8. časť

823 20 0
                                    

,,To myslíš vážne?" zasmiala som sa naneho.
,,No nie hovorím to zo srandy." povedal ironicky.
,,No tak ,keď tak veľmi chceš." obišla som strom a postavila sa pred hojdačku.
,,No na čo čakáš?" spýtal sa Tom.
,,Uisťujem sa či ma to udrží" snažila som sa aspoň trochu uistiť že sa nezabijem. Neúspešne. S nádychom som sa na ňu posadila.
,,Môžme?" nedočkavo hovoril Tom.
,,Hej, ale ak sa zabijem tak na mojom pohrebe nebušem " zasmiala som sa. Tom ma začal hojdať. Najskôr pomaly no potom...
no ako to povedať. No proste chalan. Začal ma hojdať rýchlejšie a rýchlejšie. ,,Tom dosť!" kričala som. ,,Ale však je to sranda." smial sa. ,,Jedine tak pre teba" bola som už veľmi nasratá. ,,Kľud. Užívaj si." ten idiot sa neprestal smiať. ,,Thomas Wiliams okamžite ma zastav!!!" chcela som ho zastaviť. ,,Keď tak veľmi chceš." odstúpil asi dva metre od hojdačky. ,,No ďakujem" stále som sa hnevala. Hneď ako som mohla som vystúpila a chcela som ísť domov. ,,Počkaj!" zakričal Tom keď si uvedomil že odchádzam. ,,Čo ešte chceš?"
,,Prepáč." povedal úprimne. Zistila som to že hovorí pravdu. Pozerala som sa do jeho nádherných modrých očí.
,,No dobre. Ideš aj so mnou alebo mám ísť sama?" zasmiala som sa.
(Uvedomila som si že sa tu ľudia len smejú alebo sú naštvaný.)
,,Jasné idem" rozbehol sa za mnou.
Išli sme zase tou tmavou hrôzou. Započula som niaky zvuk.
,,Áááááááááááááá!!" jačala som na celý les a chytila som sa...no hádajte. Áno máte pravdu. Chytila som sa Toma. ,,Čo je?" počula som na jeho hlase že bol zaujatý. ,,Ja...niečo som počula."
,,Aha a preto sa bojíš ako malé dieťa čerta?" spýtal sa. ( To prirovnanie je BEST.)
,,No ale čo ak to bol nieky vrah?" preháňala som.
,,No tak by ťa zabil." prekrútil očami.
,,Haha. To bolo veľmi smiešne." ironická veta, že?
,,Predstav si je to smiešne až až. Ale nechápem ako s...ááááááááá." pre zmenu kričal zase on. ,,Čo je?"
,,Ja-ja-ja som tam vydel červené oči." vykoktal sa. ,,No jasné. Čo tam bol vlkodlak? Ó, prišla za nami alfa. Som poctená vlk." poslednú vetu som kričala. (Asi vetšina nevie o čom to kecám. No je seriál Teen Wolf  ktorý som tu už spomínala. A tam je proste Alfa, Beta a Omega. A alfa je hlavný vlkodlak a má červené oči. Dúfam že ste pochopili, a ak nie tak napíšte do komentárov.)

A týmto vysvetľovaním by som skončila túto časť. Dúfam že sa páčila Ak áno tak dajte vote, a ak ste zabudli tan aj na ostatných čaťiach. Ja viem toto je EGO UP.
Tak sa majte.
Vaša Jaja.

Kamoš môjho brataWhere stories live. Discover now