פרק 3

1.9K 135 83
                                    

פרק 3

הרמתי את מבטי אליו בהלם, בכעס ובזעם "תסלח לי?!"

"שמעת אותי?" הוא השיב, הוא היה ניחוח ורגוע למרות השאלה הבוטה ששאל אותי.

רציתי להעיף לעברו בוקס זה היה לדעתי תשובה ראויה לשאלתו, למרות שבסוף עניתי לו במילים.

חשקתי את שיניי והשבתי בלעג ובזלזול "אני חושב שזה לא מן המידע שאני אמור לספק לך בתור הבוס שלי."

"אבל בתור אדם שמעוניין בזה איתך, אני מאמין שכן." הוא השיב והרים גבה, הוא חיכה שאני אענה לו על כך.

"אני בטוח שיש דרך לשאול את זה" התרסתי, מעולם לא נהגתי באומץ לב או בקור רוח, הזעם שלי דרבן אותי לעמוד מולו בגב זקוף ולהגיב אף בצורה לא נאותה. מכיוון שברגע שהוא החליט להתייחס כלפי בצורה הזו לא התכוונתי לסגת.

העבודה שהוא גרם לכל אדם סביבו לאבד את הראש, לא נתנה לו את הזכות להתנהג כמו בן זונה. אך זה לא מנע ממנו גם לנהוג ככה, אבל זה לא אמר שהתכוונתי להשלים עם העובדה הזו.

לא התכוונתי להמשיך לשבת במשרדו וקמתי על רגליי "אני יכול לצאת עכשיו?" התחושה שעדיין שאלתי אותו גרמה לי לחוסר נוחות כרגע. שהכעס שלי החל לשכוח הבנתי עד כמה באמת הייתי אמיץ, כי כרגע יש בידו את האפשרות להפסיק את עבודתי, עבודה שהייתי זקוק לה.

"אדם אמור להדריך אותך, אני אקרא לו להגיע." הוא אמר והתנהג כאילו מעולם לא שאל אותי משהו מביך ובלתי הולם. הוא היה בטח רגיל לזה, רגיל שגברים ונשים כאחד נענו לו בלי שאלות מיותרת.

ועכשיו ניסיתי להבין אם הוא קיבל אותי לעבודה בגלל שנמשכתי לגברים או בזכות הכישרון שלי, והתחלתי לפקפק בכך שזו הייתה הסיבה השנייה, והתחלתי לחשוב שזו הייתה הסיבה הראשונה ושנאתי את זה בכל לבי.

"אני אוכל לחכות לו בחוץ?" השבתי הייתי להוט לברוח מכאן.

הוא מרים את מבטו לעברי, עיניו הביטו עמוק לתוך עיניי וברגע זה רציתי להיעלם, השפלתי את מבטי והוא דיבר "אני מצטער אם גרמתי לך אי נוחות, אני מעוניין בך."

"אתה מעוניין לזיין אותי, זה הבדל עצום." השבתי והקמתי את עצמי מהכיסא ומלמלתי "באמת כדאי שאני אחכה לו בחוץ." בלי לחכות שהוא ישיב יצאתי מחוץ למשרד שלו.

לאחר חמש דקות הגיע אדם המדובר, עם עיניים ירוקות ושיער קצר ומבולגן, משקפי שמש נחו על שיערו והוא שיחק עם המפתח של רכבו, הוא לבש חולצה לבנה מכופתרת ששני כפתורים העליונים היו פתוחים וג'ינס כהה.

הוא בחן אותי ולאחר מכן הושיט את ידו לחיצה "אני מניח שאוליבר כבר הצליח להלחיץ אותך?" הוא שאל בגיחוך והשבתי בשתיקה.

הוא פירש את שתיקתי כהסכמה, צחק והוסיף "אל תדאג, זה קרה לכולם, אתה תתרגל אליו בסופו של דבר."

SkyWhere stories live. Discover now