Yaklaşık 2 buçuk saattir Lance Keith ile beraber oyundan konuşuyordu. Bu oyun hakkında çok şey öğrenmişti. Ayrıca keith hakkında. Keith'de Lance ile yaşıtmış. Ayrıca bir çok dil biliyormuş. Oyunun içinde kaldığı sürece de diğer karakterleri gizlice izleyerek onların hareketlerini kopyalayıp savaş teknikleri öğrenmiş.
Lance elindeki çiçekle oynarken Keith ise kendi kendine konuşuyordu.
"...ve daha sonra annem bana demişti ki 'hey keith odanı topla'.. Dur bir dakika sen beni dinliyor musun?"
"Ne? Hah, şey evet dinliyorum tabii!"
"Lancey! Çok kabasın! Ben yıllardır burda tek başımayım ama sen beni hiç dinlemiyorsun!"
"Üzgünüm sadece biraz dalmışım."
Keith elinde hızla bir kılıç oluşturup Lance'e doğru sinirle baktı.
"Burada ölürsen gerçekte de ölürsün!"
Lance kaşlarını kaldırıp Keith'e baktı ve daha sonra sol elini havada sallayıp Keith'in kılıcını kelebeklere dönüştürdü. Keith bunu gördüğünde şokla geriledi. Lance ise bu sırada ayağa kalkıp çoktan Keith'i yakalamıştı bile.
"Yakaladım seni minik şeytan. Voaah keith bu senin kalp atışınsa burada ilk ölecek olan sensin çok hızlı atıyor!"
"B-bırak beni!"
Lance gülüp Keith'e sarılmayı bıraktığında Keith hızla Lance'den uzaklaşıp kaşlarını çattı. Bir süre sonra Keith başını eğip yerle oynamaya başladı.
"Hey Lancey, biraz daha vakit geçirsek olmaz mı? Daha sonra seni geri gönderirim."
Aslında Lance memnun gibiydi. Bedeninin ağırlığı yoktu burada. Hızla başını sallayıp duvarın üzerine zıpladı ve oturdu. Daha sonra ellerini uzatan Keith'e de yardım ederek tırmanmasını sağladı. Birlikte bir süre savaşan karakterleri izledikten sonra Keith Lance'in gitme vaktinin geldiğini söylemişti.
"Burası iyi aslında.."
"tam 32 saniye sonra annen odana gelip seni kontrol edecek. Gitmelisin."
Keith yaklaşıp sarılacakken Lance anlık bir refleksle kafasını çevirmişti. Kısa da olsa arada bir öpücük geçtiğinde Keith çığlık atıp Lance'e vurmuştu.
"Git buradan pis sapık!"
"Hey yanlış a—"
Ve keith bağlantıyı koparmıştı..
——-
Kısa oldu biliyorum üzgünüm ama saat gece 03:49 ve benim hayvan gibi uykum var.
Gece okuyanlar iyi geceler, gündüzcüler günaydın, öğlenciler tünaydın, akşamcılar iyi akşamlar 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just a game |Klance|
FanfictionLance bir oyun bağımlısıydı. Çoğu oyunda hile yapardı. Bir oyunda kendisi hile kodlayıp oyunun dosyalarına eklediğinde hiç beklenmedik bir şey olmuştu.