De volgende dag werd Lise wakker, een voor een gingem haar ogen open en keek dan rond in de kamer. Langs haar lag geen persoon meer. Lise keek naar de klok en zag dat het 11 uur is. Ze stond op van het bed en liep dan uit de kamer. Ze ging dan de trap af naar beneden. Lise liep dan naar de keuken waar ze Taemin zag zitten, bezig op zijn laptop. Voorzichtig liep Lise er naar toe en gaf hem een rug knuffel. "Morgen Oppa." Zei Lise blij.
Morgen Cutie." Zei Taemin en draaide zich om naar Lise toe. Hij gaf haar een kusje. "Wat doe je?" Vroeg Lise en keek naar het scherm van de laptop. "Solliciteren, kijken wat ik wil doen." Zei Taemin. "En al iets gevonden?" Vroeg Lise en keek wat hij op had staan. "Nee nog niet." Zei Taemin. Hij had een sollicitatie opstaan voor model. "Model?" Vroeg Lise. "Ik weet het niet zeker, wat denk jij ervan?" Vroeg Taemin en keek Lise aan. "Als je dat wil doen, dat moet jij weten. Is jouw werk." Zei Lise.
Taemin keek twijfelend naar Lise. Zijn blik wenkt naar het scherm en staarde dan erna. "Als je dat graag wild moet je het doen." Zei Lise. "Denk je echt dat ik een goed model kan zijn?" Vroeg Taemin. "Waarom niet, je bent knap. Je was populair op school, ik zie niet in waarom je het niet zouw doen." Glimlachte Lise. Taemin keek haar aan. Dan kijk hij terug naar het scherm en begon er op te solliciteren. "Druk jij maar op verzenden?" Vroeg Taemin. Lise drukte op verzenden. Nadat het verzonden was begon Taemin te glimlachen.
"Hopen dat ik er bij zit." Glimlachte Taemin. "Ik hoop het ook, heb je al iets gegeten?" Vroeg Lise. "Nee, ven opgestaan en direk gaan kijken. Wat ik kon vinden voor the solliciteren." Taemin nam dan Lise's hand vast. "Moet ik je iets maken, het is al bekans 12 uur." Glimlachte Lise en keek dan naar hun handen.
"Zullen we anders samen koken?" Vroeg Taemin. Lise knikte en liepen dan samen naar de keuken. Ze gingen Kimchi jjigae. Ze namen alles en gingen dan beginnen. Na een half uur waren ze klaar. Ze namen hun eigen kom en gingen dan voor de tv zitten. Taemin zet de tv aan en zette het op zijn favorite post. Ze aten dan dan voor de tv. Als alles op was zette ze de komen neer op de salontafel en keken dan verder tv. Lise lag in zijn armen. Zoals gewoonlijk waren ze altijd aan elkaar geplakt.
Al in begin waren ze en nu na 3 jaar nog altijd. Taemin was er altijd voor Lise, ook toen de ouders van Lise stierven in een vliegtuigongeluk. Taemin was de enigste persoon dat Lise vertrouwde na het ongeluk van haar ouders. Ze sloot haar af van iedereen. Eerst ook van hem, maar hij gaf niet op. Hij bleef Lise motiveren. Hij stond altijd klaar voor haar.
Lise zouw nu niet weten wat ze moet doen zonder Taemin. Dan zal haar leven totaal anders zijn. Taemin kent haar door en door. "Taemin Oppa." Smeekte Lise. "Wat is er Cutie?" Vroeg Taemin. "Mag ik nu het tv kasje?" Vroeg Lise smekend. Taemin keek haar aan en dan naat het tv kasje in zijn hand. Lise keek hem aan met puppy ogen. "Alsjeblieft." Smeekte Lise meer en bleef hem met puppy ogen aan kijken.
Taemin keek weg van Lise terug naar het tv. Lise troop meer tegen Taemin op en ging op zijn schoot zitten. Taemin kon niks meer zien van de tv en probeerde iets van te zien van de tv. Maar dat ging niet door Lise. "Cutie kan niks zien van de tv." Zei Taemin. "Dan gen je pech, geef me nu het kasje." Zei Lise en ging het af nemen. Taemin hielt het in de lucht en Lise wilde het af nemen. Wanneer lise bijna te pakken had duwde Taemin haar van zich weg. Lise lag plat op haar rug. Ze keek dan Taemin aan. "Ow sorry cutie." Zei Taemin en ging over hem heen. Hij keek gaar sensueel aan. Waar Lise beetje begon te blozen.
Zijn gezicht kwam dichter. "Lise." Fluisterde hij een beetje hees in haar oor. "Ah ga toch weg." Zei Lise blozend. Taemin begon te grijzen. "Je bent schattig als je bloost." Fluisterde hij weer in haar oor. "Vertel me ni iets dat ik niet weet, je valt in herhaling. En ik weet het al." Lachte Lise een beetje. "Echt?" Vroeg Taemin. "Ja echt, hoe ouder je word hoe meer je in herhaling valf." Taemin gaf ineens een kusje op haar lippen. "Ouwe." Lachte Lise. "Ouwe, zo oud ven ik nu ook weer niet. Nog nog jong." Hij ging van Lise af en kruiste zijn armen over elkaar.
Lise glimlachte. Taemin doet nu net als een kind na, dat zijn goesting niet krijgt. "Soms ben je echt kinderachtig." Lachte Lise en ging tegen hem aan leunen. Hij bleef zo zitten. Lise gaf hem een kus op zijn wang. "Oke dan, ik ga de afwas doen." Zei Lise uiteindelijk en ging van hem weg. Ze nam de kommen mee en liep dan naar de keuken. Ze wasten af. Terwijl ze bezig was, kwam Taemin naar haar toe. Hij knuffelde haar rug en leunde met zijn hoofd op haar schouders.
"Cutie." Klaagde hij opeens. Lise kon het horen aan zijn stem dat hij aant klagen is. Ze glimlachte lichtjes en negeerde hem. "Cutie negeer me niet, ik verveel me." Smeekte Taemin. "Ga kijken als je een mail terug heb van je sollicitatie." Zei Lise. Taemin knikte en ging naar zijn laptop. Lise was ondertussen al klaar en liep naar waar Taemin was. Lise keek hem aan. "En heb je de job?" Vroeg Lise beetje bezorgt. Wat als Taemin de job niet heeft. Hoe zal hij negeren. Bezorgt keek Lise naar hem. Taemin bleef naar het scherm kijken.
"Oppa heb je de job?" Vroeg Lise weer en beetje voorzichtig. "I... ik.." Opeens keek Taemin Lise aan. Lise keek hem nu meer aan met zorgen. Ze kin geen emotie aflezen van zijn gezicht. "Cutie, ik... ik." Zei hij. "Zeg get nu." Zei Lise, haar geduld was op. "Ik heb de job." Zei hij opeens blij.
JE LEEST
Amnesia P.JM√
RomanceWᖾo ᥲɾᥱ ყoᥙ Herschreven Verhaal van mijn 2de accound Crazy-Minjung. Nederlands boek 1ste Begin: 25/03/2018 2de Begin: 05/04/2020 1ste Einding: 18/07/2018 2de Einding: 11/08/2020