קמתי עם סחרחורות בראשי, השעה הייתה 10:00 בבוקר והארי לא היה פה- הוא לא העיר אותי? אבל לאט לאט הבנתי למה, זיכרונות הכו אותי מאתמול, חייכתי כשנזכרתי שכמעט התנשקתי עם הארי, אבל החיוך ירד מהר מאוד כשנזכרתי שמאיה נישקה אותו במקומי, ידעתי! ידעתי שהיא תכננה משהו! הרגשתי את זה! אבל לא ציפיתי שזה יהיה מתי שזה היה. המחשבה שכמעט התנשקתי עם הארי הכתה בי שוב ושוב, למה? למה הייתי כל כך נואש? פיתחתי אליו רגשות כל הזמן הזה? רגע- אני גם נמשך לבנים בכלל? אני התאהבתי בו? רגע- אני מאוהב בו? כל השאלות האלו התרוצצו בראשי ולא היה לי תשובה לאחת מהן. החלטתי לא להתמקד לבנתיים בשאלות האלו ולהתעסק קצת בוואטפד שלא הייתי בו הרבה זמן, נכנסתי לאפליקציה ודפדפתי בין הסיפורים ולפתע סיפור קרץ בעיניי, הוא היה מאוד מאוד פופולרי, לא פחות משלי, נכנסתי לסיפור מתחיל לקרוא אותו והופתעתי לראות שהסיפור מזכיר את מה שקורה מאז שהכרתי את- הארי!
"זה לא יכול להיות!" אמרתי לעצמי כשראיתי שהפרק שהועלה לפני מספר דקות זה מה שקרה אתמול בלילה- הארי בדיוק סיים שיעור כתיבה יוצרת! נכנסתי מהר לפרופיל וליבי נדם כשראיתי את שם הפרופיל שהיה שמו של הארי, מי יודע? אולי זה הארי אחר? מי אמר שזה הפרופיל שלו?
נ.מ הארי:
כמה שבועות לאחר מכן:
זהו.
עוד יומיים חופשת הסמסטר תתחיל ואז אני אפגוש את המשפחה שלי ואני מחכה לזה בקוצר רוח, אני התגעגע לזאין וכמובן ללואי שנהייה חבר מאוד טוב עבורי למרות שבזמן האחרון בדיכאון, אין לי מושג אם זה בגלל הכמעט נשיקה שהייתה לנו- מאוד מקווה שזו לא הסיבה, אבל סך הכל הוא בדיכאון ולא כיף לי לראות אותו ככה- עוד מעט הוא יפגוש את משפחתו והוא אמור להיות הכי שמח שיש!
מחר אני יארוז להורים- יותר נכון לאבא...
אמא שלי נפתרה כשהייתי בן 8, קרתה תאונה שבגללה אני לוקח כדורים עד היום. אבי נסע בכביש והתנגשה בנו מכונית שנסעה בכיוון הנגדי מאתנו, אחותי לא הייתה בתאונה למזלנו כי בידיוק היינו בדרך לאסוף אותה מחברה שלה. אז התוצאות היו שאני נפגעתי חזק בראש אימי נפתרה ואבי נפגע ביד מהרסיסים. הכדורים שאני לוקח לא תמיד עוזרים, והם גם לא בריאים, אבל זה הדבר היחיד שעוזר לי, כי הכאבים גרמו לי כבר פעם או פעמיים להתעלף... עד כדי כך.
כשנשכבתי במיטה לשינה תכננתי משהו שיוציא את הסיבה שבגללה לואי בדיכאון, אני מאוד מקווה שזה ילך כמו שאני מתכנן, אני לא רוצה שהוא יחזור לביתו ככה.
YOU ARE READING
New Year New Thing-Larry stylinson
Romanceגמור. .הארי הוא סטודנט שנה שלישית באוניברסיטה ,הוא אחד שלא מתחבר לכל איש הוא צריך שיהיה לאותו ידיד או ידידה אפיונות מיוחדים , שהוא קובע בשביל להתחבר אליו. השנה השלישית באוניברסיטה מגיעה ואיתה גם עומס של ילדים חדשים. מאז ומתמיד הארי היה לבדו בחדר...