13. Ders: Gerçekler

476 79 30
                                    

Kim Namjoon konuştu. "Hazırsanız başlıyorum." Bütün sınıf derin bir nefes aldı ve yutkundu. "Bermuzu, bir sene evvel okulumuzun etrafında kurulan bir çete. Yaklaşık otuz tane öğrenciye zarar vermiş ve iki öğretmenin ise ölümüne sebep olmuştur. Benim nişanlım Kim Jisoo da altı ay önce bu trafik kazasında öldü, bu çete yüzünden." Buruk bir şekilde gülümsedi. "Benim nişanlım Kim Jisoo Bermuzu'nun ne olduğunu biliyordu. Bana da sık sık gelip anlatırdı."

"Bir gün Bermuzu çetesinin 12-C sınıfından bir öğrenciyi bacağından bıçakladığını görmüş ve bunu boş bir derste polise anlatmaya kalkışmıştı, nişanlım. Ancak sizin müdürünüz engel olmuştu çünkü, bu okul müdürü de işin içindeydi. Bermuzu iyi kazanan bir çete olduğu için müdür bu işe bulaşmıştı. Bir devlet müdürünün altında neden en yeni model araba olduğunu hiç düşündünüz mü?"

Bütün sınıf şaşkınlıkla ağzını açtı. Tam Chan konuşacaktı ki Kim Namjoon devam etti. "İşte polise şikayet etmeye kalkıştığı gün müdür bu çeteye haber verdi ve nişanlıma bilerek arabayı çarptılar. Üç ay yoğun bakımda kaldı ve öldü. Onun yoğun bakımda kaldığı günlerde ben bu okula geldim ve bu olayları yakından incelemeye başladım."

Nayeon konuştu. "Peki Bermuzu yakalandıysa, o çeteyi müdür mü yönetecek?" Kim Namjoon parmağını şıklattı. "İşte güzel bir soru! O müdürün açığını, hep beraber bulacağız. Chan, gel buraya." Chan anında ayağa kalktı ve hocanın yanına gitti. "Bu bilgisayarı kullanmak için hep birlikte karar vereceksiniz, ancak bu bilgisayara yalnızca Chan dokunabilecek. Süreniz başladı. Saat sekize kadar bulmanız gerek! Yoksa bir gece daha buradasınız!"

Gülümsedi. "Hadi düşünün!"

Our Psycho Teacher ↪ bang chan + nayeon ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin