Namjoon. "Hadi bunları paylaşın çocuklar. İnsanlar gerçek suçluyu öğrenmeli." Chan hemen bilgisayardan kendi hesabına girdi ve tüm bu kaynakları paylaştı.

İnsanlar o okuldan aldıkları haberle sevinçten tüm kaynaklara bakarken Kim Namjoon sınıfa girdi. "Aferin Chan, Chatling uygulamasında fenomen oldun!"

Chan gülümsedi. Ardından Nayeon konuştu. "Hocam, peki şimdi ne olacak?"

Our Psycho Teacher ↪ bang chan + nayeon ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin