Öğlen hep birlikte oturup yemek yemiş, sohbet etmiştik. Hepsi de çok iyi insanlardı.
Şimdi Hira'yla birlikte lavabodaydık. Herkes sınıfına gitmişti.
"Hira." dedim aynadaki gözlerimi çekip ona bakarak. Saçlarını toplarken gözlerini bana çevirdi. "Sana bir şey soracağım."
Hira gözlerini kapatıp açtı. "Anıl hakkında." dememle ellerini saçlarından indirip bana döndü.
"Ay ne oldu, söyle." diye coşkuyla konuştu. Onun coşkusuna karşın ben gayet ciddi durmaya devam ettim. "Onu yanımıza getirmiştin ya. Kafeye gitmiştik."
Hira elini mermere yaslarken kafasını salladı. "Evet." Derin bir nefes aldım. "Hiç arkadaşı yok, yalnız geziyor demiştin. Bu mu hiç arkadaşı olmayan hali?"
Hira yutkunarak gözlerini kaçırdı. "Sizinle tanışsın istedim." Ona doğru yaklaşıp yüzüne baktım. Bu işte başka bir şey vardı.
"Yalandan nefret ederim Hira." Hira saçlarını tekrar toplamaya başladı. Az önce Anıl'ın ismini duyunca ellerini indirmiş bağlayamamıştı.
"Ya yalan söylemiyorum. Vallahi tanışın istedim." Kafamı sallayarak bir adım geri çekildim. "Direkt bunu söyleyebilirdin."
Hira saçlarını bağlayınca bana doğru döndü. "Ay aman be. Sorguya mı çekileceğim şimdi?"
Ağzımı açmıştım ki zil sesi duyuldu. "Hadi derse geç kalmayalım."
Hira önden giderken ben de arkasından düşünceli bir şekilde çıktım. Hira'dan bile şüphelenecek hale gelmiştim.
Sınıfıma doğru giderken Anıl'ı görğnce duraksayıp derin bir nefes aldım. Ondan da şüpheleniyordum. Şüphemin doğru çıkmasını bile istiyordum.
Anıl'ın eline dokunsam anlar mıydım?
"İyi dersler Ayliz." dedi yanına geldiğimde. "Sana da iyi dersler Anıl." diye konuştum. Anıl gülümseyerek kenara çekilince açtığı boşluktan yürüyüp sınıfıma doğru gittim.
Cebimden telefonu çıkarıp yine aynı şeyi yazdım.
Ayliz: Herkesten şüpheleniyorum.
Ayliz: HER KES TEN
Hoş: Yazık lan dlwpxöwşxşslzsöxşsçdödşxşsşxçdşdşxçsçzçsçxçdçxçd
Ayliz: ?
Hoş: Ay yazık ay
Ayliz: Ha ha ha
Hoş: Kimlerden şüpheleniyorsun?
Sınıfıma girip sırama gittim. Kerem yine arka tarafta birileriyle konuşuyordu.
Ayliz: Kimden etmiyorum ki?
Ayliz: Hira'dan bile şüpheleniyorum.
Hoş: Cinsiyetmiz uyuşmuyor.
Ayliz: Onun yazdığından değil.
Ayliz: Yazana ortak olduğundan.
(Görüldü)
🌌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Şarkım | texting
Short Story0536.......: Sabah bu mesajları gördüğünde sinirleneceksin, birisi seninle dalga geçiyor zannedeceksin. 0536.......: Neyse, sileyim ben mesajları. 0536.......: İyi geceler Gece Şarkım. (03.23) 25 Mesaj Silindi. Ayliz: Tüm mesajları okudum. (07.56) ...