✭Chapter 12✭

20 3 0
                                    

Jimin ging erna weg. Zijn zachte lippen verliet die van haar. Met groten ogen keek Lise Jimin aan.
Opeens ging er een fele steek door haar hoofd. Waardoor ze haar ogen sloot en opeens kreeg ze iets voor haar.

"Het voeld goed om buiten te zijn Oppa, Dit moeten we vaker doen dan bank liggen. En meschien werk gaan zoeken." Zei Lise. "Cutie, bank liggen is toch fijn. Ben je me nu al bu gezien dat je er zo over denkt?" Vroeg een persoon. "Oppa, dat bedoelde ik niet, En ik kijk graag naar mijn vriendje." Zei Lise en draaide haar om. Hij lag op de trap en keek haar aan.

Lise deed haar ogen open

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Lise deed haar ogen open. Haar hoofd deed nu veel pijn. Dat ze haar hoofd vast hield. "Lise is alles oke?" Vroeg Jimin bezorgt. "Hoofpijn, kunnen we terug gaan?" Vroeg Lise. "Tuurlijk." Zei Jimin. Ze stonden op. Jimin hielt haar hand vast. Lise glimlachte zwak naar hem. Ze waren snel aan het apartament en gingen naar binnen. De anderen waren nog in de woonkamer. Wanneer ze Lise zagen waarom ze haar hoofd vast had. Kwam Jin snel naar haar toe.

"Wat is er met haar?" Vroeg Jin. "Ze heeft hoofdpijn." Zei Jimin. "Breng haar naar haar kamer en geef haar wat pijnstillers." Zei Jin. Jimin knikte en we liepen dan naar de slaapkamer.
"Ik kleed me even om." Zei Lise en liep richting de badkamer. Ze deed haar kleren uit en deed haar pyjama aan. Ze ging erna weg uit de badkamer en liep direk naar het bed.
Jimin was al weg. Ze zette haar in bed en keek naar haar handen.

 Ze zette haar in bed en keek naar haar handen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De deur ging open. Lise keek op en zag Jimin. Hij had een glas water en medicijnen in zijn had. Hij liep naar haar toe en gaf haar de glas water en erna 1 pil. "Ik hoop dat je snel beter voelt." Zei Jimin wat bezorgt. "Dankje." Lise nam de pil met het water en gaf Jimin het lege glas terug.
Jimin keek haar aan. "Dan ga ik maar ins." Zei Hij en stond op en liep naar de deur. Er was nog iets dat haar dwars zat van toen effen. "Jimin." Zei Lise en keek hem aan. Jimin draaide zich om en keek haar aan.

"Wat je toen deed in het parkje, meende je het?" Vroeg Lise. Jimin keek haar met groten ogen aan. Hij dacht vast dat ze het vergeten was. Jimin liep naar haar toe en ging langs haar zitten op de rand van het bed.
Hij nam haar hand vast en keek haar aan. "Ja ik meen het wat ik zei, sins kort ben ik voor je beginnen te voelen dat ik je niet kwijt wil." Zei Jimin.
Hij wachten op een antwoord van haar. Lise kon hem alleen maar aan staren. Haar gevoel voor hem is ook anders dan in het begin. Ze voelde altijd vlinders in haar buik als hij dicht bij haar is.

Zelf nu had ze vlinders in haar buik. Als ze aan alles denk dat hij voor haar heeft gedaan. Lise wangen begonnen te kleuren. Jimin zuchte en stond erna op. "Rust wat." Zei Jimin en draaide zich om. Voordat hij van haar weg stapte nam ze snel zijn hand vast.
"Nee ga niet weg." Zei Lise en hielt zijn hand stevig vast. Hij keek achterom naar haar. "S.... Saranghae." Zei Lise wat verlegen. Jimin draaide zich nu helemaal om en ging weer op het bed rant zitten. Hij deed een pluk haar achter haar oor en hielt zijn hand erna op haar achterhoofd.

Lise keek hem beetje blozend aan.
Hij kwam wat dichter. Voor ze het weet had Jimin zijn zachte lippen op die van haar geplant. Lise haar wangen gloeien. Ze ging mee in zijn kus. Het duurde niet lang voor dat hij weg trok en met zijn voorhoofd tegen de die van Lise op. "Ik wil je niet verliezen en zeker niet aan hem. Je bent van mij nu en van niemand anders." Zei Jimin.

Lise weet niet waarom maar een glimlach kwam op haar gezicht. Als sins het begin voel ze haar veilig bij hem. Prisie dat het lot haar samen wilden hebben bij hem. "Slaap wat." Zei hij en legde haar neer."Blijf je bij me?" Vroeg Lise. "Tuurlijk." Hij glimlachte en legde zich langs haar neer. Hij trok haar dichter tegen zich aan. Weer een glimlach kwam op Lise haar gezicht. Ze sloot erna haar ogen.
Ze voelde dat Jimin over haar arm vreef. Niet veel erna viel ze in slaap.

Lise viel in slaap in Jimin zijn armen.
Ze slaapt best schattig. Een glimlach kwam op zijn gezicht. Jimin keek haar aan hoe ze tegen hem op sliep.

 Jimin keek haar aan hoe ze tegen hem op sliep

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Jimin begon lichtjes te blozen. Door haar schatigheid. Opeens kwam Jin binnen. Hij keek bezorgt. "Hoe is ze?" Vroeg Jin. "Alles is oke, ze slaapt nu. Ik blijf deze nacht bij haar." Zei Jimin.
Jin knikte. "Slaapwel." Zei Jin en liep dan de kamer uit. Jimin keek terug naar Lise en veegde de plukken haren uit haar gezicht. Die tijdens het slapen in haar gezicht kwamen. Hij bleeft haar aan staren. Jimin legde zichzelf erna neer en bracht haar iets dichter naar hem toe.

Hij deed heel voorzichtig. Want hij wilde niet dat ze  wakker word. Jimin sloot erna zijn ogen en viel dan in slaap. "Hyung, Word wakker." Fluisterde iemand in zijn oor. "Niet nu." Mompelde Jimin in zijn slaap.
"Hyung je moet, er is het mis met Lise." Zei de persoon. Jimin's ogen sprongen open en keek de persoon aan, Jungkook. Hij keek snel langs hem en zag dat niemand er lag.
"Waar is ze?" Vroeg Jimin bezorgd.
"Ze ligt onder op de zetel, ze is van de trap gevallen en de dokter kijk haar nu na." Zei Jungkook.

Snel stond Jimin op en rende de kamer uit. Snel rende hij naar beneden. Jin gaf net de dokter een hand en legde hem weg.
De anderen zaten op de anderen zetel. Lise zat recht en keek naar beneden. Jimin liep naar haar toe.
Ze keek op naar hem. "Ik begin wat te herinneren. Daarom had ik hoofpijn gisteren ook." Zei Lise. Jimin werd stil en keek haar alleen maar aan.

Amnesia P.JM√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu