✭Chapter 19 +18✭

25 3 0
                                    

Lise keek paniekerig rond. Ze had alleen haar Bh en ondergoed aan. Ze ging naar de deur en piepte met haar hoofd naar buiten. Ze zag Jimin niet en ging snel naar de kleerkast.
Voor ze daar kwam, had iemand haar hand vast genomen. Lise schrok even en draaide haat om. Ze zag Jimin met een grijs voor haar staan.

"Nouw dat is geen manier om te gaan slapen, dat kan nog anders uit gaan hoor

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Nouw dat is geen manier om te gaan slapen, dat kan nog anders uit gaan hoor." Zei hij met steeds de zelfde grijs op zijn gezicht. Lise voelde haar wangen rood waren als hij haar van top tot teen aan keek. "Als jij mijn pyjama niet verstop telkens dan hoeft ik ook niet zo rond te lopen." Zei Lise en bedekte haar lichaam. "Waarom doe je dat, je hebt een mooi lichaam." Zei Jimin en beet op zijn lippen.

"Jimin

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Jimin." Zei Lise en begon nog roder te worden. Hij nam haar opeens op en ging naar het bed. Hij zette haar neer op het bed. "Nu wil ik ins tijd hebben met jouw." Grijsde Jimin. Lise zweeg en wist wat hij nu wilde doen. En ze kan zijn gedachten niet weg halen. "Lise, Ik wil je." Zei Jimin beetje hees.
Lise keek weg van hem omdat ze nu rood als een tomaat is. Opeens voelde ze dat hij haar nek begon te kussen.
Heel zachtjes gaf hij kusjes op haar nek. Lise haar lichaam begon warm aan te voelen. Haar verstand ging langzaam weg door zijn lichte aanraking op haar huid.Jimin nam haar kin vast en draaide haar naar zijn gezicht toe. Zijn bruinen ogen staarde in die van haar.

Hij kwam dichter en begon zacht haar lippen te kussen. Het werd steeds dieper en dieper. Lise kroop wat meer op bed als Jimin haar volgde. Hun verstand stond nu zeker op nul. Lise nam hem bij de kraag en trok hem dichter tegen haar aan. Zijn handen gingen naar haar rug. Lise voelde dat hij haat BH wilde open maken, maar in de plaats deed hij snel zijn t-shirt uit en kwam dan terug. De kus werd iets ruwer en hij makte erna haar BH los. Hij trok het uit en gooide het weg.
Lise voelde haar iets bloot en bedekte haar met haar eigen handen. "Niet verstoppen je bent echt mooi." Zei hij als hij haar handen weg nam.

Hij nam met een hand haar borst vast en begon er lichtjes in te knijpen. Zijn gezicht ging naar haar anderen en gaf kusjes op haar gevoelige knoppjes. Een kreun ontsnapt uit haar mond. Ze voelde gewoon dat Jimin aant grijste is en hij begon er aan te zuigen. "J... Jimin." Keunde Lise lichtjes. Hij keek haar aan en liet een hand naar beneden glijden over haar been.
Het bereikte haar plaats en hij trok erna haar ondergoed uit. Jimin kwam op en grijste naar haar. Hij opende erna zijn broek en deed die uit samen met zijn ondergoed.

Lise staarde naar zijn lichaam. "Shit, wat een lichaam heb jij." Blooste Lise.
Zo'n lichaam gaat haar hel worden. "Geen zorgen Lise ik doe voorzicht. Als het pijn doen zeg je het maar." Zei Jimin. Zijn mannelijke ding gleed in haar vrouwelijke ding. Lise voelde tranen opkomen van de pijn. Jimin zag dat ze pijn had en kwam over en begon haar lippen te kussen. Het bleef pijn doen tot hij helemaal in haar was. "De pijn zal snel weg gaan." Zei hij en veerde de tanen die uit haar ogen kwamen weg. Hij begon langzaam in en uit haar te bewegen.
De pijn ging langzaam weg en in de plaats kwam genot.

Lise begon wat harder te kreunen als Jimin erna sneller ging. Waardoor ze nog harder begon te kreunen. "J.... Ji.... Jimin." Kreunde Lise. Hij ging wat sneller en dieper. Hij ging nog sneller erna waren we een kreun mes. De hele kamer was gevuld met gekreun en gehijg van ons twee. Lise voelde dat ze bijna klaar kwam. "Lise ik denk dat ik er zo ben." Hijgend Jimin.

Lise keek hem aan en veegde de natten plukten van het zweet uit zijn gezicht. Hij staarde haar nog even aan. Een luide kreun kwam uit hun mond. Jimin trok zich uit haar en ging naast haar liggen. Ze waren allebei aant hijgen. "Dat was geweldig." Hijgde Jimin blij. "Ja, maar vermoeiend ben moe joh." Zei Lise, haar ogen werden zwaar. Jimin trok de dekens over hun heen en kuste haar nog even op mijn lippen. Lise haar ogen vielen dicht.

De volgende dag stonden ze gelijk op.
Ze namen hun kleren en deden die aan. Ze stonde samen in de badkamer om hun aan te kleden. En erna gingen ze naar beneden en gingen naar de keuken. Iedereen zat aan tafel en waren aant eten. Ze stopte als hun bij kwamen zitten. "Oo hi Namoo, ben je hier weer?" Vroeg Jimin en glimlachte blij. "Ja, Hoseok vroeg als ik over kwam, hij en Jungkook wilde me verslaan wat nog niet lukte." Lachte ze. "Maar het was bijna gelukt." Jammerde Jungkook en Hoseok gelijk.
"Ik zie dat jullie ook een goede nacht hebben gehad." Zei Namoo en glimlachte naar ze en wees naar Lise.
Namoo knipoogde naar hun.

"Ik weet niet waar je het over heb

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ik weet niet waar je het over heb." Zei Jimin en at. Lise slikte. "Je weet niet waar we over hebben?" Vroeg Jin. "Mijn Bunny oren horen het nog altijd." Jammerde Jungkook. "Lise was Jimin goed in bed, want ik kan het horen dat je er van genoten heb." Zei Namoo. Jimin spugde zijn eten uit zijn mond en keek de anderen aan. "Jullie weten het." Zei Jimin geschrokken. "Ja." Zei de ze allemaal gelijk. Lise werd gans rood. Ze leek nu op een tomaat. "Vroeg of laat moet dat toch gebeuren." Zei Namoo en at. De anderen keken haar aan. "Wat kijken jullie me nu aan is toch waar." Zuchte Namoo. "Namoo is een pervert." Zei Jungkook en schoof op. "Haha nog altijd dat gedachten als vroeger." Begon Lise te lachen. "Ja en, ben toch oud genog om er over te praten." Zei Namoo. Lise keek Hoseok aan. Hij had ook een grijns op zijn gezicht.

 Hij had ook een grijns op zijn gezicht

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Namoo keek Hoseok aan. Ze ging naar zijn oor en fluisterde iets in zijn oor. Waardoor hij nog breder grijste. Ze gingen na het eten hun klaar maken voor de Tv show. Namoo ging met hun mee. Bij de tv show deden de styliste hun haar.

Amnesia P.JM√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu