21.časť

584 16 3
                                    

,,Sári. Vstávaj. Už pristávame." budil ma ocko zo spania.
,,Ocko. Ešte nechcem ísť do školy. Nechaj ma spať." povedala som a otočila sa na druhý bok.
,,Nejdeš do školy. Sme v NewYorku. Vstávaj." mykal so mnou. Povzdychla som si a zapla bezpečnostné pásy.
Po priatátí sme vyšli z lietadla (aké nečakané) a išli sme si pre kufre. Ocko pre ne išiel a mňa nechal na pospas NewYorku. No...letiska v NewYorku.
,,Sári poď. Niekoho ti chcem prestaviť." vynoril sa mi zpoza chrbta ocko a išiel smerom k veľkým dverám za ktorými bol veľký NewYork. Vyšli sme z dverí a ocko si to namieril k jednej pani. Bola to blondína. Mohla mať tak 40.
,,Ahoj Kate." pozdravil ju ocko a, čože to spravil? On ju......pobozkal? Ako vážne? Ja som len na nich tam pozerala s vyvalenými očami až kým sa tá Kate neotočila ku mne. Bola mi povedomá. Určite som ju už niekde vydela.
,,Ahoj Sári. Veľa som o tebe počula. Som Kate." podávala mi bloncka ruku.
Len som mykla hlavou na pozdravenie a podala jej ruku.
,,No ideme dámy?" spýtal sa ocko keď sme nikdo nič nehovorili.
,,Jasné." usmiala sa naňho bloncka.
Chytili sa za ruky a išli k.....BMW-čku? Ocko mi otvoril zadné dvere aby som si mohla nastúpiť. Hneď sme vyštartovali. Išli sme popri mrakodrapoch a podobných hovadín. Zrazu sme zastali pred poschodovým domom. Bolo tam sťahovácke auto takže sme tu museli bývať mi. Obzerala som si ho ešte dobre dlhú chvíľu. Bol bieli, veľmi moderný a hlavne veľký.
,,Ideš Sári?" spýtal sa ocko. Mykla som hlavou na súhlas a usmiala som sa naňho.
Vošli sme do vnútra a tam bol už zariadený dom. Na dolnom poschodí bola kuchyňa, obývačka, kúpeľňa a jedna izba. Na druhom poschodí boli 4 izby. Proste veľký dom. Bloncka ma viedla po dome až sme nezastali pred bielimi dverami. Zaklopala na ne a zpoza dverí som započula tlmené "Ďalej".
Kate otvorila dvere a naskytol sa mi pohlad na chalanskú izbu. Proste modro-biela kombinácia bola v tejto izbe všade. A vlaste, v tej izbe bol hnedooký chalan s bielimi vlasmy ako sneh. Aj ten sa mi zdal niako povedomý.
,,Ahoj. Som Ron." postavil sa chalan z postele na ktorej doteraz ležal a podal mi ruku.
,,Sára" ruku som mu opätovala.
,,Ron? Ukáž Sáre jej izbu, prosím."
prikázala Kate a odyšla z izby.
,,Suka" povedal si Ron sám pre seba ale ja som ho počula.
,,Poď." povedal Ron chladne a išiel hľadať moju izbu.
Zastali sme pri čiernych dverách. Ron mi ich otvoril a ja som vošla do izby. Bola ladená do čiernobielej, takže niečo pre mňa.
,,Ja ťa tu nechám. Keby niečo chceš, príď dole." povedal Ron a odišiel.
Nadýchla som sa a zrazu som zaostrila na troje dvere. Otvorila som prvé a tam bola kúpeľňa. Úplne klasická kúpeľna aká je v každom takomto dome.
Ďalšie dvere......šatník. Skoro som na mieste zinfarktovala. Ja.Mám. Vlastý.Šatník.
Keď som sa trocha ukľudnila tak som otvorila posledné presklené dvere. Bol tam balkón. Vydela som do našej záhrady ktorá bola mimochodom veľká a do susedovej záhrady. Išla som naspäť do izby a uvidela som na mobile jednu správu:

Tom: Ahoj Sári. Ten list čo si mi doniesla ma dojal. Nevedel som čo musíš prežívať. Hnevám sa na seba že som ťa nechal tak. Vážne to ľutujem. Prosím, odpusť mi.

Sára:Ahoj Tom. Mne nevadí že si ma nechal tak ani nič iné. Ja ťa mám rada a nedokázala by som sa na teba hnevať. Len som bola smutná.

Tom: Takže mi odpúšťaš?

Sára: Nie

Tom: Ako to že nie?

Sára: Nemám ti čo odpustiť.

Tom: Takže kamoši?

Sára: Áno

Tom: Nejdeš videochatovať?

Sári: Môžem.

Používaťeľ Tom Wiliams vám volá cez videochat.

Volali sme spolu asi hodinu. Rozprávali sme sa o hovadinách až kým sa nespýtal divnú otázku.

------------------------------------------------------

Aloha. Dúfam že sa časť páčila. Poteší ma vote a komentár.
Čo si myslíte že sa spýtal Tom Sári za otázku? A čakali ste že sa vlaste znova budú baviť? Svoje pocity píšte do komentárov. Áááááááááááááá mám pre vás dve otázky.
1. Videli ste Harryho Pottera?
2. Máte radi rap?
Odpovede písať do komentárov. Ďakujem.

Vaša Jaja.

Kamoš môjho brataDonde viven las historias. Descúbrelo ahora