czwartek, 13 września 2007

104 8 4
                                    

☆☆☆

Chcę z powrotem wakacje. Wszyscy nauczyciele na wszystkich krzyczą, chłopaki biją się w szatni, a dziewczyny cały czas płaczą. Do tego jakaś pani dowiedziała się, że lubię tańczyć i teraz cały czas za mną chodzi i namawia mnie, żebym zapisał się do kółka tanecznego. Ja bardzo lubię tańczyć, ale... nie chcę tego pokazywać. Wolę tańczyć u siebie w pokoju lub na boisku z Yoongim. Za bardzo stresuję się tym, że ktoś, kto zobaczyłby mój taniec, mógłby powiedzieć, że jestem w tym słaby i że nie umiem tańczyć. Chociaż z drugiej strony... To coś, co naprawdę lubię robić. Yoongi kiedyś mi powiedział, że trzeba sobie znaleźć coś, co się kocha i jak w przyszłości się będzie to robić, to nigdy się nie będzie pracować. Bo jak się coś lubi, to co to za praca. To nawet bardzo mądre... W sumie, to ktoś może pomyśleć, że jestem za młody, by o tym myśleć, ale za jakieś pół roku idę do gimnazjum i mógłbym właśnie pójść do klasy tanecznej, żeby już się rozwijać i być kiedyś najlepszym z najlepszych. Ach, nie wiem pamiętniku. To trudne. Trudno jest myśleć o rzeczach, które są tak daleko, i których nie do końca rozumiem. Muszę jeszcze nad tym dużo pomyśleć i bardzo się zastanowić...

Może zapiszę się na to kółko?

☆☆☆

pamiętnik gwiazdy | yoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz