"Dostum bunu beceremezsin! Sadece yarım yıllık bir yazılım bilgin var. Oyununu bozacaksın.."
Lance derince bir nefes verip gerindi.
"Çoğu hile dosyalarını inceledim. Onları değiştireceğim sadece biraz. Hem pekte hile yapmış sayılmam sadece karakterleri beleş yapıp alacağım."
"Umarım başarabilirsin Esmer şekeri."
Lance ise başını sallayıp onayladı. Bu sene yazılım okumaya başlamıştı. Sınıfındaki herkes oyun bağımlısı erkeklerdi. Lance sıra arkadaşına haber verip kafasını sıraya gömüp hileyi başardıktan sonra ne yapacağını düşünmeye başladı. Oyundaki en seksi ve en pahalı karakteri alıp oynamak istiyordu. O karakteri çok kişi alamıyordu çünkü bayağı çep yakıyordu. Ama oyuncu kitlesi tarafından çok sevilen bir karakterdi.
Lance'in sıra arkadaşı Joseph okul bittiğinde Lance'i dürtmeye başlamıştı. Lance uyanıp biraz ne olduğunu sorguladı, daha sonra ise Joseph tarafından toplanmış çantasını omzuna geçirip yürümeye başladı.
"Hey Esmer şekeri uhmm, hile işe yararsa dosyayı bana da atar mısın?"
"Tabii neden olmasın kar tanesi."
Birbirlerine gülümseyip yürümeye devam ettiler. Evleri yanyanaydı, hatta odaları karşı karşıyaydı ve bazen balkonlarından sohbet ediyorlardı. Joseph ve ailesi ilk taşındığında Lance 5 Joseph ise 4,5 yaşındaydı. O zamandan beri birbirlerinin yanından hiç ayrılmamışlardı. İkili yol boyunca konuşurken evlerine varmışlardı bile. Vedalaşıp evlere dağıldıktan sonra Lance hızlıca odasına çıktı. Çantasını kenara fırlatıp oyunun dosyalarına bakmaya başladı. Karakterleri bulduğunda isimlere hızla göz gezdirdi. 'Aerien' Lance'in ve tüm oyun camiasının ölüp bittiği hanım. Dosyaya tıklayıp dosyada biraz düzenlemeler yaptıktan sonra diğer dosyalara bakmaya başladı. Yaklaşık 1 buçuk saatlik bir düzenlemeden sonra gözüne çarpan son dosya ile Lance duraksadı. Buraya çok karışık bir yerden girmişti ve dosyanın adı 'Keith 0.1' di. Üstüne çift tıkladığında bir sürü başka dosya gördü. Hepsini teker teker inceledi. Bu oyunda olmayan bir karakterdi. Büyük ihtimal çıkışı iptal edilmişti. Karakterin yazılımıyla biraz oynadıktan sonra onu oyuna döndürdüğünü kontrol etmek için oyuna girmişti. Karakterler kısmına girip bakmıştı ama sadece beleş yaptığı karakterlerde değişiklik vardı onlar da beleş olmuştu işte. Karakterleri tek tek satın alıyordu. Aerien'e sıra geldiğinde ise hata vermişti. Daha sonra ise aerien'in görüntüsü kaybolup yerine korkunç görünümlü bir erkek gelmişti. Tamamen siyahtı ve üzerinde kırmızı çizgiler vardı, bedeni ise biçimsizdi.
"Beni kurtar."
Lance duyduğu ses ile donup kalmıştı. Çok derin ve canavarımsı bir ses onu kurtarmasını istiyordu. Lance korku ile ekrana bakarken karakter ekrana yaklaşıyordu.
"CoolNinjaBoy sana sesleniyorum! Beni kurtar! Dosyalarımı düzelt!"
"K-keith 0.1?"
"Evet aptal o benim! Oyunu kapatmadan dosyalara gir."
Lance bu garip karakterin onunla nasıl konuştuğunu sorgulamadan oyunun dosyalarına girmişti.
"Benim dosyama gel ve bazı şeyleri sil."
Lance keith'in dosyasına gelip karakterin dediği şeyleri yapmaya başladı. Daha sonra işlem bittiğinde oyuna tekrar döndü.
"Oyunu yeniden başlatmalısın.. Gaah tanrım Ninja çocuk düzelt beni çabuk."
