❄️
"Hani gelmeyecekti? Onu fikrinden vazgeçiren neydi acaba?" Bunu hangisi söyledi bilmiyorum. Bakışlarım Lider'i üzerindeydi. Üzerinde siyah kot, siyah tişört ve siyah deri ceket vardı. Onda dikkat ettiğim bir detay varsa o da onu hep siyahlar içinde görüyor olmam. Evet hep siyahlar içerisindeydi.
"Açelya bu gece gelmediği için çıldıracak!" Hemen arkamdan duyduğum ses başka bir kıza aitti. Bahsettikleri kişi kimdi bilmiyorum. Ve neden onun buraya gelmesine bu kadar şaşırmışlardı onu da bilmiyorum. Bildiğim tek şey Lider'in kızlar arasında popüler olduğuydu. Lider'in üzerindeki gözlerin çoğu kızlara aitti çünkü.Yüzünden her türlü ifadeyi okuyabilirsiniz. Bedeni gergindi ve sanki burada olmaktan rahatsızlık duyuyor gibiydi. Gözlerini kaldırıp etrafta gezdirmiyordu. Kafasını kaldırsa belki beni görürdü. Erkek arkadaşları ile önümden geçip bahçeye açılan kapıdan dışarı çıktılar.
"Çok yakışıklı değil mi? Gözlerini alamamakta haklısın." Yanımdan gelen alay dolu ses ile bakışlarımı Lider'den ayırmak zorunda kaldım. Bana büyük bir dikkatle bakan Yakup ile göz göze geldim.
"Efendim?" Dedim tekrar etmesi için. Çünkü tüm odağım Lider'de olduğu için onu net duyamamıştım.Bana biraz eğilip cümlesini tekrar etti.
"Diyorum ki baya ilgini çekti." Kaşlarımı çatarak yüzüne baktım. Bu çocuğu hiç sevmedim. Gıcık bir tipti.
Ona cevap verme gereği duymadan önüme döndüm.
"Laubali hareketlerine son ver!" İkiz kardeşinin ikazı üzerine çaprazımda oturan salak kardeşine burun kıvırıp elindeki bardağı da alıp yanımızdan ayrıldı.
"Sen onun kusuruna bakma." Kardeşi adına benden özür dileyen gence samimi bir gülümseme bahşettim.
"Önemli değil." Cevabımdan sonra sessizce içeciğini içen sevgilisine döndü.
"Eğleniyor musun?" Diye sordu."Oturarak eğlenemem. Bizde dans edelim." Ses tonu sıkıldığını beyan ediyordu. E tabi bir partiye katılıyorsanız oturmanız saçma olur. Bu partiler eğlenmek için yapılır. Kös kös oturmak için değil.
"Hadi o zaman!" Aykut ve Gül bardaklarını sehpaya bırakıp ayaklandılar. Aykut Gül'ün elini tutup dans eden bedenlerin arasına çekiştirdi. Onlar gittikten sonra bende bakışları bahçeye çevirdim. Tanıdık bir sima bulmak için. O sima Lider'e aitti.Sonra aklıma diğerleri geldi. Lider buradaydı. Peki ya diğerleri? Gözlerim ile Aysima, Asena, Aslan ve diğerlerini aramaya koyuldu ama onları bulamadım. Lider tek başına gelmişti. Diğerleri gelmeyecek miydi? Yoksa sonradan mı katılacaklardı? Gözlerim havuz başında arkadaşlarıyla ayakta dikilen Lider'e takıldı. Neredeyse -yalansız- partideki tüm kızların hatta bazı erkeklerin bile gözleri Lider'in üzerindeydi. Neden gözlerini ona dikip bakıyorlardı ki? Sanki bu partide olması tuhaf bir şeymiş gibi bakıyorlardı.
"Dans teklifi etsem reddeder mi?" Lider geldiğinden beri onun hakkında durmadan konuşan kızlardan biri sormuştu bunu. Kızıl olan mıydı? Yoksa sarışın olan mıydı? Bakışlarımı sessiz bir şekilde elindeki içeceği
-yüksek ihtimalle içkiydi- içen Lider'de alıp yanımdaki kızlara çevirdim.Heyecanlı ve hayran gözlerle Lider'i izliyordular. Sarışın olan gözlerini güçlükle Lider'de alıp ayaklanmaya hazırlanan arkadaşına çevirdi.
"Sakın böyle bir hataya düşme!" Diyerek onu anlamadığım bir şekilde tembihledi. O mu göz koymuştu Lider'e? Bu yüzden mi arkadaşını uyarıyordu?
"Yoksa Açelya gibi rezil olursun! Bunun olmasını istemezsin değil mi?" Konu tam olarak neydi ya da iki seferdir bahsettikleri kız kimdi bilmiyorum ama arkadaşının son söylediklerinden sonra kızılın gözlerinde bariz bir korku peydah oldu. Yüzü asılırken iç çekip gözlerini Lider'den aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK KENT [Soğuk Şehrin Soğuk Adamı]
Teen FictionSiz hiç dokunma fobisi olan birine aşık oldunuz mu? Ecrin oldu. Haphephobia : Dokunma Fobisi Bu isimle ve konuyla yazılmış ilk kitaptır!! KURGU TAMAMEN BANA AİTTİR. ALINTI YA DA ÇALINTI DURUMUNDA HUKUKSAL YOLLARA BAŞVURACAĞIM!