"LISE." Schreeuwde Taemin de hele tijd. Maar ze negeerde niet. De man die in de auto zat, zat zelf langs Taemin. Hij verontschuldig zich de heletijd aan Taemin. Maar Taemin gaf hem geen antwoord. Ze hoorde de Ambulance komen. Nadat ze er waren zagen ze dat ze gewond was aan haar achterhoofd. Ze werd op een kar gelegd en in de Ambulance gezet ging met haar mee.
Op een snel tempo gingen ze naar het ziekenhuis. Omdat ze wat bloed heeft verloren. Wanneer ze bij het ziekenhuis kwamen namen ze haar snel eruit. En liepen snel naar binnen. Taemin achtervolgd hun Tot een deur. Verpleegsters houden hem tegen. Omdat hij daar niet naar binnen mag.
"Ik moet mee, ze is mijn vriendintje!" Riep Taemin. "Meneer u moet hier wachten." Zei een van de verpleegster dat hem tegen hield. "Oke." Zuchte Taemin en ging naar de stoelen en zette zich neer.'Lise ik hoop dat alles oke is met je' Dacht Taemin en er kwamen weer tranen uit zijn ogen. Het duurde nu al half uur. De deur ging open en een dokter kwam uit, dat naar Taemin toe liep. "Hi ik ben dokter Gong, hoord u bij mevrouw Han?" Vroeg hij. Taemin knikte. "Ze is buiten levens gevaar, ze heeft wel hoofd vewondingen op haar achterhoofd. We houden haar paar dagen in kunstmatige coma, voor de pijn. Ze heeft geluk gehad." Zei de dokter. Taemin bedankte hem en zag net twee verpleegsters een bed duwen waar Lise in lag. "Je mag met haar mee." Zei de dokter.
"Dank u wel." Zei Taemin en rende snel achter de verpleegsters aan. De verpleegster kwamen net een kamer uit en keken Taemin aan. "U hoord bij mevrouw Han?" Vroeg een van de verpleegsters. Taemin knikte weer. "Ze ligt in deze kamer." Zei de anderen verpleegster en bracht Taemin naar de kamer. Taemin bracht zijn hand naar zijn nek en keek omlaag.
Taemin zuchte en liep naar binnen. Hij zag haar stil liggen in het bed. Het was helemaal stil. Je hoorde alleen het gepiep geluid van de machines. Taemin liep langzaam naar het bed toe. Haar schattig gezicht sliep. En moets wachten om haar ogen weer te kunnen zien. Taemin zette zich neer langs bed en nam haar hand vast.
"Please word snel wakker, ik kan niet zonder je." Zei hij en tranen kwamen weer uit mijn ogen. Taemin bleef bij haar tot de bezoek uren gedaan waren. De volgende dag had hij een afspraak bij de model bureau.Ze vertelde hem dat hij morgen daar moet zijn voor proef foto's. Taemin ging met alles akkoord. Hij ging werken en bleef elke dag Lise bezoeken. De proef foto's waren goed gelukt. Lise ligt al 1 maand in kunstmatige coma. Er ging iets mis in de week en waren er snel bij. De dokter zei dat ze nog 1 maand in kunstmatige coma word gehouden. Taemin mis haar elke dag. Haar warmde haar glimlach. Haar praatjes.
1 maand ging weer snel voorbij.Taemin was zijn fotoshoot aan doen. Wanneer hij pauze had kwam zijn assistent naar me toe. "Meneer Lee u heeft een gemiste oproep." Zei ze en gaf zijn gsm aan Taemin. "Weet je ook van wie?" Vroeg Taemin. Zijn assistent keek hem aan. "Nee het was ombekent." Zei ze. "Oke dankje, dan ga ik even bellen." Zei Taemin en liep naar een rustig plaats. Hij belde de nummer en wacht tot het over ging.
"Hallo met dokter Gong." Hoorde hij.
"Hi ik ben Lee Taemin, u heeft gebeld?" Vroeg Taemin.Opeens viel Taemin zijn Frang. "Hoe is ze?" Vroeg hij snel. "Mevrouw Han is wakker geworden, maar er zijn problemen." Hoorde hij de dokter zeggen. "Wat voor problemen?" Vroeg Taemin. "Je kan het beste naar hier komen, dan kan ik je alles uitleggen." Zei de dokter. "Ik kan nog niet weg." Zuchte Taemin. "Oke, dan kom als je klaar bent, daag meneer Lee." Zei de dokter. "Oke, dankje wel." Zei Taemin en hing op. Taemin ging terug en deed snel verder. Nadat alles gedaan was bracht zijn assistent hem naar het ziekenhuis.
"Bedank Haeun." Zei Taemin en stapte uit de auto en deed de deur dicht. Snel rende hij het ziekenhuis binnen en zag Dokter Gong staan. Hij liep naar hem toe. "Dokter Gong. Zei Taemin. De dokter draaide zich om. "U kan met mij mee komen." Zei de dokter.
"Wat is prisie het probleem?" Vroeg Taemin als hij samen met de dokter naar Lise haar kamer loopt. De dokter zweeg. Wanneer zr bij de kamer aan komen. "Je zal het probleem merken als je binnen loopt." Zei de dokter en opend de deur.'Waarom zeg je niet wat er aan de hand is' Dacht Taemin. En liep naar binnen. Hij zag haar zitten op bed. Wanneer Taemin binnen kwam keek Lise Taemin bang aan. "W.... wie... ben jij." Vroeg ze bang. Taemin's hart brak om te horen. Weet ze niet meer wie hij is. Taemin liep naar haar toe. "Blijf staan." Zei ze bang. Taemin stopte en keek haar aan. "Ik ben Lee Taemin, Ik ben je vriendje." Zei Taemin. Lise ogen werden groot worden. "Dat kan niet ik heb geen vriendje." Zei ze. Op dat moment kwam Dokter Gong binnen.
Hij nam Taemin de kamer uit. "Het spijt me, maar mevrouw Han heeft geheugenverlies." Zei de dokter. "Geheugenverlies, hoelang gaat ze haar geheugen kwijt zijn?" Vroeg Taemin zelf beetje bang. "Dat weten we zelf niet." Zei de dokter. Yaemin keek hem geschrokken aan. "Krijg ze ooit haar herinneringen terug?" Vroeg Taemin. "Dat weten we ook niet." Zei de dokter. Taemin keek naar beneden en hoop dat ze haar herinneringen terug krijgt. "Laat haar dingen zien, messchien herinnerd ze zich iets." Zei de dokter.
"Oke dankje wel." Zei Taemin. "Dan laat ik je, veel geluk." Zei de dokter. Taemin knikte en de doktet liep weg. Taemin liep terug naar binnen. "Jij weer, wat moet je van me." Zei Lise bang. "Je hoeft geen bang voor me te hebben, ik ben je vriendje." Zei Taemin. In de hoop dat ze get messchien toch terug herinnerd. "Sorry ik ken je niet." Zei ze. Taemin's hart brak weer. Maar hij geef niet op. Hij zal alles aan doen om de herinneringen van Lise terug te halen.
JE LEEST
Amnesia P.JM√
RomanceWᖾo ᥲɾᥱ ყoᥙ Herschreven Verhaal van mijn 2de accound Crazy-Minjung. Nederlands boek 1ste Begin: 25/03/2018 2de Begin: 05/04/2020 1ste Einding: 18/07/2018 2de Einding: 11/08/2020