Uyanış

153 11 13
                                    

Lance sabah sıcak ve rahat yatağından abuelita'sının sinir bozucu bir sabah alarmı gibi bağırmasıyla tıslayarak uyandı. Ne olurdu Keith ile birkaç saniye daha gülüşseydi. Saçlarını elleriyle tarayıp ayağa kalktı ve telefonunu alıp duşa girdi.  Telefonundan Spotify'ı açıp banyodaki hoparlöre bağladıktan sonra üstündekileri çıkartıp duşa girmişti.

"A ella le gusta la gasolina~"

"Hey Lancey, tanrı sesinden alıp bedenine mi vermiş? Fiziğin harika ama sesin berbat."

Lance duyduğu ses ile çığlık atıp hızla etrafına bakmaya başladı. Keith ise ona telefonunun ekranından gülümseyip el sallıyordu. Lance hızla kendini elleri ile kapattı.

"Gördüm bile."

Keith sırıttığında Lance somurtmuştu. Haksızlıktı, o kendisini çıplakken görüyordu ama Lance onu göremiyordu! Tamam onu çıplak görmeyi pek istemezdi ama adaletsizlik vardı!

"Sen telefonuma nasıl girdin?"

"Lance aklına senin... Telefonunu dün bilgisayara bağladın bu yüzden artık buraya da erişebiliyorum. Yani günün çoğunluğunda seninleyim~"

"İşte bu kötü. Çabuk bilgisayarıma geç seninle duştan çıkınca konuşucam."

"Hayırr~"

Lance sinirlenip duşakabinden çıktı ve telefonunu alıp hoparlörden çıkarttı ve yatay bir şekilde koydu. Daha sonra Keith ona seslense bile duşuna devam etti.

İşi bittiğinde duştan çıkıp beline havlu bağladı ve telefonunu alıp odasına geçti. Telefonunu masanın üstüne bırakıp kendine kıyafet çıkartmaya başladı. Bugün okullar tatildi çünkü ülke çapında bir hastalık vardı. Lance ise Joseph'i eve çağırıp Netflix and chill yapmak istiyordu. Havlusunu çıkartıp üstünü giyindikten sonra hızla saçlarını da kurulayıp Joseph'ı aradı.  Bugün çok eğlenecek olabilirlerdi.

"Hey kar tanesi. Günaydın, bugün bize gel biraz Stranger Things izleyebiliriz."

"Aah esmer şekeri bugün Jack geliyor onunla beraber gelebilir miyim?"

"T-tabii!"

Kısa bir süre daha konuştuktan sonra telefonları kapattılar. Lance bir süre tavanı izleyip kendine lanetler okudu. Ya jack geldiğinde Keith rahat durmazsa? O zaman iyi bir dayak yiyebilirdi Lance Jackten.

Just a game |Klance|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin