Merhaba!
İnşallah iyisinizdir ve karantina kurallarına uyuyorsunuzdur.
Bu bölümü mütüşmel noonam HunhanistNoona'ma ithaf ediyorum.
Sağlıkla kalın efenim.
------------
SEHUN
------------Önüne koyduğum salata tabağı ile Luhan bana tuhaf tuhaf baktı. Kafasındaki saç havlusuyla yaşı küçülmüş gibi duruyordu.
Dün doktor kontrolüne gitmişti ve doktoru yediği şeyleri duyduktan sonra Luhan'ın hala hamile olmasına şok geçirmişti. Diyetini fazlasıyla bozmuştu. Birkaç sebepten dolayı buna ses etmemiştim.
Tamam. Birazcık bozmasına yardım da etmiş olabilirdim ama konumuz bu değil.
Hamileliğini kontrol altına alıp sağlıklı devam edebilmesi için doktor tekrar bir diyet ve spor programı hazırlamıştı. Bu yüzden Luhan sabah havuzda yeni egzersizlerini yapmıştı. Ona biraz yardım etmiştim. O duştayken de diyetine uygun salatasını hazırlamıştım.
"Çirkin çirkin bakma bana."
"Açım ben. Hamileyim ben. Bununla doymam ben."
"Sağlıklı beslenmek zorundasın."
"Bir lahmacunun şu kaseden daha sağlıklı olduğuna eminim. Hiç mi yiyemeyeceğim şimdi? Açlıktan düşer bayılırım."
"Uslu bir çocuk olursan ödül yemeği olarak sana lahmacun alırım." Sırıttım. O ise kaşlarını çatmıştı. Ellerimi saç havlusuna atıp saçlarını karıştırdım.
"Yah!" Elleriyle beni ittirmeye çalışırken nedense çok eğleniyordum.
"Saçını kuruluyorum. Rahat dur. Hasta olma bir de başıma."
"YAH!" Kızan sesi ile gülümsemem artarken ellerini üstümdeki ellerini çekip belime attı ve beni birkaç kez çimdikledi.
İrkilerek ondan uzaklaştım. Başındaki havluyu eli aldı ve elleri arasında gerginleştirdikten sonra bacağıma doğru bir kampçı gibi vurdu.
"OHA!" Bacağımda havlunun vurduğu yeri sıvazladım.
"Bu resmen şiddet!" diyerek çemkirdim. Luhan saçlarını savurdu ve havluyu kenara koydu.
"Hamile ve aç bir omeganın ne kadar tehlikeli olduğunu öğrenmiş oldun."
"Uf..." Bacağımı sıvazlayarak Luhan'ın karşısındaki sandalyeye oturdum.
"Diyetine uymak zorundasın. Elimde kapı gibi sözleşme var Bay hamile ve tehlikeli asi ren geyiği."
Gözlerini büyüttü ve karnını gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası Delta
Fiksi PenggemarLuhan, Seul üniversitesi manga tasarım ve kurgu bölümü ikinci sınıf öğrencisiydi. Girdiği maddi sıkıntılar yüzünden bir arkadaşının tavsiyesine uymak zorunda kaldı ve başını Oh Sehun adında bir delta ile belaya soktu.