👀

148 11 140
                                    

"Lance uyan hadi sana kahvaltı yaptım."

Lance gözlerini açtığında karşısında günün ilk ışıklarını bile söndüren bir gülümseme sunan Keith'i görmesiyle gülümsemişti.

"Joseph ve Jack nerede?"

"Onlar gittiler erkenden. Hadi elini yüzünü yıka da inip kahvaltı yapalım."

Keith ayağa kalkıp odadan çıkarken Lance Keith'in üstündeki sweat'e ve altındaki kısa şorta göz gezdirmişti. Dolabından almış olmalıydı. Hızla yatağından kalkıp banyoya gitti. Keith'i bekletmek istemediği için duşu sonra almaya karar verip hızla yüzünü yıkadı ve aşağı mutfağa gitti. Mutfakta kimse olmadığını görünce şaşırıp biraz ilerlemişti. Arkasına birden binen ağırlıkla dengesini kaybetse de bir süre sonra toparlayıp gülümsedi.

"Keith ani hareketler yapma belimi kırmak mı istiyorsun?"

"Amaa~ şaka yapmak istemiştim.."

Dudaklarını büzen bir Keith görmek hayatınızda unutmak istemediğiniz tek an olabilirdi. Lance Keith'i tezgaha oturtup masaya geçtiğinde Keith bozguna uğramışçasına homurdanmıştı.

"Uslu durursan sana kendi ellerimle yemek yediririm Keith."

"Olur~"

Keith hızla Lance'in yanındaki sandalyeye oturup gülümsediğinde Lance derin bir nefes alıp Keith'e pankeklerden tekini yedirmeye başlamıştı. Keith mutlulukla yerken Lance yardım dilercesine ifadeler takınıyordu. Birden kamera sesi duyduğunda irkilip Keith'e dönmüştü. Keith Lance'i çekip gülümsüyordu.

"Abime atıp bana böyle davrandığını söyleyeceğim. Bu sadece bir oyun değildi~"

"Lanet olsun Keith sakın bunu yapma!"

"O zaman bana itiraz etmek yok!"

"İyi peki.."

Lance başını öne eğip gözlerini kapadığında bacaklarında hissettiği ağırlıkla gözlerini açıp önüne bakmıştı.

"Tanrım Keith yerine otur!"

"Yerimdeyim ki ama o fotoğrafın abime gitmesini istersen sandalyeye geri geçeyim."

Lance sinirle tısladığında Keith onun aksine gülümseyip Lance'i öpmeye başlamıştı. Tamam kabul, bu gayet güzel bir histi. Hatta Lance kontrolümü kaybedip elini Keith'in beline bile koymuştu.

"UYAN SENİ KOCA ÇÖP TORBASI."

Yataktan aşağı fırlatılarak uyandığında Lance 4 numaralı 'ölmek mi istiyorsun?' Bakışını elini beline atıp kendisine bağıran Keith'e göndererek somurtmuştu.

"Tanrım neden o rüyada 5 saniye daha kalmama izin vermedin.. Neden?!"

Yazık oldu. Güzel rüyaydı ;)

Just a game |Klance|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin