פרק 4

1.8K 121 86
                                    

פרק 4

אוליבר פשוט ישב שם, חייך חיוך רחב איתר את פניו כשהוא ישב על הספה בסלון שלי ודיבר עם אמא שלי, הבטתי בהלם מוחלט במחזה שהתרחש מול עיניי, אני בוודות לא האמנתי שלמה שראיתי, הדימון שלי התחיל לתעתע בי עכשיו?

"הו, ליאם, תראה מי כאן." אמי אמרה בחיוך שראתה שעמדתי שם בלי יכולת לזוז, או לנשום, אני בטוח למעשה שדמיינתי, לא יכול להיות שאוליבר ישב בסלון שלי בנימוס מוחלט ודיבר עם אמא שלי, שדיברה איתו בחיוך כנה.

בעוד הדבר היחיד שעבר בראשי זה הרצון העז שלי להחטיף לו סטירה, מה הוא בכלל עשה בבית שלי, איזה זכות הייתה לו לשבת ולדבר עם אמי?

אמי הזמינה אותי לשבת אך לא הייתי מסוגל, הייתי צריך לגייס את בשליטה העצמית שלי כדי לא לסטור בפניו של אוליבר.

אבל הייתי צריך להעמיד פנים לפחות לטובה של אמי ולכן אמרתי "כן, זה נפלא. "וניסיתי לזייף ככל הנראה זה היה מורגש אבל לא באמת אכפת לי ממנו במיוחד.

רק רציתי שהוא יסתלק.

"אמא, אוליבר צריך ללכת עכשיו." החיוך הפעם היה אמיתי, כי אין שום ספק בכלל שהתכוונתי להעיף את אוליבר מהבית שלי בזה הרגע.

"הו, זה חבל," היא אמרה ובהחלט עצרתי מעצמי לגלגל עיניים, מה הוא כבר אמר לה? הוא היה כל כך נחמד עליה שהוא הצליח לקנות את ליבה בזמן כל-כך קצר.

"אוליבר תחזור לבקר שוב." היא אמרה לעברו ורציתי למנוע ממנה לומר זאת, לצערי זה היה מאוחר מידי כי הוא הסתובב וחייך אליה בחום וענה "וודאי."

לעזאזל! ממש לא יכולתי ללתת לו להגיע לבית שלי מתי שהוא ירצה.

חייכתי לאמי ויצאתי החוצה, ליוויתי את אוליבר מחוץ לבית "מה אתה עושה פה?" מלמלתי ביאוש ובאשמה שסגרתי את הדלת, לא רציתי שאמי תשמע, כי אחר כך אצטרך להסביר לה מדוע שנאתי את הבוס שלי כל-כך.

ירדתי איתו את המדרגות, ליוותי איתו בעיקר כדי לדעת שהוא ילך לביצו ולא יחזור לכאן, לעולם.

"יש לך אמא ממש נחמדה." הוא ציין והתעלם משאלתי.

נאנחתי והשבתי "ברצינות אוליבר?"

"אתה עדיין לא ענית על השאלה שלי." הוא השיב בקריצה.

הנדתי את ראשי לעברו והשבתי בחדות "זה לא משנה, אני ואתה זה לעולם לא ילך."

"זה לא בית ספר תיכון." הוא ציין בחיוך פלרטטני.

"לא, זה החיים האמיתיים." השבתי ועזבתי אותו.

חזרתי הביתה אחרי שאוליבר הלך הביתה, חזרתי לאמי המחויכת שנראתה שנהנתה מביקורו של אוליבר, טוב לפחות מישהו מאיתנו מחבב אותו.

הנדתי לעברה את ראשי בחיוך, איחלתי לה לילה טוב והלכתי לישון וחלמתי על מערכת יחסיים בלתי אפשרית עם גבר מסיום מאוד שמאוד שנאתי במצד אחד, אך עדיין הצליח לעורר בי סקרנות מסיומת.

SkyWhere stories live. Discover now