Ik heb de Job. Het plees in de Hoofd spoken van Lise. Een glimlach kwam op haar gezicht. Taemin sprong van blijdschap van zijn stoel en nam Lise in de lucht. Ze waren allebij aant lachen. Lise was zo blij voor Taemin dat hij de job heeft. Taemin zette Lise neer en gaf haar een knuffel. "Nu kan je model worden, nu moet ik oppassen dat ik niet jaloers word." Lachte Lise. "Jaloers waarop, iedereen zal op jouw jaloers moeten zijn." Taemin kuste Lise op haar lippen.
Lise trok weg en keek Taemin aan.
"Gaan we het vieren?" Vroeg Lise. Taemin keek Lise lachend aan."We gaan het vieren, dus maak je straks maar mooi. We gaan uit eten, ik ga alles nu regelen." Zei Taemin en gaf Lise een snelle kus. Hij aaide over haar haren. "Zorg dat je klaar bent om 6 uur." Zei Taemin. Lise knikte. Taemin keek Lise aan en liep dan weg. Lise glimlachen alleen. Lise keek op de klok en zag dat het half 4 is. Ze liep dan naar de badkamer en nam een langen bad. Na een tijd ging ze uit bad en deed haar haren en make up.
Ze liep dan naar haar kamer en zocht iets om aan te doen. Ze nam een jurkje uit en deed die dan aan. Ze keek erna in de spiegel. Op dat moment hoorde ze de deur open gaan. "Lise ben je klaar?" Vroeg iemand. "Ja ik ben klaar." Zei Lisr en verliet de kamer. Lise liep de trap af en keek naar Taemin. Hij had nette kleren aan in de plaats van zijn jogging en t-shirt. En zijn haren waren ook gedaan. Hij zag er nog knapper uit.
Taemin keek Lise aan. Ze stond op de laatste tree van de trap. Taemin stond er met een glimlachend op zijn gezicht.
"Cutie je ziet er geweldig uit." Bleef hij glimlachend. "Jij ook Oppa." Zei Lise en liep naar hem toe. Taemin nam haar in zijn armen en kuste haar lippen. Taemin trok dan weg en streelt over Lise's wang. "Laten we maar gaan." Zei Taemin en nam haar hand vast. Samen liepen ze de deur uit en sloot de deur. Lise stopte dan de sleutel in haar handtas. Ze liepen dan weer samen door de straten. Want ze hadden geen auto. Dus ze namen de bus. En stapte na 4 haltes af.
Ze liepen dan naar een restaurant. Het kwam haat al bekent voor. "Is dit de restaurant waar je me toen als je vriendintje vroeg." Zei Lise beetje geschrokken blij. Het is bijna 3 jaar geleden dat hun hier nog ins zijn geweest. "Ja en een goede plaats om het te vieren." Glimlachte Taemin naar Lise. Lise keek hem blij aan en gaf hem een kus op zijn wang. "Eigelijk moet ik jouw trakteren en niet anders om, jij heb alles geregeld." Zei Lise. "Je weet dat het voor mijn niet uitmaakt." Glimlachte Taemin.
Ze liepen naar binnen en Taemin deed de deur voor haar open. "Lady's first." Glimlachte hij. Lise lachte en liep naar binnen. Ze zochten een tafel. Het was best druk. Waneer ze een tafel hadden gevonden gingen zetten zich hun neer. De tafel was versiert met kaarsen en witte rozenblaadjes.
Snel erna kwam al een bediende naar ons toe. "Wat zouw jullie te drinken willen?" Vroeg hij en gaf hun een menukaart. "2 plat waters." Zei Taemin. De bediende knikte en schreef het op. Erna liep hij weg.Lise keek al op de menukaart. Ze wist prisies wat ze wilde nemen. "En weet je al iets?" Vroeg Taemin met een glimlach. Lise glimlachte. "Ja."lachte ze. "Laat me raden, pannenkoeken." Lachte Taemin. Lise knikte. Pannenkoeken is Lise's lievelings eten. De bediende kwam terug en gaf hun de plat water. "Zo weten jullie al wat je jullie willen eten?" Vroeg de bediende. "Voor mij pannenkoeken." Zei Lise en legde de menukaart neer.
"Voor mij tagliatelle carbonara." Zei Taemin.De bediende knikte schreef het op en liep dan weg. "Ik kan niet wachten om je in de boekjes te zien." Glimlachte Lise. "Ik ook niet, maar je weet wel dat er meerdere naar me gaan kijken." Begon Taemin haar te plagen. "Ja en ze kunnen jouw niet krijgen, Je bent de mijne." Zei Lise terug. "Dat is mijn Cutie." Lachte hij en streelden over haar wang. Na 10 minuten kwam de bediende met hun eten terug. "Alstublieft meneer en mevrouw." Zei de bediende en zette het eten voor hun neer.
De bediende liep erna weg. "Smakelijk Cutie." Zei Taemin. "Smakelijk Oppa." Zei Lise. Ze begonnen dan te eten. Nadat ze gedaan hadden, netaalde Taemin het. Samen liepen Lise en Taemin het restaurant uit en namen de bus terug. In de plaats dat ze naar huis gaan gingen ze nog naar een parkje. Zelfs s'avonds waren er nog kinderen aant spelen. beide zetten ze zich neet op de trap en keken naar de spelende kinderen. Na de rand spelen de jongen voetbal. Taemin ging mee spelen. De meisjes waren aant juigen voor hun vrienden.
Lise was aant lachen hoe kleine kinderen de bal af namen van Taemin. Wanneer ene klein jongen de bal in het doel wil stampte ging de bal mis en rolde weg. "Ik neem het wel!" Riep Lise en stond op. Ze zag de bal over straat rollen en stopte aan de rand van de straat. Ze keek rond als er een zebrapad was. En met het geluk zag een. Lise rende er naar toe. Ze keek eerst beide kanten op als er geen auto kwam.
"Waar is de bal?" Vroeg Taemin, die af kwam gewandeld. Lise keek hem aan. "Aan de overkant, Ik ga hen halen." Zei Ze en liep over de zebrapad. Ze was net half verweven tot ineens Taemin begon te schreeuwen. Lise keek naar hem en zag opeens een auto snel af komen. Die ook snel begon te rennen. Lise stond bevroren aan de grond. "GA WEG LISE!?" Schreeuwde Taemin en kwam rende naar haar toe. Maar het was te laat.
De auto raakte Lise als hij stil stond.
Ze werd naar achter geduwd en viel achterover en kwam hard met haar hoofd tegen de rond. "LISE, BEL EEN AMBULANCE." hoorde ze nog Taemin schreeuwen. Langzaam begon ze zwarte vlekken te zien tot ze helemaal niks meer zag. "LISE, BLIJF BIJ ME."Schreeuwt Taemin en begon tranen in de ogen te krijgen.
JE LEEST
Amnesia P.JM√
RomanceWᖾo ᥲɾᥱ ყoᥙ Herschreven Verhaal van mijn 2de accound Crazy-Minjung. Nederlands boek 1ste Begin: 25/03/2018 2de Begin: 05/04/2020 1ste Einding: 18/07/2018 2de Einding: 11/08/2020