29.časť

495 13 0
                                    

,,Ja som tu prosím pekne s ním a s ním." ukázala som na Rona a Toma a nemala v pláne sa ďalej zaoberať tým dementom.
____________________________________

Bez slov sa otočil k Ronovi a nadvihol obočie. Ron prikývol a dement začal:
,,Tak potom. Som Dominik, ale volaj ma Nik." prestavil sa slušne a podal mi ruku.
,,Sára, ale pre  teba Sára. A nečakaj že ťa budem volať tak ako všetci ostatný. Ja ťa budem volaaaať.....debil....nie....kretén....nie....dement.....nie...arogantný debil....alebo, nie.....už to mám...Malfoy." po dlhom uvažovaní som na to meno prišla a čakala ako sa zatvári.
,,Prečo práve Malfoy, do pič*?"
spýtal sa prekvapene.
,,Si arogantný, sprostý, egoistyckú narcis s bielimy vlasmi a modrými očami. Ako inak by si sa chcel  volať?" povedala som presnú definíciu Draca Malfoya z Harryho Pottera.
,,Neviem...napríklad..Nik alebo pekný a...počkať, počkať. Draco Malfoy bol aj pre baby sexi, takže som aj sexi." výťazne sa usmial a vyrovnal sa.
,,To bol ale ty si asi výnimka." povedala som a nevinne sa naňho usmiala.
,,No počkaj ty suka." pošepkal mi do ucha a odišiel.
,,Povedal som nájsť si kamošky a nie znepriateliť si každého na obzore." pokarhal ma Tom keď sme boli nasmerovaný do riaditeľne.
,,Ja za to nemôžem že je to sprostý idiot." mikla som plecami a išla ďalej.
,,Takto by si sa v starej škole nesprávala. Kde je tá stará Sára ktorú som mal rád?" opýtal sa a zabúchal na dvere riaditeľne. Už som otvárala že niečo poviem ale nieeee, riaditeľka nám práve musí otvoriť tie posraté dvere.
,,Vy musíte byť Sára a vy Tomas. Podte ďalej." pozvala nás dnu a v tom som uvidela bielu hlavu na stoličke.
,,Posaďte sa." ponúkla nám riaditelka a ukázala na stoličky vedľa bielej hlavy.
,,Takže, vy to tu nepoznáte, je tak? " opýtala sa a čakala odpovedať "nie".
,,Ešte nie ale je tu Tomov brat Ron a ten nám totu s radosťou poukazuje." vrhla som sa slova, lebo som vedela kam to vedie.
,,Ronald Tomlinson?" spýtala sa prekvapene a nadvihla obočie.
,,Áno. To je Ron" pritakala som a nechápala prečo sa tak neveriacky spýtala.
,,Pre mňa-za mňa. Tú máte čísla skriniek a rozvrh a už padajte. Aj vy pán White." podala nám papieriky a nakoniec si ešte otfrkla.
,,To si nemusela hovoriť, teraz vás znenávidí." vysvetlila biela hlava a išla preč.
,,Počkaj!" zakričala som a on sa otočil ,,ako to myslíš? Že nás znenávidí?" opýtala som a čakala na odpovedať.
,,Ron je badboy, takže asi vieš ako sa správa. A ona si myslí že ste taký istý. " vysvetlil.
,,Aha." odpovedala som jednoducho a rozmýšľaľa v hlave ako si môže myslieť že som badgirl.
Ale možno by som to mohla vyskúšať. Škodoradostne som sa usmiala a opýtala sa:
,,Je tu niekde kaderníctvo?"
,,No nie. V NewYorku nebude ani jedno kaderníctvo. Jasné že je. A neviem ako vy ale ja idem na hodinu a ak chcete, ukážem vám vaše skrinky." ponúkla sa biela hlava a nečakal na našu odpoveď len išiel.
,,Aké máte čísla skriniek?" opýtal sa po chvíľi.
,,299 a 300." to vážne?!?! Horšie čísla už nemohli vymyslieť?

Toto je Nik:

------------------------------------------------------Ahojte

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

------------------------------------------------------
Ahojte. Taaakže...zajtra je už škola. Dúfam že sa do nej aspoň trošku tešíte lebo ja vôbec. A inak. Tento týždeň budú vychádzať kapitoly asi každý druhý deň takže tak.
Dúfam že sa kapitola páčila. Čaute

Vaša Jaja

Kamoš môjho brataWhere stories live. Discover now