Normal zamanlarda fazlasıyla çenesi düşük bir insandım ben aslında. Hatta sık sık boş muhabbetler yapardım. Şu bilinmeyen kişiden gelen mesajdan beri üzerimde bir durgunluk vardı. Bunun da herkes farkındaydı. Sınıftakiler bile.
"Ayliz reis sen âşık mı oldun hayırdır?" diye soran şu her sınıfta olan her halta burnunu sokan erkekler var ya onlardan birisiydi.
"Sana ne?" diye suratına ters ters baktım. Çocuk omuzlarını silkti. "Öl." Kafamı salladım. "He tamam." diye konuştum. Sınıfımdaki herkes seçilmiş birer gerizekalıydı. Buna yemin edebilir ama kanıtlayamazdım.
"Harbi sana ne oldu?" Kerem'in sorusuyla yutkundum. "Şu mesaj meselesi." diye konuştum. Sonuöta her gün bir bilinmeyen numaradam mesaj atmıyordum. "Hâlâ mı o mesele?" Kerem'den gözlerimi kaçırdım. Az sonra diyeceklerim onu sinirlendirecekti.
"Ben onunla tekrar konuşmaya başladım."
"Tebrikler." dedi ve başka bir şey demedi. Bu tebriklerde bir sürü hakaret asılıydı. İçten içe bana kızıyordu. "Kerem." deyip omzumla omzuna vurdum. "Ya ama çok güzel şeyler yazıyor." Kerem yan yan bana baktı.
"Madem çok seviyormuş çıksın karşına." Herkes kendince haklıydı. "Ona alıştım." diye konuştum. "Mesaj atmadığında üzülüyorum." Yalan arkadaşlar. Çünkü her an bana mesaj atıyor.
"Üzülmeni istemiyorum." Kafamı iki yana salladım. "Beni üzeceğini zannetmiyorum. Hem zaten sadece mesajlaşıyoruz." Kerem bir şey diyecekken sınıfa gelen hocayla birlikte susmuştu.
Ama benim telefonum titredi.
Hoş: Benim canım sıkılıyooo
Ayliz: Hoca yeni girdi derse ama ben de sıkıldım.
Hoş: Keşke yanında otursaydım şimdi.
Hoş: Saçlarından öperdim.
Ayliz: He kesin öperdin.
Hoş: Niye öpmeyeyim?
Ayliz: Çünkü buna şey izin vermez.
Ayliz:
Hoş: İleride öpmüyorum diye beni azarlayacaksın.
Ayliz: Aynen aynen.
Ayliz: Hatta gelip kafamı sana yaklaştırıp zorla öptürcem.
Hoş: Rez alıyorum
Hoş: Tutar bu.
Ayliz: Bye.
Hoş: Bye güzelim bye.
🌌
Tutar mı sizce?
Ben sınıfta 'âşık mı oldun' diyen çocuktan da şüphelendim xlsözşsşzşsx
Ya neden Ayliz'le anonimin konuşmalarına falan yorum yapmıyorsunuz siz. Aybediyorsunuz he xkskzlslxç
Yıldızlarımızı bırakalım.
Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Şarkım | texting
Короткий рассказ0536.......: Sabah bu mesajları gördüğünde sinirleneceksin, birisi seninle dalga geçiyor zannedeceksin. 0536.......: Neyse, sileyim ben mesajları. 0536.......: İyi geceler Gece Şarkım. (03.23) 25 Mesaj Silindi. Ayliz: Tüm mesajları okudum. (07.56) ...