,,Si ako decko, vieš o tom?"
,,Nie. Prečo?" opýtala som sa a vytočila som nechápavo hlavu.
,,Len tak." mikol ľavím plecom a už sme vychádzali z lesa. Celú cestu sme sa už nerozprávali. Keď sme prišli k nám tak ja som sa vytratila do izby, a Tom išliel za Samom.
,,Klop, klop" niekto zabúchal na dvere.
,,Ehmmm, ahoj Sári. Ja len že Mia sa už podľa mňa tak ľahko nevráti." dostal zo seba môj najlepší braček Samo.
,,Prečo?" hneď som zbystrila.
,,No vieš, ono sa stalo to že sme sa tak trochu pohádali o dosť citlivej téme a ona sa tak trochu urazila." poškrabal sa na krku.
,,No dobre Samo, ešte niečo?" vydýchla som si.
,,Vlastne áno. Otec volal že sa ešte zdrží na služobke asi taký mesiac."
,,Aha, okej. Tak čau. Ja už idem spať." povedala som a ukázala na dvere.
,,Jasné, už idem. Dobrú." zakýval mi a zabuchol dvere. Ako som povedala tak som aj spravila. Zakrila som sa a pekne-krásne zaspala.
,,Vstávame princezná!" zobudili ma tý prekliaty Tom a Samo.
,,Ja vás zabijem. Prísahám." zodvihla som sa a mala som celé pyžamo mokré lebo som mala originálny budík. Voda vo vedre. A pekne studená..Zodvihla som sa a prebehla do kúpelne ktorá bola celá moja. Vďaka bohu som tam mala oblečenie. Spravila som rannú hygienu a išla do izby už oblečená, učesaná a hlavne čistá. Tý dementi tam už neboli a tal som sa išla najesť. Spravila som si cereálie a išla s nimi pred telku. Keď som si položila cereálie na stôl tak som si všimla lístoček kde bolo:Ahoj Sári museli sme ísť nakúpiť lebo sme nemali čo jesť a ja asi ani nestihnem prísť lebo vieš že idem na ten futbalový camp. Povedal som Tomovi nech tu ten týždeň s tebou zostane aby si nepotpálila celý dom. A neodvrávaj mu. Drž sa a ahoj.
Tvoj milovaný braček Tom.Pokračovanie na budúce
BINABASA MO ANG
Kamoš môjho brata
Romance,,Pane bože nevieš tie dvere otvoriť sám?!?!!" kričala som z gauča na Toma čo je môjho brata najlepší kamoš.,,Presdstav si že nie" vošiel do vnútra Tom. Upozornenie: Môže obsahovať nadávky a pod.