✭Chapter 15✭

13 3 1
                                    

Het is nu al 2 weken. De politie had nog altijd niks gevonden. En de persoon die Lise hebben ontvoert heeft ook niet gebeld voor geld of zo. Jimin lag nog in bed en had echt geen noot om uit zijn bed te komen. De anderen maakte zich zorgen om hem.
Omdat Jimin niet veel eet. Met oefenen kan hij nog half concentreren wat hij doet. De anderen rommelen gelukkig niet meer op hem als hij een fout maak. Ze weten ook dat hij Lise vreselijk mis. Jimin wilde zo graag weten hoe het met haar is. Hij bleef aan haar denk, en weet niet wat hij moet doen. Hij maak zich inormen zorgen om haar. Opeens werd er geklopt op de deur. Tegenwoordig sloot Jimin zich op. "Ga weg."Zei Jimin. "Jimin er is iemand dat je wild spreken." Hoorde Jimin Jungkook zeggen.

"Ga weg." Zei Jimin nog ins. "Zeg open die deur, of ik maak mijn weg naar binnen." Zei een meisjes stem. Jimin keek naar de deur. "Ik tel tot 3 als die deur dan niet open is trap ik die deur in." Zei het meisje weer. "Ga weg heb geen behoefde met iemand de spreken." Zuchte Jimin. "Oke 1... 2... 3... ga je nog niet open doen." Zei het meisje weer. "Nee." Zei Jimin. "Oke dan moet jij weten wat je met een kapot deur moet gaan doen." Zei het meisje. Opeens de deur brak open. Jimin zag de deur helemaal op grond lag. Hij ging met zijn hand door zijn haar.

"Mijn deur, hoe krijg je dat voor elkaar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Mijn deur, hoe krijg je dat voor elkaar." Zei Jimin verrast. Jimin hoorde iemand hard lachen. En het klonk Jungkook's lach. Geïrriteerd keek Jimin op naar de deuropening.
Er stond een meisje bij de deur opening. Ze droeg een bril en had lang bruin haar. "Wie ben jij?" Vroeg Jimin. Hij zag dat het meisje naar hem keek van serieus joh.

 Hij zag dat het meisje naar hem keek van serieus joh

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Maar Jimin kan haar echt niet meer herinneren. En ze brak zijn deur uit de muur. "Wat is hier aan de rand?" Vroeg Jin. Opeens waren de anderen  ook al bij gekomen. "Jungkook wat is hier gebeurd?" Vroeg Suga. Ze keken naar de deur dat op de grond lag. "Dat heeft zij gedaan, Jimin Hyung wilde de deur niet open doen. En zij trapte de deur in." Zei Jungkook. "Sorry voor de deur, mijn vader zal het wel betalen." Zei het meisje. Jimin keek hun aan. Zo te zien kennen hun haar.

"Wie ben jij?" Vroeg Jimin nog ins.
De anderen keken hem aan. "Sorry je zal me vast niet meer herinneren, Ik ben Choi Namoo. Ik was de persoon dat zag dat ze jouw vriendin hebben ontvoerd. Ik heb wat informatie over haar." Zei het meisje. "Waarom zei je dat niet eerder, dan had je de deur niet eruit hoeven te trapen." Zei Jimin.
"Sorry." Verontschuldig Namoo zich. "Geen zorgen bel iemand voor de deur, jullie kunnen praten." Zei Jin en ging weg. "Moet iemand bij je blijven?" Vroeg Yoongi. "Nee jullie kunnen gaan, die wil blijven mag blijven." Zei Jimin.

Suga ging alleen weg Hoseok en Taehyung en Jungkook kwamen binnen en gingen op het bed zitten.
Voor dat Jungkook op het bed ging zitten gaf hij Namoo een stoel waar zij kon op gaan zitten. "Zo er is nieuws?" Vroeg Jimin. "Ja maar het is niet echt goed nieuws." Zei Namoo. "Hoe bedoel je, is er iets met haar?" Vroeg Jimin. "Dat is de probleem we weten niet waar ze is. De nummerplaat dat is zag hoorde bij iemand anders. De persoon had zijn auto opgegeven als gestolen." Zei Namoo. "Dus kan hem nog zijn hoor." Zei Taehyung.

"Nee zijn auto is al 3 dagen voor dat ze Lise mee namen gestolen. De man vond zijn auto de zelfde dag savonds zijn auto terug op de oprit terug." Zei Namoo. "Dus jullie hebben geen spoor van haar?" Vroeg Jimin. "Nee ik wilde vragen waar ze woonde?" Vroeg Namoo "Ze woonde bij ons." Zei Jungkook. "Weten jullie ook niet voor dat ze bij jullie woont heeft gewoond?" Vroeg Namoo. "Nee sorry?" Zei Jimin. "Dan moeten we haar oude huis doorzoeken waar ze met haar ouders heeft gewoon." Zei ze. Ze keken haar aan.

"Weet jij waar ze heeft gewoond?" Vroeg Jimin. "Nouw in begin kwam ze me niet bekent voor. Maar ik was een oude vriendin van haar. We studeerde samen af maar sins dien heb ik haar niet gezien, Ik dacht dat ze samen woonde met haar vriendje Lee Taemin. Maar omdat jij een foto van haar had, dacht ik dat het uit is tussen hun." Zei Namoo. "Zo jij kent haar?" Vroeg Hoseok. "Ja haar naam is Han Lise. Ooit gehoord van de Han restaurant?" Vroeg ze. "Ja waar de eigenaars in een vliegtuig ongeluk kwamen." Zei Jungkook. "Ja, dat waren haar ouders. Lise kan altijd goed koken." Zei Namoo. "Dat is waarom haar eten beter smaakt dan dat van Jin." Zei Hoseok.

"Dan weten jullie ook dat ze door een auto is aangereden. Wat ze heeft amnesia?" Vroeg Namoo. "Ze is wat?" Vroeg Jimin bezorgd. "Dat van amnesia weten we. De dokter zeiden het toen we haar in begin in huis namen." Zei Hoseok. Namoo keek hun aan. "Er is iemand dat haar wilde." Zei Jimin. Jimin herinneren het opeens weer. "Ja dat is waar en volgens mij was het Lee Taemin de model." Zei Jungkook. Namoo trok een wenkbrauw op. "Volgens mij is hij het, haar ex vriendje." Zei Namoo.

"Wat gaan jullie nu doen?" Vroeg Jimin. "Huiszoekingbevel en zijn huis doorzoeken." Zei Namoo. "Ik wil mee." Zei Jimin. "Dat kan gevaarlijk zijn voor jouw. Ik denk niet dat je fans je dood willen en zeker Lise niet." Zei ze. Jimin zuchte. "Zal kijken wat ik kan doen dan ga ik even mijn Appa bellen over de informatie." Zei ze en stond op. Ze liep naar de gang en begon te bellen. "Kan het echt hem zijn?" Vroeg Taehyung. "Dat hoop ik niet." Zei Jimin. Namoo kwam terug en keek Jimin aan.

Amnesia P.JM√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu