Bir defter sayfası...Gelecekte olmayacak olmasını ümit ettiğim ben'e....
Umarım bu sayfalar son cümlelerimin yer aldığı sayfalardır ve dünyadan uçup gitmeden önceki son cümlelerim birinin yeni hayatına attığı ilk adımının, ilk temiz sayfasının ilk sözleridir.
Aşık olma çiçeğim. Bak kalbim öyle kırıldı ki hissiyatımı açıklamak zorunda olsaydım eğer. Uçan bir kuşun kanadını kırdıktan sonra ondan uçmasını istemek gibi derdim. Kökünden kopardığın çiçeğin yeniden açmasını beklemek gibi derdim. Buz gibi soğuğu bir kediye sevdirmeye çalışmak derdim. Kimse seni kırmasın. Kimse seni kıracak kadar değerli olmasın. Bir kaç cümle yazmak istedim. Kim bilir öldükten sonraki son değerim...
Annesini kaybetmiş bir evladı aşk o kadar üzmüyor aslında. Ama annesini be annesi yerine bile koyabileceği birini kaybetmek üzüyor.
İnsanları kaybetmekten korkma ve kimseye bağlanma çiçeğim. Birinin eğer fotoğrafını açmaya korkarsan bir gün bu cümlelerimi hatırlarsın -ki umarım bu olmaz-
Susma. Kırıldığın kadar kurma hakkına sahipsin ama kimseyi de gereksiz yere kırma.
Ben yeniden yeşerememiş bir çiçeğim şu an. Bu da son sözlerim. Çiçeğim özür dilerim. Seni anlayan bir ben vardım. Artık bir sen varsın
Elveda...
...
Kağıdı umursamazca katlayıp yatağımın ucuna iliştirdim. Dik duruşumdan ödün vermeden mutfağa girdim. Ocağı yakmadan gazını açtım ve oturup sonumu yazdım...
...
06:26 17.05.20 çiçeğim bu gün ben de bir fotoğrafı açmaya korktum. Yalnız değilsin. -semanurdzkaya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİZOFREN MİSİN?~texting~
FantasyTanınmadık biri! Anlattığı hayat hikayem. Peki bu kişi beni nereden bu kadar iyi tanıyor?