Lance Keith'i sonunda hastaneden kaçırabilmişti. Lance hızla eve gitmek istiyordu fakat Keith o isteği pek yerine getirebilecek gibi görünmüyordu.
"Biraz hızlı yürür müsün?!"
"Bak bilmiyorsun sanırım ama BEN UZUN ZAMANDIR YÜRÜMÜYORUM?"
"BAĞIRMA BANA!"
"BAĞIRIRSAM NE OLUR?"
Lance homurdanıp hızla Keith'i sırtına almıştı ve eve doğru koşmaya başladı. Eve vardığında ise camının yanındaki ağaca sırtındaki Keith ile zorla da olsa çıkıp camdan içeri attı kendini. Kafasını yorgunlukla kaldırdığında onlara bakan Jack ve Joseph'a gergince gülümsemişti.
"Neden geç kaldın seni sapık?"
Jack Lance'in yakasına yapıştığında Keith hızla aralarına girmişti.
"Ş-şey abi ben onu şey yaptım.. bilirsin işte muck— ondan bayıldı heyecandan"
Jack'in duydukları ile gözleri faltaşı gibi açılmıştı.
"GEÇ GELDİĞİN GİBİ KARDEŞİMİ Mİ ÖPTÜN?!"
Keith Lance'e burukça bakıp elinden bir şey gelmeyeceğini ifade ettiğinde Lance öldüğünün farkındaydı. Jack suratını Lance'e yaklaştırıp tısladığında Lance ruhunu teslim edecek gibi olmuştu.
"Dinle, eğer kardeşimin tek bir göz yaşını akıtırsan vücudundaki bütün kanı akıtana kadar döverim seni."
Sonra Lance'i bırakıp Joseph'ın yanına oturduğunda Lance derin bir nefes alıp Keith'in yanına gidip fısıldamıştı.
"Gerizekalısın, şimdi başıma daha büyük bir bela açtın. Aptal çocuk."
Uzun süre cevap gelmediğinde Lance kafasını kaldırıp Keith'e bakmıştı. Rol yaptığı açıkça belli olan gözleri dolmuş ama sırıtan bir Keith gördüğünde içi korkuyla dolmuştu.
"Abime doğru dönmemi ister misin Lancey?"
Lance hızla başını olumsuz anlamda sallamıştı.
"O zaman benim dediklerimi yap."
Keith dudaklarını işaret ettiğinde Lance tanrıdan biraz sabır dilemişti.
"Bunu burada yaparsam abin beni öldürür!"
"Dolu gözlerimi gördüğünde de ölürsün."
Lance derince bir nefes verip hızla öpüp çekilmişti. Bu çocuk sadece bir öpücükle bağımlısı mı olmuştu? Belkide bunca zamandır yalnız olduğundandır. Lance bunları düşünürken Lance'in beynindeki Şeytan Lance belirivermişti.
"Hoşuna gittiğini biliyorum Lance bunu inkar edemezsin."
Melek Lance ise Şeytanın kafasına hızla vurup somurtmuştu.
"Onu caydırıyorsun! Keith bir erkek!"
"Homofobiklik yapma ibne."
Şeytanın son dediği ile Melek çalışmayı durdurmuştu. Lance onların kavgasını izlerken Jack önünde belirdiğinde korkup irkilmişti.
"Filmi açacak mısın artık?"
"A-ah evet film"
Yazar yine hesabının şifresini unuttu kusura bakmayıın :(( AYRICA BUGÜN KAKEGURUİ'yi BİTİRDİMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just a game |Klance|
FanfictionLance bir oyun bağımlısıydı. Çoğu oyunda hile yapardı. Bir oyunda kendisi hile kodlayıp oyunun dosyalarına eklediğinde hiç beklenmedik bir şey olmuştu.