Ráno som sa zobudila v mojej izbe, ale nie na posteli ale pri dverách na zemi. Ponaťahovala som sa, zobrala niake veci zo skrine a išla sa prezliecť do kúpelene. Už keď som bola v tej kúpelni tak prečo si neumyť zuby. Však prečo nie? Už som sa podobala na človeka ale ešte mi niečo chýbalo. To niečo bolo jedlo. Zobrala som mobil a niako som sa pomalým tempom dostala do kuchyne. Tam už na stole boli raňajky. Poobzerala som sa či tu niekto neni ale nikto nikde. Už som si chcela zobrať tanier aby som si zobrala tie dobre vyzerajúce palacinky. ,,Dobré ráno Sári" vynoril sa za mnou Tom. Vystrašila som sa. ,,Tom nevieš sa najskôr ozvať kým ma vystrašíš?"
,,Nie" jednoznačne povedal. ,,No dobre a ešte niečo. Že to kto spravil?"ukázala som na palacinky. ,,No ja, kto iný?" povedal sebavedomo Tom. ,, Aha, tak keď si to spravil ty tak sa neotrávim?" zasmiala som sa. ,,No dovol. Ešte budeš prosiť aby som spravil duplu."
,,No jasné" ďalej som sa smiala. Už nikto nič nepovedal a tak som si zobrala tanier do obývačky a zapla si Teen Wolf (seriál). Bola tam bozkávacia scéna a ja som začala ,,Nie, fúúj. Isaac toto som od teba nečakala. Však ťa Alison 9 krát prebodla nožom. Čo si sa zbláznil?"
,,No teraz hovoríš fuj ale keby si tam ty s....napríklad som mnou tak to fuj neni." zas ma vyplašil Tom. ,,Tomas už ma nikdy nenaplašíš dobre? A vlastne ako si došiel na to že keby sa tam ja bozkávam s tebou tak to fuj neni. Práve naopak. To by bolo minimálne 1000000 krát fuj." povedala som Tomovi ktorí na mňa len pozeral. ,,No normálne som to myslel. Však so mnou chce byť každá baba a ty niesi výnimkou." fandil si Tom. ,,No jasné. Každá baba môže byť do teba ale ja som teda výnimka."
Toto sú tie palacinky:Ahooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooj. Každý kto pozerá Teen Wolf nech napíše do komentárov WERE WOLF. Ďakujem
Vaša Jaja.❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamoš môjho brata
Romantizm,,Pane bože nevieš tie dvere otvoriť sám?!?!!" kričala som z gauča na Toma čo je môjho brata najlepší kamoš.,,Presdstav si že nie" vošiel do vnútra Tom. Upozornenie: Môže obsahovať nadávky a pod.