15~

1.7K 130 74
                                    

Merhaba canımcımlar

...

Hafif bi sarsıntı ile gözümü araladım içim geçmiş. Lili ve Yasmin'in de pek farkı yoktu uyuyorlardı. Önde oturan çocuğun omzuna dokundum.

Oha o elime değen kas mı?

"Buyur?"

"Şey kaç saat kaldığını biliyor musun acaba?"

"30-40 dakikaya varmış oluruz." Dedi.

"Teşekkür ederim." Diyip otobüs şöförünün oraya bıraktığım telefonumu aldım elime. Ufuk aramıştı 3 kere. 4 tane mesaj vardı birde.

My Heart❤️: benim güzel Polyannam

My Heart❤️: Merak ettim seni

My Heart❤️:Telefonu neden açmıyorsun?

My Heart❤️:uyuduysan uyanınca ara

Pol: uyumuşum sevgili sevgilim

Pol: bi şey mi oldu

Birkaç dakika bekledim mesaj atmayınca çıktım. İnstada biraz dolandıktan sonra. Şarkı açtım ve gözlerimi kapatıp biraz şarkının sözleriyle kendimden geçtim.

"Aşk nasıl iki kişilik?
Göz göre göre delilik!
Hani hayat müşterekti..
Üzüntü neden tek kişilik?"

Hiçte bile. Aşık olan insan illaha üzülecek diye bi şey mi var yani.

Gözümü araladığımda oteli gördüm. Bi iki dakika sonra otobüs durdu bizim kızları dürtüp uyandırdım. Ayağa kalkmamla oturmam bir oldu. Ufff bacaklarım.

Ayağa kalkıp kendimi esnettim.

Resepsiyonun önünde herkes oda anahtarlarını aldı sırayla. "Kızlar numaramız 309" Ufuğun bir alt katı. Üf ben çok heyecanlıyım.

Kızlar ufuğu tanıyor fakat buradayken onunla buluşacağımı bilmiyorlar. Belki de söylememek daha iyidir.

Not ¡ bir pol asla kimseye güvenmez. Ufuk hariç tabi o benim canım sevgilim.

"Diyar geliyor." Kafamı çevirdim.

"Selam kızlar." Ya sen Selena mısın?

"Merhaba Diyar." Diyar Pala'nın şarkısı çık aklımdan çık. 

"Kaç numara?" Dedi Lili

"310." Dedi Diyar.

"Oha tesadüfe bak." Diyip gülüştüler.

Odamıza çıkıyorduk Yasmin çekingen bir şekilde "Kızlar şey Diyar çok tatlı değil mi sizce de? Yani yakışmıyor muyuz? He?"

"Oha sen Diyar'dan mı hoşlanıyorsun?"

"Bağırma lan." Diyip Liliye vurdu Yasmin.

Yürüdüğüm çocuğa kankam yürüyor. Ben elendim gençler siz devam edin.

"Yakışıyorsunuz tabi." Dedim. Gülümsedi.

Odaya girdik. Lili hemen valizleri kurcalamaya başladı.

"Ne oluyor be biraz dinlen!" Dedim.

"Kızlar ben biri ile tanıştım. Yani daha doğrusu şöyle. Bu otele geleceğimizi öğrenince bu oteli son etiketleyenlere baktım. Sonra çok tatlı bi çocuk buldum. Saçları da uzun biraz. Bilirsiniz uzun saç aşığıyım. Saçlarından açtım muhabbeti. Konuştuk baya. Buraya gelmeden bizim hocalara sordum. Sadece hafta sonu bara girebilirmişiz o da zorla izin almışlar. Yaşımız tutmuyor falan ya. Neyse. Cumartesi bara gidicez birlikte siz de gelin hem tanışırsınız."

"Bunu bize yeni mi söylüyorsun?" Dedi Yasmin.

"Ya Yasmin zaten çok yeni konuşmaya başlamamız zamanım olmadı ki anlatmaya." Dedi Lili.

"Yasmin ben bara gitmem sen git tanış beni biliyorsun midem en ufak kokuda kötü oluyor. Bar pis kokar içki falan. Kusarım hiç olmaz." Dedim.

"İy ben bar tarzı ortamlardan nefret ederim. Lili sen yalnız git hem baş başa güzelce vakit geçirin."

"Üf peki. Makyajımı sen yapar mısın?" Dedi bana dönüp.

"Neden?"

"Sen daha yeteneklisin o konuda!" Dedi. Gülümsedim. "Peki bitanem yaparım."

...

"Pol kırmızı yakıştı mı?" Dedi Lili.

"Çok güzelsin zilli." Dedim. Kahkaha attı.

"Hadi makyajımı yap!" Dedi önümdeki sandalyeye oturdu.

Makyajını ben yaparken Yasmin de saçlarını fönledi. 'Bu üçlü çok güçlü' repliği geldi aklıma durun gülüp gelicem.

"Ne gülüyorsun be?" Dedi Yasmin. "Aklıma bi şey geldi ya ondan"

"Kızlar hadi size iyi günler ben eğlenmeye gidiyorum." Diyip yanağımı öptü. Ruj izi değil dna bıraktı resmen.

"Git be." Diyip poposuna yapıştırdım bi tane.
Bilen bilir kız kanka edinmenin ilk kuralıdır. Popoya vurulur sorgulanmaz.

Yasmin'le oturup Elite açtık. Filmin sonunda filmi eleştirirken. Hoca girdi içeri. "İyi siz de bardasınız arkadaşınızı aşağıda yazdım zaten."

2 gündür saat 21:00 da yoklama alıyorlardı. Saçma sapan. Hoca gittikten 20 dakika sonra "Yasmin ben biraz yürüyeceğim." Diyip üzerime pantolonumu geçirdim. Hafif bir makyaj yapıp çıktım odadan.

Planımı söylememe gerek yoktur herhalde.

"332..333" ah kalbim aptal mısın sakin olsana!?

Saçımı hafifçe düzelttim. Telefonumun ön kamerasından makyajıma baktım. Elimi kalbime koydum. Huh sakinim yapabilirim.

Elimi kapıya yaklaştırdım. 2 tık. Tık tık. Duymadığını düşünerek 3 kere daha vurdum. Tık tık tık.

Kapı açıldı. Ufuğu görmeyi bekliyordum. Kırmızı sütyeni ile Lili'yi değil.

....

ŞİZOFREN MİSİN?~texting~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin