33~

607 58 20
                                    

"Hasan'la Hakan çağırdı basketbola gidecekmişiz. Ben seninle AVM gezmeyi daha hoş bulurdum."

"O zaman onlarla gitme AVM'ye gidelim."

Telefonunu cebinden çıkarıp birini aradı. "Alo Hasan ben gelemicem koçum yengenleyim." Kaşlarımı ne kadar çatabilirsem o kadar çattım. Telefonu kapatıp bana döndüğünde ne olduğunu anlamaya çalıştı.

"Yenge?" Dedim kaşımın tekini kaldırarak. "He o bahanem mantıklı olsun diye." Kalbim çıt.

"İyi aferin."

Yemek yedikten sonra onu AVM'de bir banka oturtup Penti'ye gideceğimi, dönene kadar beklemesini söyledim. Ayıp ve özel diye bir şey var sonuçta.

Sınavlarım bitmiş çok uçuk notlar almasam bile sınıfta kalmamıştım. Bunda Diyar'ın etkisi büyüktü. Yasmin de elinden geldiğince yanımdaydı. Diyarın annesi selma abla ile çok iyi anlaşıyorduk. Yasmin'in ailesi  zaten beni Yasmin'le arkadaş olduğumuzdan beri kendi kızlarından ayırmamışlardı. Beni sadece kendi ailem sevmiyordu yani :)

Bi iki parça iç çamaşırı beğendikten sonra gidip yanına oturdum bankta. Beklemediğini bildiğim için ve tepkisini merak ettiğimden kafamı omzuna koydum.

Elini kaldırıp omzuma atıp iyice kendine sardı beni.

"Her şey güzel olacak." Dedi sessizce.

"Söz mü?"

"Söz, hep yanında olacağım."

Gözlerimi huzurla kapattım.

...x... ŞİMDİKİ ZAMAN...x...

....

Diğer bölüm artık geçmişi hatırlamayı bırakıp şimdiye dönüyoruz.

Yaşlarını belirttiğim bölümü düzenledim. Herkes benim gibi 15 yaşında olmalarını saçma bulmuş. Ben de dedim ki ben de 15'i saçma buluyorum onlar da değiştireyim o zaman. 17 yaşındaydı geçmişteki olayları hatırlarken. Böyle bilin. 15'i silin kafanızdan.

Sizi seviyorum ..

ŞİZOFREN MİSİN?~texting~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin