Lance kafasını klavyeden kaldırıp saçlarını düzeltti ve bir süre bilgisayara baktı. Keith'i göremiyordu. Oyundan çıkıp bilgisayarı kapadıktan sonra saatin geç olduğunu fark edince yatağına uzanıp kendini uykunun karanlıktaki kollarına bıraktı.
Sabah uyandığında ise günlük sabah rutinini yapıp evden çıktı ve Joseph'ı evin önünde beklemeye başladı. 10 dakika sonra Joseph saçlarını bağlamış bir şekilde geldiğinde Lance çok şaşırmıştı. Evet joseph'ın uzun beyaz saçları vardı ama ilk defa saçlarını bağlamıştı.
"Günaydın esmer şekerim."
"Günaydın kar tanesi. Bu güzelliğini neye borçluyuz?"
"Bugün Jack ile buluşacağım! Onu boşver de hileyi ne yaptın?"
"Uhh çok garip şeyler oldu. Hile işe yaradı fakat bilgisayarıma garip biri daha erişim sağladı. Adı Keith. Oyundaki karakterlerden biri ama çok nadir kişilere görünüyormuş."
"Dostum çok şanslısın! Bana da göster onu!"
"Haftasonu geldiğinde beraber bakarız."
Uzunca bir yürüyüşten sonra okula geldiklerinde Joseph heyecandan kudurmaya başlamıştı. Bahsettiği Jack'ten hoşlanıyordu ama Jack son sınıftaydı. Joseph hızla Lance'in elini tutup koşturmaya başladı. Durduklarında ise karşılarında Lance'in boyuna yakın ama Joseph'ın başını kaldırarak baktığı namıdeğer yakışıklı Jack duruyordu.
"Eheheh şey selam Jack~"
"Selam güzellik."
Konuşmalar sürerken Lance sıkılıyordu. İkisi boyuna flörtleşirken Lance'in uykusu geliyordu.
"Bugün kardeşim Keith'i görmeye hastaneye gideceğim. Hala uyanmadı kaç yıldır baygın endişeleniyorum artık."
O an Lance'in gözleri faltaşı gibi açılmıştı. Joseph'ı çaktırmadan dürtüp ona isteğini söylemeye çalışıyordu. Joseph ise sırıtıp Jack'in elini hızla tutmuştu.
"Jackie~ biz de gelsek olur mu? Lütfen lütfen~"
"Lanet olsun şu şekilde yapma hayır diyemiyorum! İyi gelin.."
Joseph sevinçle zıplarken Lance ise düşüncelere dalmıştı. Ya o gerçekten Keith ise? Onu nasıl kurtaracaktı? Keith'e onun bedenini gördüğünü söylemeli miydi eve döndüğünde? Lance bunları düşünmekle meşgulken çoktan Joseph Jack ile konuşmayı bitirip Lance'i sınıfa getirmişti.
Düzensiz vakitlerde bölüm yazıyorum kusura bakmayın. Bugün hiç bir şey yiyemedim rahatsızdım tüm gün dinlenmek zorunda kaldım. Bölüm bu yüzden kısa. Umarım kitabı seviyorsunuzdur!
Sizi seviyorum 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just a game |Klance|
FanfictionLance bir oyun bağımlısıydı. Çoğu oyunda hile yapardı. Bir oyunda kendisi hile kodlayıp oyunun dosyalarına eklediğinde hiç beklenmedik bir şey olmuştu.