פרק 16
כשיצאנו פקפקתי בהחלטה של אוליבר לקחת אותי רק בגלל המשיכה שלו אליי והתחלתי להתהות האם הוא לקח אותי בגלל שידעתי על מה מדובר, השאלות של סאם נגעו לדברים שהכרתי היטב בעקבות הלימודים שלי והעבודה שלמדתי המון חומר תיאורי, מאחר שזה היה כך יכולתי להרגיש בנוח להסביר לו ואוליבר לא קטע אותי אלא הנהן ומדי פעם הוסיף מידע.
הוא חייך לעברי לאחר שנפרדנו מסאם וחיכנו לרכב שלו, לא ידעתי אם הוא מרוצה, אך קיוויתי בכל ליבי שכן.
"ידעתי שזה יהיה רעיון חכם לקחת אותך." הוא אמר לעברי בחיוך. חייכתי אליו בחזרה שמחתי לדעת שהמאמצים שלי השתלמו.
"בוא נעצור במסעדה לפני שנחזור למשרד." הוא אמר אך לא הייתה לי הזדמנות להשיב לו כי קול קרא לי.
"ליאם." הסתובבתי לגלות את טום שקרא לי, הוא הלך וכמה צעדים אחריו לוקאס שפניו לא הסגירו שום רגש, זה היה קשה לאהוב מישהו ולא לדעת את הרגשות שלו, לוקאס נראה מומחה בעניין והוא הסתיר היטב את הרגשות שלו.
"טום." חייכתי אליו, הוא חיבק אותי אך לא עשה שום דבר נוסף, לצידי אוליבר נאנח בשאט נפש שהביט בטום.
הוא פנה לעברו של אוליבר בחיוך "אני מקווה שלא אכפת לך שאשאיל את ליאם מעט."
אוליבר חייך אליו בחזרה, אך החיוך שלו היה מזיוף, זה היה ברור לנו והוא אמר "אנחנו הולכים לאכול במסעדה כאן, תוכלו להצטרף אלינו אם תרצו." הוא הוסיף בזלזול מסיום, הכוונה הייתה ברורה, אם טום רצה הוא יכול להצטרף אלינו או לשכוח ממני לזמן העבודה.
טום נראה שהדבר לא התריע אותו במיוחד הוא משך בכתפיו ואמר "אין בעיה." הוא הניח את ידו על כתפי ופנה לעברו של לוקאס "לוקאס, אני מניח שאוליבר לא יתנגד לחברה, אני אקח את החבר שלי כאן." הוא קרץ אך לא חיכה לתשובה, יכולתי לראות את התנגדות של אוליבר והמבט החד שלוקאס הביט בנו שהלכנו משם, אך לא אמרתי דבר.
"אני מתחיל לחשוב שאוליבר יאבד את זה בקרוב." אמרתי בזמן שחגרתי את עצמי במושב ליד טום.
טום הביט לעברי לרגע ושאל בכנות "מה אתה באמת רוצה?"
זו השאלה שפחדתי ממנה, מהרגע שבו אוליבר הניח את שפתיו על שלי לא העזתי לחשוב על כך ברצינות.
"אני לא יודע, אני ממש מבולבל, מהרגע שהוא נישק אותי-"
"עצור!" ההוראה של טום היתה חד משמעתית והוא הביט לעברי בהלם "הוא נישק אותך."
הבטתי בו והבנתי שחשפתי את זה בפניו אפילו בלי להשים לב, לא הייתה לי ברירה אלא להודות באמת "כן, הוא נישק אותי בחופשה, אחרי שהעפתי אותו מהחדר."
הוא נראה מופתע יותר עם כל מילה שהוצאתי מהפה שלי "חלקת איתו חדר, והוא לא ניסה כלום, נישק אותך רק אחרי שהעפת אותו מהחדר?" הוא נראה מתרשם שהנהנתי בחזרה.
YOU ARE READING
Sky
Romance✯הסתיים✯ M×M ספר ראשון בסדרה הבחירה 1. 𝓼𝓴𝔂 2. 𝓼𝓾𝓷 3. 𝓶𝓸𝓸𝓷 4. 𝓼𝓽𝓪𝓻 ממליצה לקרוא את הספרים בסדר שלהם, למרות שאפשרי לקרוא ספר אחד בלי השני. סדרת הספרים "מציאות מדומה" קשורה לדואט "הנצח". לכולם השמיים הם הגבול. הגבול שלי זה אוליבור. ...