Lance karakter sustuğu an oyunu kapatıp Google'a girdi ve o karakterin ne olduğunu araştırmaya başladı. Bir siteye girip sorduktan sonra yemek yemeye karar vermişti. Yemek yiyene kadar cevap gelirdi.
Odasına geri döndüğünde sayfayı yenileyip cevaplara baktı.
'Dostum fena şanssızsın. O dosya sadece binde bir denk geliyor ve dosyayı açtığın an oyununa musallat oluyor. Kendimden biliyorum. Bilgisayarımı atmak zorunda kalmıştım çünkü onu sinir ettiğinde sana zarar veriyor.'
'Oyunun yapımcılarının normal bir karakter olarak çıkarmak istediği ama daha sonra kendi iradesiyle hareket etmeye başlayınca iptal edilen bir karakter o. Çok tehlikeli oyunu sil!'
Lance korkmuştu oyuna girip girmemek arasında kalmıştı ayrıca. Kendi kendine düşünürken oyundan bildirim gelmişti.
'Keith: Ninjacığımm~ benimle oyna~'
Lance alışkanlık olarak bildirime tıklamıştı. Yaptığını fark edince nefesini tutup bilgisayarı izlemeye başlamıştı. Ekranda hiç görmediği şirin bir çocuk belirdiğinde şaşırmıştı.
"Bildirime tıkladığın için teşekkür ederim~ Artık tüm bilgisayarına erişebiliyorum Lancey~"
"Hey hey seni kod bozuntusu bilgisayarımı rahat bırak!"
"Opps, Lancey çok ayıp! Geçmişini temizlemelisin ara sıra!"
"Tanrım.. Oyun karakteri tarafından stalklanıyorum.."
Lance koltuğundan kalkacakken ayağının altındaki kablo bileğine dolanmıştı ve tekrar oturmuştu.
"Lance, neden benimle oynamak yerine karşı evdeki beyaz çocuğu tercih ediyorsun?"
"S-sen onunla konuşacağımı nereden anladın?"
"Basit iş. Aptal çocuk ne beyinsizsin sen ayağına kablo doluyorum ama sen hala düşüncelerini nasıl okuduğumu sorguluyorsun."
"Doğru."
"Şimdi seninle bir anlaşma yapalım Lancey~"
Bileğindeki kablolar yukarı doğru hareket ederken Lance neler döndüğünü hala anlamış değildi. Kabloyu sıkıca tutup ayağını kurtardığında bilgisayardaki çocuktan bir inleme gelmişti.
"Canımı acıttın ahmak! Bu kadar sert olmamalısın.. Ah, neyse benimle birlikte oyna ya da öl heheh."
"Seninle oynayacağım."
Lance düz bir ifade ile bakarken çocuk şok olmuştu. Bu kadar net bir cevabı bu hızla beklemiyordu. Kablolar tekrar Lance'i sarmalamaya başladığında Lance sadece bekliyordu. En fazla ne olabilirdi ki? Daha sonra Lance bedeninde keskin bir acı hissetmişti.
"Hey Lancey iyi misin?"
Lance kolunu tutan soğuk ellerle irkilmişti. Başını tutup soğuk ellerden güç alarak ayağa kalkmayı başarabilmişti. Zorla olsa da gözlerini açtığında karşısında kendisinden biraz kısa olan Keith'i beklemiyordu.
"Ne?! Ben neredeyim? Ne yaptın bana?"
"Sakin ol Lancey. Sadece biraz vakit geçireceğiz. Bedenin bilgisayar başında uyukluyor."
"Ben nasıl buraya geldim?"
"Kolaydı. Benim sayemde geldin."
"Sen tam olarak nesin?"
"Ben senin gibi bu oyunu oynayan bir oyuncuydum. Daha sonra oyuna kendimi eklemeyi başardım. Kabloları kendime bağlayıp oyunun içine girdim. O sırada ise ters giden bir şeyler oldu ve ruhum burada sıkıştı. Çıkamıyorum. Kimden yardım istesem beni canavar olarak gördü çünkü oyunun yapımcıları dosyama erişip beni bozdular."
"Aynı şey bana olabilir mi?"
"Muhtemelen evet."
"Siktir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just a game |Klance|
FanfictionLance bir oyun bağımlısıydı. Çoğu oyunda hile yapardı. Bir oyunda kendisi hile kodlayıp oyunun dosyalarına eklediğinde hiç beklenmedik bir şey olmuştu.