14~

1.8K 142 35
                                    

Kafamı kaldırdığımda ara vermek için durduğumuzu gördüm. Tuvalete gitmem gerekiyordu ve tek gitmek istemiyordum. Jasmini dürttüm. Gözlerini araladı "Ara verdik tuvalete gidecek misin?" Ellerini beni yanından göndermek için salladı -git der gibi-

"Lili?" Dedim. Yüzünü buruşturdu. Okumasını bölmem hoşuna gitmiyordu. Tek gideceğim mecbur.

Tuvalete girdim.

Diyar'a kaydı gözüm erkekler tuvaletinin önünde telefonu ile oynuyordu. Diyar benimle aynı sınıftaydı. Kızlar bilirsiniz sevgiliniz varsa bile sınıfta yakışıklı biri varsa kesersiniz. Yada ben öyleyim. Herneyse.

Baktığımı hissetmiş olacak ki kafasını kaldırdı. Göz göze gelince gülümsedi. Kafasını eğerek selam verdi ben de aynı şekilde selamını aldım.

Tuvalete girip işimi hallettikten sonra -siz ne yapıyorsanız ben de aynısını yaptım- uyuyunca dağılmış olan saçımı düzeltip dağınık bi ev topuzu yaptım. Yüzümden gitmesine ramak kalan ruju dudaklarımdan sildim. Tuvaletten çıktım.

Ayakkabımın bağcığının açıldığını görünce eğilip bağlıyordum ki yanımda biri durdu. "Topuz yakışmış." Dedi gülerek. Kafamı kaldırdım. "Teşekkürler Diyar."

"Şey seninle bir şey konuşacaktım aslında." Dedi ensesini kaşıyarak. "Çocuklar araba kalkacak hızlı olun." Diye bağıran sınıf hocamız konuşmayı bölünce. "Neyse sonra konuşuruz o zaman. Ben otobüse geçeyim." Dedi ve gitti.

Israr edip kendimi küçük düşüremem. Merak etme Polina. Merak etme.

Otobüse bindiğimde bakışlarının üzerimde olduğunu hissetsem de Diyara bakmamaya özen gösterip yerime geçtim.

Yol bitmiyordu. Gidiyorduk gidiyorduk ve bir saatlik yolumuz daha vardı.

"Günaydın." Dedi Jasmin esneyerek. "Tünaydın daha doğru." Dedi sırıtarak Lili.

"Bitmedi mi ya?" Dedi yüzü şişmiş ve çok komik görünüyordu.

"Bitmiyor." Dedi lili ellerini kendine hava yapmak için salladı.

"Ne yapsak?"

"Müzik açtırsana pol!" Dedi Jasmin.

"Utanırım."

"Lüfffeeenn" dedi Lili dudaklarını bükerek.

Sınıf hocasını yanıma çağırarak durumu söyledim telefonumu bağlayabilir miyim diye sordum. "Dikkatlice git şöföre sor."

Ayağa kalkınca bir iki kişi bana dönse de pek umursamadım.

"Şey pardon izniniz olursa bağlayabiliniyorsa telefonumu bağlayabilir miyim otobüse?" Dedim.

Aux kablosu takıp bana uzattı teşekkür edip telefonuma bağladım kabloyu. Bir kaç saniye müzik programında dolaştıktan sonra bir şarkıda karar kıldım.

"Hep beni bil beni söyle,
Dilinden düşmeyeyim.
Fırtınalarım olsa da,
Bu ara güneşliyim.

Yollardayım yorgunum uykusuz ve dengesiz,
Ama boşver bunları sağlığın yerinde mi?"

Teşekkür edip telefonumu emanet ettim ve yerime geçtim. Müzikten herkes memnun görünüyordu.

Hayvan gibi iyi müzik zevkim vardır.

...

Uykusuz ve dengesiz <3 YaseminBy

ŞİZOFREN MİSİN?~texting~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin