2.9

10.5K 768 143
                                    

"Ders bitmiştir."

Duyduğum sesle yüksek bir nefes verdim. Gerçekten daralmıştım. Kerem bana bakıp gülmüştü. "Eve gidiyoruz sonunda." deyip ayaklandım. Kerem çantasını omzuna alırken bana baktı. "Yoo."

Kaşlarımı kaldırdım. "Bugün Hira'yla oturacağız dedik ya." Gözlerimi açtım. Ben onu tamamen unutmuştum. "Unutmuşum ben onu." Kerem kolunu omzuma atarak yürümeye başladı. Ben de onunla yürüyordum.

"Neyse ki ben unutmadım. Harika bir kankan var." Güldüm. Kafamı salladım. "Kesinlikle harikasın." Hira'nın sınıfının önüne geldiğimizde o çocuğu gördüm. İsmini hâlâ hatırlamadığım ama şu gelip masama falan oturan. Beni görünce gülümsedi.

"N'aber Ayliz?" Zoraki gülümsedim. "İyi, sen?" Gülümseyerek yüzümü izledi. "İsmim Berkan." Kafamı salladım. "Biliyorum." O da kafasını salladı. "Kesin biliyorsundur." Ona bir şey diyecekken Hira'nın sesini duyup sınıf kapısına döndüm.

"Anıl gel işte." Kime seslendiğini duymak için ona baktığımda yanında sarışın çocuğu gördüm. İsmi Anıl mıydı? "Hira, eve gideceğim ben." Hira çocuğu kolundan tutup bize doğru çekiştirdiğinde çocukla göz göze geldik.

"Merhaba gençler." Hira'nın neşeli tavrına gülümsedim. Kerem de gülümseyip Anıl'a baktı. "Anıl'la tanışın." diyerek ona baktı Hira. Anıl, Kerem'e de bana da gülümsedi.

"Kerem ben." deyip elini uzattı Kerem. Anıl da ona elini uzatıp sıktı. "Anıl ben de." Anıl bana uzattı bu kez elini. "Ayliz." dedim yalnızca. Hira gülümseyen tavrıyla Anıl'ın koluna girdi. "Anıl benim yakın arkadaşım. Bayağıdır sizinle tanıştırmak istiyorum ama biraz çekingen kendisi." Hira birkaç haftadır birisiyle bizi tanıştıracağından bahsetmişti ama o kişinin Anıl olacağını düşünmemiştim.

"Okuldan çıkalım mı artık?" Anıl'ın yanında neşeli tavrım biraz gitmişti. Anıl'daki garip şey yüzünden iyi hissetmiyordum. Belki de sarı saçları beni rahatsız ediyordu. Herkes beni onayladığında okuldan ayrıldık.

Kerem, Hira ve ben yan yanaydık. Anıl biraz geriden geliyordu. Merakla ona belli etmeyerek arkaya bakmaya çalıştım. Telefonuna bakıyordu. kaşları çatıktı. Fazla incelemeyerek önüme döndüm.

Okulun yakınlarındaki bir kafeye gelmiştik. İçeri giriyorduk ki Anıl bizi durdurdu. "Ben birisiyle konuşup geleceğim." Ona cevap olarak sadece başımızı salladık ve kafeye girip bir masaya yerleştik.

"Hira, tanımadığımız çocuğu ne diye bizimle getiriyorsun?" dedim huysuzca. Hira dudaklarını büzdü. "Ya hep tek başına takılıyordu, üzüldüm." Kerem güldü. "Herkes bir sürü insanla takılacak değil ya Hira." dedi. Hira, Kerem'e de dudaklarını büzdü. "Ya valla çok iyi birisi. ben bayağıdır tanışıyorum zaten. siz de tanışın istedim."

Derin bir nefes alıp geriye yaslandım. Anıl'da beni rahatsız eden bir şey vardı. "Ayliz sen de çocuğa iyi davran." dedi uyarıyla. cevap vermedim. Ben yeni tanıştığım kişilere karşı pek sıcak davranamazdım.

Aklımdaki soruyu Hira'ya sormak istedim. "Hira, sizin sınıfta Berkan diye bir çocuk var." Hira bana bakıp başını salladı. "Onun hakkında bir şeyler biliyor musun?" Bu çocuğun sürekli benimle konuşmaya çalışması beni şüphelendiriyordu. Bir de bir anda benimle ilgilenmesi aklıma sadece bilinmeyeni getiriyordu.

"Niye soruyorsun ki?" Kafamı iki yana salladım. "Öylesine." Kerem şüpheyle yüzüme baktığında nefesimi verdim. "Bana yazan kişinin o olduğunda şüpheleniyorum."

"Ne?" Arkamdan duyduğum sesle sıçrayarak arkamı döndüm. Anıl şaşırmış bir surat ifadesiyle bizde bakıyordu.

🌌

Anılbebeğim sarışın oğlum sen misin yoksa anonim?

Text olmayan bir bölüm oldu.

Yıldızları parlatalım.

İftara 7dk var gittim ben xlpwslsldlx

Gece Şarkım | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin