Časť 3.

1K 20 0
                                    

Večer som si išla lahnúť do obývačky a chcela si pozreť môj obľúbený seriál TEEN WOLF. Už som bola skoro na konci jednej časti ale v tom niekto zvoní na zvonček. ,,Už idem" otvorila som dvere a tam je kto iný ako náš obľúbený Tom. ,,Čo horí keď si tak zvonil?" opýtala som sa. ,,Nie len no..." Tom sa zamotal do vlastnej vety. ,,Prečo nie. Že?" dokončila som jeho vetu. ,,Presne" povedal tak trochu detcky Tom. ,,No tak choď za Samom, je hore." ukázala som na schody. ,,Okej dík" povedal Tom a vyštartoval po schodoch hore. Ja som si zase lahla a pozerala seriál. Keď skončila časť tak som si išla do kuchyne zobrať vodu. Keď som prišla boli v obývačke Samo aj Tom. Tom ležal na gauči a Samo bol pri poličke s DVDčkami, hovoril ich názvy a Tom iba hovoril napríklad:
Samo povedal- Šmolkovia dva
Tom odpovedal- Veľmi detské
A takto to bolo až pokým nenašli úple pre nich dokonalý film. A to CINTORÍN ZVIERATIEK.
Keď si ma Samo všimol ako stojím vo dverách tak hneď začal.
S- No sestrička moja milovaná. Choď spraviť pre každého popcorn a zober colu a mi zapneme film.
J- Rozkaz šéfe. Ale...
T- Žiadne ale. Nepočula si kapitána? Choď zobrať popcorn a colu.
Ja som v tom momente vyštartovala ako raketa do kuchyne. Zobrala som poháre do ktorých som naliala colu. Samozrejme by som to nebola ja keby som nevilila tú colu po celej kuchynskej linke. ,,No, už to bude????!!" započula som z obývačky. ,,Áno už to bude. Len chvíľu čakajte." odkričala som a vysypala popcorn do misky. ,,Tak tu sú" doniesla som do obývačky popcorn a colu. ,,No super, ďakujeme. Už si sadni aby sme to mohli pustiť." poslednú vetu povedal Samo už naštvane. Ja som si sadla pri Toma kde bolo jediné volné miesto a Samo spustil film. Mali sme zhasnuté takže o to to bolo strašidelnejdosť. Tom popcorn dojedol aj so Samom veľmi skoro a tak mi Tom kradol z popcornu. Nevšimla som si to ale keď som nahmatala niaku ruku v mojej miske s popcornom tak som skoro zinfarktovala. ,,Ááááááááááááááá"
kričala som na celý dom. Hneď Samo stopol film a zapol svetlo. ,,Hej kľud. Čo sa stalo Sári?" spýtal sa ma Samo. ,,No v mojom popcorne bola niaka ruka alebo čo" povedala som vystrašene. ,,No to bola moja ruka" priznal sa Tom. ,,Pane bože prečo??!'' kričala som naneho. ,, No mne už došiel." povedal Tom a pokrčil plecami.
,, Ty si taký debil. No čo už. Samo pusti to aby sme to už dopozerali." povedala som tak naštvane že málo nechýbalo a niečo by som asi rozbila alebo rovno niekoho zavraždila. Samo spustil film. Koniec filmu som nevidela lebo som odkvecla na Tomove rameno.

Fúha 500 slov to je dosť. Ono sa to ani nezdá ale dlho sa to píše. Tak ja by som bola rada keby ste tento príbeh ohodnotili v komentároch. Budem rada za každé zliahnutie aj vote.
Vaša Jaja
(Jaja je skratka pre meno Jasmína. Je to tak.)

Kamoš môjho brataWhere stories live. Discover now