Yanımdaki çocuk onunla konuşmayacağımı anlayarak susmuştu. Zaten okula da gelmiştik.
Kafamdaki sorular yüzünden düşünceli bir halde yürüyordum. "İyi dersler." diyerek yanımdan ayrılan çocuğu cevap bile vermedim. Hızlı adımlarımla okula girip merdivenleri çıkmaya başladım.
Okulun içerisindeki gürültü başımı ağrıtmaktan başka hiçbir işe yaramıyordu. "Ayliz!" İsmimin seslenilmesiyle arkamı göndüm. Hira geliyordu. "Günaydın." dedim yanıma geldiğinde. O da bana aynı şekilde karşılık verdi.
Birlikte yukarıya çıkarken Hira konuşmaya başladı. "Senin anonimden ne haber?" Omuzlarımı silktim. "Engelledim."
Kerem'in yanında engellemiş olsam da engelini açmış konuşmuş ve ardından tekrar engellemiştim.
"Aa niye?" diye sorduğunda ben cevao vermeden başka bir ses cevap verdi. "Elin sapığıyla mı uğraşacak?" Kerem yanımıza gelmişti. Sessiz kaldım. Öyle birisi olmadığını hissetsem de ister istemez korkuyordum.
Sınıfa geldiğimizde yerime geçip oturdum. Telefonumu elimde çevirip duruyordum. Kerem bana baktı. "Ders çalışıyor musun sen?" Kafamı iki yana salladım. Bu hafta hiç çalışmadım desem yeriydi.
Hoca gelince sustuk. Ders boyunca sadece hocayı dinlemeye çalıştım. Aklım istemsizce ona kaysa da elimden geldiğince onu aklımdan çıkarmaya çalıştım. Telefonum titredi.
Boş: Sana saygım sonsuz. Konuşmak istemediğini biliyorum ve seni asla rahatsız etmem. Arkadaşlarınla konuşurken duydum ve üzüldüm. İnan bana kötü niyeti olan bir insan değilim. Eğer öyle birisi olsaydım bunca zamandır uzaktan sana bakarak fotoğraflarınla avutmazdım kendimi. Seni rahatsız etmeyeceğim. Sadece bunu söylemek istedim. (08.50)
Smsten engellemeyi unutmuştum.
🌌
#Anonimyavrumuüzmeyin
Üzen benim galiba ama neysexkskdksşzşsx
Bu çocuk hakkında ne düşünüyorsunuz diyeceğim de çocuk 3 5 kelime ancak konuştu, ilerleyen bölümlerde sorayım bunu.
Art arda bölüm atıyorum çünkü elimde 25 tane daha bölüm var. Bittikten sonra günde 1 taneyle idare edeceğiz artık...
Yorumları ve parlamış yıldızları bekliyorum. Kalpler ve pembe çiçekler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Şarkım | texting
Krótkie Opowiadania0536.......: Sabah bu mesajları gördüğünde sinirleneceksin, birisi seninle dalga geçiyor zannedeceksin. 0536.......: Neyse, sileyim ben mesajları. 0536.......: İyi geceler Gece Şarkım. (03.23) 25 Mesaj Silindi. Ayliz: Tüm mesajları okudum. (07.56) ...