פרק 11
"זה לא רציני." מלמלתי ונאנחתי, עזבתי את המזוודה שלי בכניסה ונכנסתי, שילבתי את ידי על החזה שלי "מה אתה עושה כאן?"
הוא הביט לעברי ומשך בכתפיו ולאחר מכאן אמר "הפתעה?"
הרמתי גבה "אתה רציני איתי עכשיו? אם לא היית מדבר ישירות עם אמי לגבי הטיסה הזו אפילו לא הייתי כאן, אני לא רוצה שום קשר עלייך!"
הוא קם מהמיטה והלך לעברי במהירות, לפני שהספקתי למצמץ הוא עמד כמרחק נשימה ממני ואני לקחתי צעד אחורה, רק כדי לגלות שנתקעתי בקיר, דמאט!
שהוא לקח צעד נוסף לכיווני, התכוונתי להתרחק, אך הוא הניח את ידיו על גבי הקיר מנע ממני זאת ונעמד קרוב אליי יותר.
"אתה באמת רוצה לומר שאתה לא מעוניין?" הנשימה שלו הייתה רעננה וחמה והוא היה קרוב כל כך שיכולתי להריח את הבושם שלו.
"לא," ניסיתי לגייס את הקול המתריס שלי, אך לצערי זה לא עבד, ובמקום זאת קולי נשמע שואל.
הוא התקרב יותר, אפו כמעט נגע בשלי והוא חזר אחריי "לא, אתה בטוח?"
הבטתי בעיניו, היו שם שלל רגשות ונשכתי קלות את שפתיי והוא הניח את ידו על שפתיי והתחנן "אל תפצע אותם."
התחינה הזו נגעה בלבי, למרות שניסיתי בכל תוקף להרחיק אותו הוא רק התקרב יותר.
"לא," ניסיתי להשמיע בעל ביטחון אך זה נשמע מתפנק, כאילו חיכיתי שישכנע אותי אחרת.
הוא נצמד יותר לעברי ורכן כלפיי "אתה לא נשמע בטוח בזה, אני אסיק מכך שתרצה שאשאר?"
פחדתי שקולי יבגוד בי שוב ואמרתי "תעשה מה שאתה רוצה רק לא קרוב אליי." שהוא צחק לנוכח תגובתי, דחפתי אותו ממני, פגוע.
אבל הוא רק לקח את ידיי ומשך אותי לעברו, נתקלתי בחזה המוצק שלו, זה היה נעים אפילו מאוד ואולי דמיינתי את עצמי שזרועתיו כרוכים סביבי והייתי צמוד ככה לחזה שלו בלי צורך לסגת, אולי דמיינתי זאת יותר מידי כי שנסוגותי ממנו עיניו בערו בתשוקה.
הוא הביט בי, הוא עדיין אחז בזרועי.
"אל תגיד לי שאתה לא מרגיש את זה." הוא אמר.
"מרגיש את מה?" שאלתי בתמימות.
הוא רכן שוב קרוב יותר לעברי והצביע עליו ולאחר מכן עליי "את זה."
משכתי בכתפיי וסירבתי להכיר בכך "לא מרגיש כלום."
הוא התקרב יותר, שפתיו כמעט נצמדו לשלי אך עדיין לא, המרחק היה של כדף נייר "שקרן," הוא לחש "הגוף שלך מסגיר אותך."
רק לאחר שציין זאת הבנתי, הנשימה שלי הייתה מהירה ועור שלי סמר ולמטה בין רגליי החלה להיווצר בעיה קטנה.
YOU ARE READING
Sky
Romance✯הסתיים✯ M×M ספר ראשון בסדרה הבחירה 1. 𝓼𝓴𝔂 2. 𝓼𝓾𝓷 3. 𝓶𝓸𝓸𝓷 4. 𝓼𝓽𝓪𝓻 ממליצה לקרוא את הספרים בסדר שלהם, למרות שאפשרי לקרוא ספר אחד בלי השני. סדרת הספרים "מציאות מדומה" קשורה לדואט "הנצח". לכולם השמיים הם הגבול. הגבול שלי זה אוליבור. ...