הבהרה לסיפור

1K 36 11
                                    

לפני שאתם מתחילים לקרוא, קראו קודם כל את זה!

בסיפור יש נושאים של הטרדה מינית, ניסיון להדוף את זה וחשש מפני גילוי נטייה מינית.

היום יש אנשים שכנראה ידווחו על הטרדה מינית.
אבל זה לא תמיד היה כך!
הטרדה מינית במשך שנים ארוכות לא הייתה בשיח הציבורי ולא בתודעה והרבה אנשים לא תמיד ידעו איך להתמודד איתה.

בנוסף, יש עניין של נטייה מינית בספר והחשש מגילוי, היום יש חוקים שמגנים ובעצם מציגים שווין בעבודה בין האנשים לא משנה מה המוצא שלהם או הנטייה המינית.

אבל היו אנשים שסבלו מזה, חלק שפוטרו, חלק שלא התקבלו לעבודה רק בגלל נטייה מינית.

יש הרבה אנשים שדיברתי איתם שמספרים שהם לא מכירים, שהם לא יודעים מה זה או מה לעשות עם זה.

עד היום רוב התלונות של הטרדה מינית לא מטופלות. והמוטרדים אלו שסובלים.
אגב, יש גם המון אנשים שאפילו לא מבינים שהם עושים את זה. אני לא מצדיקה את המעשים שלהם או אומרת שזה בסדר, כי זה ממש לא.

אגב, אומרים שכול אישה הוטרדה או טורד מינית. גם אני הוטרדתי על ידי אחד האנשים במקום העבודה שלי.

בכול מקרה, הדמות פועלת איך שהיא חושבת לנכון, אני לא אומרת שאתם צריכים לפעול כך, או אפילו לחשוב שזה בסדר.

אם מישהו מטריד אתכם, דעו שזה לא בסדר.
ודברו על זה עם מישהו, אל תתנו תעברו על זה בשתיקה.

בסוף, זה רק סיפור, אני לא מסכימה או מעודדת התנהגות של הטרדה מינית.

ולסיום, אם משהו מהנושאים מרגיש לכם לא מתאים, אל תקראו את הספר.
יש המון ספרים טובים שם בחוץ.

SkyWhere stories live. Discover now